معرفی و دانلود کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات

عکس جلد کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات

کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات نوشتۀ حمید محسنی، مرجع کاملی از لغات انگلیسی پر کاربرد حوزه‌ی اطلاعات همراه با ترجمه‌ی فارسی است.

متن‌های مرتبط با علم اطلاعات حاوی گسترۀ وسیعی از واژه‌ها و عبارت‌هایی است که ترجمۀ آن بدون استفاده از واژه‌نامه‌ای روزآمد و تخصصی دشوار است. گستردگی این واژه‌ها به خود علم اطلاعات مربوط می‌شود که حوزه‌ای بین رشته‌ای یا چند رشته‌ای است.

از جمله حوزه‌های مرتبط با آن چاپ و نشر، علوم کتابداری، رایانه، ارتباطات، شبکه‌ها، علوم شناختی و مانند آن است. البته در هر کدام از این حوزه‌ها واژه‌نامه‌ای مستقل منتشر شده که برخی از آن‌ها حاوی تعداد زیادی واژۀ تخصصی در همان زمینه است. گاهی لازم می‌شود از تمام این واژه‌نامه‌ها همزمان استفاده شود تا متنی در زمینۀ علم اطلاعات و کتابداری یا حوزه‌های مرتبط ترجمه شود.

کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات (Dictionary of Information Science)، با توجه به همین نیاز تدوین شده است تا در حد ممکن مراجعه به واژه‌نامه‌های متعدد را کمتر سازد و همین طور برابرهای فارسی آن با نگاهی تخصصی به نیازهای مرتبط با علم اطلاعات باشد. البته در انتخاب واژه‌ها و عبارت‌ها به نیازهای کاری و روزمرۀ متخصصان علم اطلاعات مثل استفاده از نرم افزارها و سایت‌های اینترنتی هم توجه شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه‌نامه علم اطلاعات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتابدار
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات221
زبانفارسی
شابک978-600-5489-46-0
موضوع کتابکتابداری، کتاب‌های دیکشنری و لغت نامه
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات

Alireza Ahmadi
۱۳۹۸/۴/۲۲
بسیار کاربردی برای دانشجویان کتابداری، حتی سایر رشته‌ها
آنا شایان فر
۱۴۰۱/۶/۳۰
کتاب جامع و مناسبی هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات

برای دریافت کتاب واژه‌نامه علم اطلاعات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.