معرفی و دانلود کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق

عکس جلد کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق

در کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق، توسط میلاد قمی، به عنوان والدینِ کودک می‌آموزید که با دید دیگری به زندگی نگاه کنید، چرا که تولد کودکی که به دنیا می‌آید، یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی او و شماست. 

امروزه تربیت کودکان با گذشته تفاوت بسیار پیدا کرده است. والدین سعی می‌کنند با داشتن فرزند کمتر و امکانات بیشتر، فضای بهتری را برای کودکانی که قرار است در آینده جامعۀ خود را بسازند، فراهم کنند. تربیت فرزندان همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها، نهاد‌های تربیتی و پرورشی بوده است. نگارندگان با توجه به تفاوت‌های موجود در زمینه فرزند پروری در گذشته و حال و با توجه به تجربیات خود و با اعتقاد به این نکته که پرورش فرزندان نیاز به آگاهی و مهارت دارد، دست به قلم بردند تا در این راه یاری رسان مسئولین تربیت فرزندان در نقش‌های مختلف (والدین، مشاوران، مربیان و معلمان) باشند. 

مباحث کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق در شش فصل تنظیم شده است: در فصل اول این کتاب تولد کودک و دنیای مستقلی که در پی آن است. پرداخته در فصل دوم به موضوع کودکان به عنوان سرمایه‌های زندگی اشاره می‌کند. در فصل سوم سعی شده تا به شما والدین کمک شود تا بتوانید کودکانتان را برای داشتن یک زندگی بهتر و زندگی‌کردن در هر شرایطی بسازید. در فصل چهارم به هیجانات دوران کودکی که کودکان کم و بیش با آن‌ها درگیر هستند پرداخته شده و اینکه والدین چگونه می‌توانند با این هیجانات روبرو شده و در کنترل آن به کودکانشان کمک کنند. در فصل پنجم نویسندگان یک قدم به جلو برمی‌دارند و وارد زندگی اجتماعی کودکان می‌شود، زندگی که با رفتن به مدرسه رنگ و بوی حقیقی به خود می‌گیرد و کودک از دنیای کوچک خانه وارد دنیای کمی بزرگتر به نام مدرسه می‌شود جایی‌که سرنوشت و آیندۀ او تا حد زیادی رقم می‌خورد. در فصل پایانی به شما والدین بهترین راه‌های آموزش مدیریت مالی که باید به فرزندانتان یاد دهید را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق می‌خوانیم:

کودکان سرمایه‌های زندگی: قطعاً با جملاتی این چنینی آشنا هستید، فرزندانتان ارزشمندترین سرمایه‌های شما و جامعه به شمار می‌روند. توجه به کودکان و پاسخگویی به حقوق و نیازهای اساسی آنان، از جمله ملاک‌های رشد و پیشرفت جوامع است. جامعه‌ای توسعه‌ یافته محسوب می‌شود که در راه تحقق حقوق و نیازهای فرزندانش تلاش کند. عاملی که سبب رشد و پیشرفت جامعه می‌گردد، سرمایه‌های انسانی آن جامعه است. کودکان، مؤثرترین سرمایه‌گذاران آینده‌اند. تا حدودی می‌توان جملات فوق را تائید کرد. بدون شک وجود هر فرد در اطراف‌تان سرمایه‌ای منحصربه‌فرد است و منحصر به‌ فردترین سرمایه‌های خانواده، فرزندان‌شان هستند. اما متأسفانه بیشتر سرمایه‌های خانواده در حال هدر رفتن هستند. احتمالاً چگونگی هدر رفتن این سرمایه‌ها در خانواده برای شما سوال باشد، داستانک زیر به روشن‌تر شدن موضوع کمک می‌کند. 

«دو مرد در کنار دریاچه‌ای مشغول ماهیگیری بودند. یکی از آن‌ها ماهیگیر با تجربه و ماهری بود اما دیگری ماهیگیری نمی‌دانست. هر بار که مردِ با تجربه یک ماهی بزرگ می‌گرفت، آنرا در ظرف یخی که در کنار دستش بود می‌انداخت تا ماهی‌ها تازه بمانند، اما دیگری به محض گرفتن یک ماهی بزرگ آنرا به دریا پرتاب می‌کرد. 

ماهیگیرِ با تجربه از اینکه می‌دید آن مرد چگونه ماهی را از دست می‌دهد بسیار متعجب شد. لذا پس از مدتی از او پرسید: چرا ماهی‌های به این بزرگی را به دریا پرت می‌کنی؟ 

مرد جواب داد: آخر تابۀ من کوچک است! » 

بله، دقیقاً گاهی وقت‌ها بعضی خانواده‌ها مانند ماهیگیر بی‌تجربه‌ای هستند که به راحتی فرصت‌های خوب زندگی را از کودکانشان دریغ می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کودکانی مستقل تربیت کنید
فصل دوم: کودکان سرمایه‌های زندگی
فصل سوم: ساخت و ساز زندگی
فصل چهارم: زندگی و هیجانات
فصل پنجم: زندگی در مدرسه
فصل ششم: زندگی مالی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب والدین آگاه، فرزندان موفق
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات مینوفر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-95480-7-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق

برای دریافت کتاب والدین آگاه، فرزندان موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.