معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی
قیمت:
۱۳۰۰۰ 6500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی

رابرت کیوساکی در پادکست بمب اقتصادی، به شما سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه جهت کسب سود بیشتر را آموزش می‌دهد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

رابرت کیوساکی در کتاب بمب اقتصادی می‌گوید:

فلسفه شرکت پدر ثروتمند اثبات کرده که پایه‌ی موفقیت مالی شما از طریق تغییر نگرش شکل می‌گیرد. قوانین سنتی پولی که به ما آموزش داده شده بود شامل برو مدرسه، کار پیدا کن، سخت تلاش کن، نمی‌توانند شما را ثروتمند کنند.

دیگر وقتش رسیده که شرایط مالی‌تان را تغییر بدهید. مشکل اینجاست که بدون دانش اقتصادی و مالی نمی‌دانیم که چطور باید شرایط را تغییر بدهیم. مدام به فکر حفظ شغل و پس‌انداز پول هستیم. ولی نمی‌دانیم که چگونه هوشمندانه سرمایه‌گذاری کنیم و بیشتر سود ببریم.

ثروتمندان می‌دانند حقایقی هم این وسط وجود دارد، ولی افراد فقیر از این موضوع باخبر نیستند. این کتاب صوتی سعی دارد نگرش شما رو نسبت به پول و مسائل مالی تغییر بدهد و به شما کمک کند تا روی آینده‌ی مالی خودتان کنترل داشته باشید.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه‌ی اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
7 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
7 دقیقه
بخش چهارم
4 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی
نویسنده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ 6500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
رابرت کیوساکی در پادکست گزیده شده توسط آقای محسن زرآبادی پور، به نام بمب اقتصادی، از مطالب تکراری اما ارزشمند سرمایه‌گذاری فعال که خودش از آن استفاده کرده است، سخن می‌گوید. این مطلب مهم و مفید است و تکرار آن باعث باورسازی مالی می‌شود.
رابرت کیوساکی از عدم آموزش مالی و پولی در مدارس و علت این در و
آموزش مدارس می‌گوید معتقد است که مدارس کارمند و برده پول آموزش می‌دهند.
رابرت کیوساکی آن‌جا که از وام گرفتن موثر می‌گوید حقایقی بیان می‌کند که بهره بهینه از سرمایه گذاری است فکر کنم فصل ۵ باشد.
شکست خوردن باعث بهبود یافتن روش درست مالی و سرمایه گذاری پولی می‌شود و این تجربه به فرد جهت مالی می‌دهد.
اسعد محمودزاده اگریقاش
۱۳۹۹/۷/۱۲
من چند وقتیه با موضوع آشنا هستم از حق نگذریم کتابراه سرمایه جاودانه ایست که در این عصر و زمانه‌ای که ما ایرانیها ارزش کتابهای نفیس غبار گرفته در پست‌های نمناک خانه هایمان به شدت دچار خسران کرده ایم چون مشعلی در دل ظلمات کورسویی از امیدی دوباره را به قلوب زنگار گرفته جامعه بازگردانده است. سپاس
محمد زند
۱۴۰۰/۴/۱۲
رابرت کیوساکی از جمله متفکران اقتصادی به شمار می‌رود که با کتاب پدر پولدار، پدر بی پول به شهرت رسیده است.
در بمب اقتصادی به الزاماتی اشاره می‌کند که برای ثروتمند شدن نیاز است. گرچه شاید کمی در جامعه‌ی ایران شدنی نباشد و با محدودیت‌هایی روبه رو باشد اما دیدگاه جامعی در حوزه اقتصادی مطرح شده است
رضا روئیا
۱۳۹۹/۷/۲
مطالب گفته شده نکات مثبت و منفی داشت اما شخصی که کتاب رو میخره مطالب اون کتاب مهمه نه تبلیغات کتاب دیگ این کتاب درباره شخصی هست ک کتاب پدر ثروتمند و... رو خونده انجام داده... میتونین یک راست برید همون کتاب رو دانلود کنید بهتره
علی ساعدی
۱۳۹۸/۶/۱
کتاب چرا بعضی افراد ثروتمند و چرا بعضی فقیر هستند هم عالیه. دانش مالی بسیار مهم هست. شما اگه دکتر، مهندس یا وکیل، معلم یا هر شغلی داشته باشید اگه دانش مالی به روز نداشته باشید باید سالهای بازنشستگی رو با فقر بگذرونید.
مهوش مولودی
۱۴۰۲/۱۲/۸
کتاب خوبیه من هر کتابی از رابرت کیوساکی باشه می‌پسندم و دوست دارم میخونم و میخرم. ممنونم ارتون. فقط بسیار مختصر بوده. دسته‌ها رو زیاد باز نکرده بود و در موردش خیلی کم گفت
null null
۱۳۹۷/۶/۳۱
عالیه. افق تازه‌ای در مورد سرمایه گزاری به روی انسان باز میکنه. آخه رابرت کیوساکی داره بهت آموزش میده. یک مرد بزرگ و باتجربه و ثروتمند. درود بر رابرت و همه ثروتمندان
_ سارمی
۱۴۰۰/۶/۴
قسمتی از یک سمینار را ترجمه کردند و به عنوان کتاب میفروشند. تمام سمینار تبلیغ کمپانی پدر پولداره و هیچ مطلب ارزشمندی نداره
سیدرضا نعمتی
۱۳۹۸/۱۲/۲
سلام، ادب:من فکرمیکنم متاسفانه بیشترتکرارهمان متنهای کتاب پدرپولدارپدربی پول هست وضمن اینکه بیشترتبلیغ کتاب بود
حسن شیشه گر
۱۳۹۸/۳/۷
عالی بود. امیدوارم که باقی کتابهای آقای کیوساکی به صورت صوتی تبدیل بشه که در تمام مواقع بتونیم از کتاب صوتی استفاده کنیم. ممنونم
delshad asadi
۱۳۹۷/۶/۲۱
اکثر کتابهای رابرت کیوساکی مطالب تکراری از کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول هست
حسین سرافراز اردکانی
۱۳۹۷/۳/۱۹
این کتاب فقط تبلیغ کتاب دیگر رابرت کیوساکی یعنی پدر پولدار و پدر فقیر بود و هیچ چیز تازه‌ای نداشت. اجرا هم خوب نبود. خیلی متاسفم.
رضائی رضائی
۱۳۹۷/۳/۶
کتاب‌های رابرت کیوساکی همه خوب هستن، از هر کتاب شما یک نکته هم که فرابگیرین میشه گفت یک قدم به هدف نزدیکتر شدین
امید رحیمی
۱۴۰۰/۱۲/۴
رابرت کیوساکی الگوی بنده است و این برای من کافیه که بگم هر کتابی که از ایشون میدونید رو بخرید چون قراره شمارو متحول کنه
شیرین علایی
۱۳۹۸/۱۲/۸
این فایل صوتی محتوای آموزشی خیلی کمی داشت بیشتر تبلیغی بود برای کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پولِ نویسنده!
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بمب اقتصادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.