معرفی و دانلود کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان

عکس جلد کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان

کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان اثر جان گاتمن، راهکارهایی مؤثر جهت آموزش جنسی به کودکان برای حفظ امنیت‌شان ارائه می‌کند و به ترس‌های والدین و معلمان در رابطه با این موضوع خاتمه می‌دهد.

این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند نسبت به کودکان در مورد موضوعات جنسی به شناخت جامعی برسید، سپس به کنجکاوی‌ها و سوالات جنسی آن‌ها به درستی پاسخ دهید و با پیش بردن مجموعه‌ای از رفتارهای درست، آموزش‌های جنسی مورد نیاز را متناسب با سن کودکان خود آغاز کنید.

در جامعه‌ی امروزی و با پیشرفت سریع تکنولوژی و ارتباطات و با وجود گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی که در دسترس همه قرار دارد، کودکان خیلی زود به یک سری آگاهی‌ها دست پیدا می‌کنند، که ممکن است برای آن‌ها خطرناک باشد. کودکانی که بدون هیچ‌گونه کنترلی وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و با موضوعاتی که هیچ اطلاعاتی از آن ندارند آشنا می‌شوند بدون اینکه بدانند چه خطرهایی برایشان به ارمغان می‌آورد. همین امر باعث شده بارها بشنویم که می‌گویند بچه‌های این دوره فرق می‌کنند، آن‌ها همه چیز را می‌دانند؛ و همین مسئله برای پدر و مادرها تبدیل به یک کابوس شده که چگونه کودکان خود را از لحاظ جنسی به درستی آموزش دهند و از آن‌ها در برابر خطرات احتمالی محافظت کنند.

این اثر به سوالاتی از قبیل: چه زمانی باید آموزش جنسی به کودکان را آغاز کنیم؟، چطور فرزندمان را آموزش بدهیم تا بتواند از خود در برابر صدمات جنسی مراقبت کند؟، چه مواردی باعث تحریک جنسی کودکان در سنین پایین می‌شود؟، علائمی که نشان می‌دهد کودک شما مورد تعرض جنسی قرار گرفته است، چیست؟، از کجا بفهمیم که فرزندمان مورد تعرض جنسی قرار گرفته است؟، به کنجکاوی‌ها و سوالات جنسی کودکان چطور جواب دهیم؟، بهترین سن برای آغاز آموزش جنسی به کودکان چه زمانی است؟، چرا کودکان خودارضایی می‌کنند؟، چگونه عادت خودارضایی را از سر فرزندمان بیندازیم؟، چگونه فرزندان را با تغییرات دوران بلوغ آشنا کنیم؟، آموزش دوران بلوغ در دختران و پسران، چه کسانی باید به کودکان آموزش جنسی بدهند؟، پاسخ می‌دهد. شنیدن این اثر برای تمامی والدینی که نگران تربیت فرزندانشان هستند، توصیه می‌شود.

در حال حاضر مسئله آموزش جنسی به عنوان یک موضوع بسیار مهم و حیاتی برای کودکان به شمار می‌آید. خطر همیشه در کمین است و اتفاق یک بار می‌افتد، بنابراین هرگز نباید آن را ندید بگیرید، چون گاهی جبران این آسیب‌ها برای فرزندان غیرممکن خواهد بود. پس پیش‌گیری بهتر از درمان است.

مطالب این کتاب از برخی مقالات و کتاب‌های جان گاتمن و بخشی هم از کتاب تونی جانسون برگرفته شده است. لازم به ذکر است بدانید، بعضی از مطالب به دلیل مغایرت با فرهنگ ایرانی اسلامی، با مشاوره مستقیم یک روانشناس کودک، به طور کامل حذف و برخی مطالب ایرانیزه شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
نبود آموزش جنسی مناسب برای کودکان
11 دقیقه
چگونگی جواب دادن والدین به بعضی از سوال‌های جنسی که کودکان می‌پرسند
8 دقیقه
درک کودک از جنسیت از 4 تا 5 سالگی
12 دقیقه
مراحل مختلف ماهیت جنسی در کودکان
8 دقیقه
رعایت اخلاق جنسی در خانواده
14 دقیقه
تفاوت بین لمس مطمئن و لمس نامطمئن
11 دقیقه
عوارض خودارضایی چیست
9 دقیقه
برای درمان خودارضایی چه کارهایی می‌توان انجام داد
13 دقیقه
خانواده‌ها در برابر سواستفاده‌ی جنسی از کودکان‌شان چه عکس‌العملی نشان می‌دهند
10 دقیقه
نشانه‌‌ها و خصوصیات اولیه و ثانویه جنسی
13 دقیقه
تمایل به مجادله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان
نویسنده
راویعلی نجفی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان

