معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی
قیمت:
۱۳۰۰۰ 6500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی

با پادکست زندگی در فراوانی اثر جول اوستین یاد می‌گیرید که چگونه قدردان این همه نعمت و فراوانی در زندگیتان باشید و از آن‌ها به درستی استفاده کنید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

شما خلق شده‌اید تا در فراوانی زندگی کنید و کمبود، در سرنوشت شما نیست. باید وجود کمبود را از ذهنتان پاک کنید و ذهنیت فراوانی را در آن به وجود بیاورید. خداوند راه‌هایی برای ترقی شما در نظر گرفته است که توسط شغل یا تحصیلات شما محدود نمی‌شوند. اگر محدودیت‌ها را کنار بگذارید، خدا به شما فراتر از درآمد عادی، فراتر از حقوق عادی، فراتر از هر چیزی که تا حالا شاهدش بوده‌اید؛ به شما برکت و نعمت خواهد داد.

خداوند خواستار خوشبختی ماست و برایش لذت‌بخش است. خدا نیازهای ما را مطابق توانایی‌های خودش برطرف می‌کند. صرف اینکه شما راه را نمی‌بینید، به این معنی نیست که خدا راهی ندارد. موقعیت شما شاید دائمی به نظر بیاد، ولی شما نمی‌توانید ببینید خدا پشت پرده در حال انجام دادن چه کاری است.

زمانی‌که خدا را در اولویت قرار دهید، نعمت‌های او به سمت شما خواهند آمد و شما را غافلگیر می‌‌کنند. درهای بزرگی را به سوی شما باز می‌کند که هیچ‌وقت تصورش را هم نمی‌کردید. رویا و آرزوی خداوند برای شما و زندگیتان، از آرزوهای خودتان بسیار بزرگ‌تر است.

ایمان خودتان را حفظ کنید و به انجام دادن کارهای درست ادامه دهید، ناگهان بیش از اندازه کافی خواهید داشت. پیامبران آمدند تا ما در فراوانی و فزونی زندگی کنیم. این فراوانی‌ها شامل فراوانی شادی، فراوانی سلامتی، فراوانی توانایی، فراوانی فرصت‌ها، فراوانی خلاقیت و... است.

باید به خدا احترام بگذارید، شکرگزار او باشید و از او راهنمایی بخواهید، در مورد رویاهایی که دارید به خدا اعتماد کنید. خدا را در اولویت اول بگذارید. خدا درهایی را برای شما باز می‌کند که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید.

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده، مجری تلویزیونی، واعظ آمریکایی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. او تا به حال 7 کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
بخش اول
7 دقیقه
بخش دوم
10 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ 6500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی

V M
۱۳۹۹/۱/۹
چقدر صدای این دوست گرامی جذابه و چقدر به این متنها میاد و‌چقدر با اشتیاق الهی حرف میزنه انگار خودش داره اینارو میگه و گوینده نیست از دلش داره بیرون میاد این کتاب صوتی عالیه باید حتما چندین مرتبه گوش بدین تا در قلبتون نفوذ کنه و باور کنیم خدا با ما هم اینقدر مهربونه پیشنهاد میدم حتما گوش کنید چندین بار خدایا شکرت
Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۳
خلاصه کتاب بسیار خوب و امید بخشی هست. تمام خلاصه کتابهای جول اوستین، ایمان آدم رو نسبت به خدا بیشتر میکنه. فقط یک کمی تند خوانش میشه ولی در عوض، صدایی پر از امید و انگیزه هست و کلی انرژی به آدم میده. مخصوصا وقتی از خوبیهای خدا میگه
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
میشه گفت میکروکتاب خوبیه..... به ادم یاداوری میکنه که خدا را تو زندگیت ببین و اونو مدیر زندگیت قرار بده.... مدیریت زندگیتو بسپار به خدا و برو حالشو ببر.. مطمن باش خداوند امانتدارترین هست در کل جهان و همه کاراتو درست مدیریت میکنه
علیرضا فاطمی
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب خوبی بود، امید در دلها زنده میشه با گوش دادن به امثال این کتابها، جناب قناعت پیشه هم صدای زیبا و دلنشین داره، دوبار گوش دادم حتما در آینده هم مکرر گوش خواهم داد تا باورهای خوبی در ذهنم شکل بگیره،
Mehras Mokhberian
۱۳۹۸/۶/۳۱
بسیار عالی.. صدای گوینده خوب و از همه مهمتر وجود هیجان کافی در گویش که باعث میشه موقع گوش دادن خسته نشید... این کتاب باعث میشه که وجود خداوند در زندگی و عبادته ایشان را با نگاه متفاوت تری ببینی
kambiz rezaeepour
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عالی است من عادت همه روزه‌ام شده که چیزی حدود 1الی2 ساعت یکی از کتاب‌های آرامش بخش جول اوستین را گوش کنم و روزم را پر انرژی کنم این کتاب را توصیه میکنم
معصومه چنگیزی
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتابهای جول اوستین عالی هستن و گویندگی فوق العاده آقای قناعت پیشه باعث زیبایی و تاثیر بیشتر اثر میشه.
حسن جامی
۱۴۰۱/۹/۲۲
یک متن عالی ازیک نویسنده خوب با یک گوینده خوب وبا انرژی عالیه به همه پیشنهاد میکنم
احمد کاشی
۱۴۰۱/۱/۴
اعتقاد به فراوانی چیزی است که همیشه در اموزه‌های خودمان هم بوده‌ای کاش فراموش نکنیم
پروین رشیدی
۱۴۰۱/۴/۲۰
صدای عالی و متن خیلی خوب که باعث میشه آدم به وجد بیاد خیلی میکرو کتاب جالبی بود
سمیه صفدری
۱۴۰۰/۲/۱۷
عالی هست خوب در مورد این هست که میگه ذهنیت کافی بودن نداشته باشین
ساجده شاحیدر
۱۳۹۸/۴/۱۳
این مضمون در دیگر بیانات ایشان نیز وجود دارد
M Ta
۱۴۰۱/۹/۴
فقط یک قدرت در عالم وجود دارد و آن هم قدرت خداست
طلا طالبی
۱۴۰۱/۴/۳۱
تمامی کتاب‌های جول اوستین با همین صدا عالی بود.
شیوا شاکرین
۱۴۰۱/۴/۹
وای عاشق این نویسنده هستم تنها کسی که آرومم میکنه
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زندگی در فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.