معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها

با پادکست آزادی مالی و دولت‌ها اثر رابرت کیوساکی می‌توانید مسائل مالی و اقتصادی را مدیریت کنید و آن را جایگزین کمک خواستن از دیگران و دولت کنید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها می‌گوید:

ثروتمند شدن این توانایی را به ما می‌دهد که آزاد باشیم. داشتن پول برای ما آزادی می‌آورد و به ما این آزادی را می‌دهد که کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم و شغلی را که دوست داریم داشته باشیم و با کسانی که دوست داریم در ارتباط باشیم.

وقتی من در سال ۱۹۷۳ از جنگ ویتنام برگشتم، پدر فقیرم را دیدم که با وجود داشتن مدرک دکترا، هیچ شغلی نداشت و نمی‌دانست چگونه باید زندگی‌اش را اداره کند ولی من اعتقاد داشتم که بهتر است خودمان کارآفرین باشیم، و بهتر است که یک سرمایه‌گذار فعال باشیم تا یه سرمایه‌گذار غیرفعال، مثل کسانی که در طرح‌های بازنشستگی دولت سرمایه‌گذاری می‌کنند. ما به تحصیلات مالی و اقتصادی ایمان داریم و یکی از تفاوت‌های کمپانی پدر ثروتمند هم همین است.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه‌ی اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
8 دقیقه
بخش اول
7 دقیقه
بخش دوم
8 دقیقه
بخش سوم
7 دقیقه
بخش چهارم
6 دقیقه
بخش پنجم
7 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها
نویسنده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۸
رابرت کیوساکی در پادکست‌های خودش از دونالد ترامپ نیز تعریف می‌کند و این‌که به شدت متفاوت و خاص است و اهل عمل و حرفه‌ای است. کیم کیوساکی از ترامپ و کارکردن با هم صحبت می‌کند و از درس‌هایی که در این زمینه از ترامپ گرفته است و وی مانند همه نمی‌اندیشد. دونالد ترامپ عاشق و دارای ایده‌های ناب و نو است. و
خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی دولت‌ها، از رابرت کیوساکی فقط به ایده‌پردازی بسنده نمی‌کند. مخاطبش را برای رسیدن به هدفش، سوق به برنامه‌ریزی می‌کند. شکست را جز لاینفک مسیر می‌داند آن هم نه یک بار بلکه بارها و خودش نیز از شکست‌هایش سخن می‌گوید. تجربه و بررسی مسیر را ایده‌آل درست راه، برای رسیدن به هدف می‌داند. پس انداز در بانک مختص گذشته بود و جواب سوددهی داشت اما اکنون راه مناسبی نیست. رنج اکنون برای به سودرسیدن فردا و فرداها کار سختی است اما شدنی و واجب است اگر بخواهید که به هدفتان برسید.
م مسعودی
۱۴۰۰/۴/۲۶
جدای از عقاید شخصی خوبه همه نظرات و تجربیات را بشنویم، سرمایه‌گذاری علمی و مدرن. و البته ما با تعالیم اسلامی خودمون میتونیم تطبیق بدیم و استقلال مالی کمک می‌کنه کسی نتونه برنامه‌های خودش را به شما تحمیل کنه
F F
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب کاربردی نیست ولی اگر خیلی کتاب در این حوضه میخونید این رو هم پیشنهاد میکنم اما اگر فرصت کمی برای مطالعه دارید این کتاب رو در حوضه اقتصاد پیشنهاد نمیکنم
Alireza Dehqan
۱۴۰۱/۴/۱۹
توی این خلاصه کتاب راجب مثال مهم اقتصادی صحبت شده به تمام کسانی پیشنهاد میکنم که علاقه به اقتصاد و آزادی مالی دارن
فرهاد صلواتی
۱۳۹۹/۱۰/۵
مفید بودن کتاب با گویش بسیار زیبا و صدا عالی گوینده‌ها تکمیل میشه... در یک کلام فوووق العااااااده
مهوش مولودی
۱۴۰۲/۱۲/۸
خوب نیست ابدا. فقط خاطره تعریف کردن و تبلیغ برای انتخابات ترامپ
زهرا زهراوی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
کتاب خوبی بود دید من را نسبت به وضعیت ثروت در جهان باز کرد
babak rahimi
۱۴۰۰/۶/۱۰
عالیه کیوساکی من اول ازش خوشم نمی‌آمد ولی عالیه
سید محمد سیدنژاد
۱۴۰۱/۱/۵
کتاب کاربدی و‌خوبی نیست
علیرضا رضائیان
۱۴۰۰/۹/۱۰
فقط تبلیغ برای ترامپ
Abdullah Emrahi
۱۴۰۰/۷/۱۱
کمپین انتخاباتی ترامپه
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۵/۳
شنیدنی و خوب و فوق العاده
حسن سنجری
۱۴۰۱/۶/۱۸
خیلی خوبه ممنونم
بهمن احمدپور
۱۴۰۰/۵/۱۰
همون حرفهای تکراری
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آزادی مالی و دولت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.