نسیم اسماعیل زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
با سلام و درود
بسیاری از توضیحات کتاب، کلی و سطحی است و شامل توضیح کامل نیست و گاهی مطالب نادرست است.
قسمت مربوط به نوجوانان بیشتر شامل توضیحات هرمونی است و تغییر رفتار نوجوان و مجادله اجتماعی و.....، که در یک کتاب کوتاه، مربوط به توضیح مطالب جنسی، تنها موجب اتلاف هزینه و وقت است.
فصل مربوط و
به (تفاوت بین لمس مطمئن نامطمئن) در مورد مسائل تربیتی پسر و دختر در خردسالی، مطالبی گفته شده که در حال حاضر و حتی گاهی در گذشته، از لحاظ علمی و اجتماعی... انکار شده و مورد تائید نیستند.
مانند توضیح اینکه به دختران مسائل دخترانه! مثل آشپزی، خیاطی، هنر و.... آموزش داده شود. و برای ایشان اسباب بازیهای دخترانه خریداری شود.
و به پسران نقشهایی مردانه! مثل رانندگی! کاراته! و... آموزش داده شود.
برای دختران از القابی مثل قشنگی، چه لباس نازی
و برای پسران از القابی مانند، باهوش و قدرتمند و... استفاده و برای آن‌ها اسباب بازی‌های پسرانه خریداری شود. و از گفتن صفاتی مانند قدرتمند و باهوش برای دختران و صفاتی مانند زیبا برای پسران خودداری شود.
محدثه دختر متفکر
۱۳۹۹/۷/۲۰
ایرانیزه؟؟؟؟ یاد پاستوریزه افتادم، هرچند جدید بود!!! پاستوریزه از لحاظ محتوا!! چه معنی داره کتابارو سانسور میکنین؟؟ انسان کتاب میخونه به آگاهی برسه، قرار نیست با کتاب تحریکی صورت بگیره، دست از سانسور بردارین!!
مریم کاوندی
۱۴۰۲/۴/۲۸
ممنونم از تهیه نسخه صوتی این کتاب. کاش از گوینده‌ای برای خوانش این کتاب بهره می‌بردین که متن روانشناسی رو مثل فوتبال گزارش نکنند🤨اونقدر هیجان توی صداشون هست که تمرکز روی متن رو دشوار میکنه و دیگه اینکه فرصت فکر کردن به آدم نمیده، دنبالشون باید دوید😅
لاله رنجبر
۱۳۹۸/۴/۲۸
واقعا عالی و آموزنده بود ممنون باید تمام والدین این کتاب صوتی رو گوش بودن و از آموزه هاش استفاده کنن ممنون از کتابراه عزیز
ثمین نوری
۱۴۰۲/۴/۹
نکات ویژه و کاربردی‌ای نداشت. همه در صفحات اینترنت هست. بعید میدونم از نوشته‌های جان گاتمن باشه، تربیت جنسی مهمه، ما مشکلمون همین سانسورهای بی مورده.
Mm Gh
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
کلی گویی داشت، انتظار داشتم نحوه پاسخگویی به سوالات نوجوان در مورد بلوغ جنسی رو بیان کنه ولی صرفا به یک سری مسائل کلی بسنده کرده بود ولی در کل کتاب بدی نیست.
Omid khajeh kolaki
۱۳۹۸/۳/۳۰
با سلام و احترام
جالبه و من فکر میکنم برا هر خانواده‌ای نیازه که به مطالب این کتاب گوش کنه
آرشا
۱۴۰۲/۷/۱۶
سلام
بنظرم بهترین و کامل‌ترین کتابی که در حوزه آموزش مسائل جنسی کودکان خوندم بود، پیشنهاد میکنم حتماً تهیه کنید.
مریم گلی توانا
۱۳۹۹/۴/۱۶
از مباحثی هست ک در آموزش رسمی از اون غفلت شده، لذا گوش دادن به اون به والدین و معلمان توصیه میشه
rezza elyasi
۱۳۹۸/۶/۳
واقعا عالیه. لازمه همه پدر مادرها این کتاب رو بارها گوش بدن و بخونن
زهره بنوفاطمه
۱۳۹۸/۴/۷
خیلی خوب لازمه همه والدین بخوانند
Nasimheydari
۱۴۰۲/۵/۲۵
عالی بود پیشنهاد میکنم حتما کل فصلاشو گوش بدید اموزش میده چطور رفتار درست داشته باشید
محدثه
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
گوینده تند صحبت میکنه ولی در کل گاتمن رو قبول دارم پس کتاب ها و مطالبش هم زیباست
نسرین طلایی
۱۴۰۲/۷/۷
بسیار عالی بود. من از این کتاب به عنوان یکی از منابع سخنرانی آن استفاده کردم.
فهیمه ساعی نژاد
۱۴۰۲/۳/۳۱
خوب بود و اطلاعات و آگاهی در این زمینه با گوش دادن این کتاب افزایش پیدا می‌کند.
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان

برای دریافت کتاب صوتی صفر تا صد آموزش جنسی کودکان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.