معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ

پادکست حقایقی درباره‌ی دروغ اثر جف هانکوک، همه‌چیزی که باید درباره‌ی دروغ و دروغگوها بدانید را برای شما بیان می‌کند و راه رهایی از وابستگی غیر واقعی به دروغ را به خوبی نشان می‌دهد.

در واقع دروغ جهت پر کردن فاصله‌ی آن‌چه که هستیم و آن‌چه که دلمان می‌خواهد باشیم، به کار برده می‌شود. این کتاب صوتی چگونگی تشخیص دروغ و دروغگوهای قدیم و جدید را به شما می‌آموزد و اهمیت این موضوع وقتی روشن می‌شود که بدانید که طبق تحقیقات چندجانبه و معتبر جهانی، هر انسان روزانه بین 10 تا 20 دروغ می‌شنود. آموزش علمی چگونگی تشخیص دروغ از روی حرکات بدن، نوع سخن گفتن، طرز توصیف ماجرا و انتخاب کلمات توسط فرد دروغگو و توضیح انواع دروغ‌ها با ذکر مثال‌های ملموس و هم‌چنین موضوع صداقت در اینترنت، موضوعاتی است که با آموختن آن‌ها مهارت‌های اجتماعی شما به شدت افزایش یافته و تأثیر مثبت آن را در روابط اجتماعی خود مشاهده خواهید کرد.

دروغ از خود هیچ قدرتی ندارد، دروغ وقتی قدرتمند می‌شود که شخصی شروع به باور آن می‌کند. اگر شما علمِ تشخیص فریب‌کاری و هنرِ دقیق دیدن و شنیدن را به صورت ترکیبی به کار ببرید، خودتان را از دروغگویان و دروغ‌پردازی رها خواهید کرد.

طبق آمارها، در آمریکا هر فرد متاهل با موقعیت اجتماعی معمولی در هر 10 گفتگو یک‌بار و هر فرد مجرد در هر سه گفتگو یک بار دروغ می‌گوید. ما مخالف دروغ گفتن هستیم اما در عمل و با روشی که در طول تاریخ، جامعه‌ی ما جایز دانسته دروغ را به طور مخفیانه مورد استفاده قرار داده‌ایم. خانم‌ها بیشتر به خاطر حمایت از دیگران است که متوسل به دروغ می‌شوند. نوزاد انسان در 1 سالگی مخفی کردن را یاد می‌گیرد. در 2 سالگی همه چیز را بزرگ جلوه می‌دهد و کودک 5 ساله رسما دروغ می‌گوید و بچه‌های 9 ساله استاد مخفی کاری هستند.

علم و جامعه‌ی امروزی، قدم‌های بزرگی درباره‌ی دروغ و دروغگویی، برداشته و شاخصه‌های بسیاری را در اختیار ما قرار داده است. دروغگوها با استفاده از ابزار زبان سعی می‌کنند از موضوع مورد نظر فاصله بگیرند. دروغ‌سنج‌های متحرک، انسان‌هایی هستند که تخصص و دانش تشخیص دروغ را دارند. واقعیت این است که اولین بار که آمارها را می‌شنویم باورمان نمی‌شود، چون گسترش دروغ، آن هم تا به این حد باور کردنی نیست. ما به غریبه‌ها بیشتر از اطرافیان و همکاران‌مان دروغ می‌گوییم. انسان‌ها در اکثر موارد گرایش دارند که نشانه‌های دروغگویی در افراد را نادیده بگیرند.

طبق آمار جمع‌آوری شده دو نفر غریبه در همان 10 دقیقه‌ی اول صحبت‌شان سه برابر بیشتر به یکدیگر دروغ می‌گویند! آمار نشان می‌دهد که مردان در مورد خودشان 8 برابر بیشتر دروغ می‌گویند تا در موردِ دیگران. یک میانگین آماری نشان می‌دهد که از دبستان تا دانشگاه از هر 5 صحبتی که با مادرمان داریم یک بار به او دروغ می‌گوییم! در نهایت و در هر شرایطی این خودتان هستید که قبول می‌کنید به شما دروغ گفته شود! دروغ، یک رفتار جمعی است.

انسان‌ها در بعضی مواقع دل‌شان می‌خواهد به خاطر موقعیت اجتماعی، یا حفظ یک راز، دروغ بگویند. دروغ، موضوعی پیجیده و چند جانبه است، دروغ در تمامی بافت‌های زندگیِ ما نفود کرده و ما در مورد مسئله‌ی صداقت دچار تناقض شد‌ه‌ایم. ما دروغگویِ مادرزاد نداریم، بلکه همه‌ی ما یک سری اشتباهات مشابه را با روش‌های مشابه تکرار می‌کنیم. شما با یاد گرفتنِ زبان بدن می‌توانید دروغ‌ها را تشخیص دهید. تشخیص سیگنال‌های دروغگویی. هر چقدر هم که شخص در بیانِ موضوع، ماهرانه عمل کند در لحظاتی خاص نقابش کنار می‌رود و برای یک لحظه هم که شده علائم دروغ‌گویی را بروز می‌دهد.

جف هانکوک (Jeff Hancock) نویسنده و سخنران انگیزشی است، او سال‌های زیادی بر روی مسئله‌ی دروغ و افراد دروغگو در عصر ارتباطات به تحقیق پرداخته است. دروغ، موضوعی پیجیده و چند جانبه است و از دید هانکوک از سال 1995 و با پیشرفت علم و فناوری و کاربرد اینترنت و وسایل دیجیتال توسط انسان، تعریف جهان از ارتباطات متحول شده و همراه با آن نوعی از دروغ‌گویی مدرن شکل گرفته است، مسائلی از قبیل: دوستان مجازی دروغین، ایمیل‌های تقلبی، دزدان حرفه‌ای شخصیت و سرمایه‌گذاری‌های غیرواقعی در گستره‌ی جهانی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
16 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم
3 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم
3 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ

حسین پیوند
۱۳۹۸/۵/۲۲
نیم ساعت دوزاده هزارتومن!! آخه کلید آموزش جان این چطور قیمت گذاریه!!!!الان کتابای هشت ساعته این قیمتن!
Amir amini
۱۴۰۲/۸/۱۸
اگر میخواهید در زندگی اجتماعی خود موفق شوید؟
بهترین راه برای شروع خواندن و یا گوش دادن به این
کتاب است
Samer Kour
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
محتوای این کتاب بدرد نمیخوره. کم محتوی و پوچ بوده است.
پیمانه قشقاییان
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
باسلام خوب بود کتاب یکمی راوی میتونست بیانشو بهترکنه
Sepide Hasankhani
۱۳۹۹/۱/۷
کتابی با اسم و جلدی پر جاذبه، ولی متاسفانه بی‌محتوا و پوچ است.
حسن هداوند
۱۳۹۸/۵/۲۶
سپاس بی‌پایان از بابت کتاب‌های بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی حقایقی درباره‌ی دروغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.