معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی

با پادکست غلبه بر خستگی اثر جول اوستین، ایما‌‌ن‌‌تان را حفظ کنید و با اعتماد به خدا؛ دوباره قدرت بگیرید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

زمانیکه مدت زمان زیادی را در زندگی به مبارزه می‌پردازید، امکان دارد که خیلی راحت نا‌امید شوید و دست از تلاش بردارید. وقتی مشکل بیشتر از چیزی که فکر می‌کنیم ادامه پیدا می‌کند، اینجاست که خستگی به سراغ‌مان می‌آید. خستگی یعنی احساس لذت از انجام کاری را از دست بدهیم.

خداوند می‌فرماید در انجام دادن کار درست هیچ‌گاه خسته نشوید. نگذارید زمان مانع شما شود، نگذارید یأس و افکار منفی شما را شکست دهد. وقتی خسته‌اید، آن اشتیاق، اراده و شجاعت لازم برای جنگیدن را ندارید. نگذارید که خستگی شما را از پیروزی دور کند و جلوی رسیدن به رویاهایتان را بگیرد.

زمانیکه شرایط دشوار است و بیشترین وسوسه را برای شکست و تسلیم دارید، یعنی پیروزی نزدیک است. با خودتان خوب صحبت کنید تا شجاعت، اراده و بصیرت پیدا کنید. وقتی ذهن‌تان را در جهت درست سوق دهید، خدا به شما قدرت و انرژی ادامه کار را می‌دهد.

انسان منتظر شخصی است که دنبال لطف خداست و این انتظار باید پویا باشد. اگر خدا را در اولویت قرار دهید، تلاش‌تان را به موفقیت تبدیل می‌کند. لطف خدا در زندگی شما را به بالاترین درجه ممکن خودتان می‌رساند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید شکرگزار خدا باشید. تمام روز به وعده‌هایی که خداوند داده است فکر کنید. ذهن‌تان را از افکار امیدوار کننده و ایمان و افکار پیروزی‌بخش پر کنید و افکار منفی را از خود دور نگه دارید.

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده، مجری تلویزیونی، واعظ آمریکایی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. او تا به حال 7 کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
بخش اول
8 دقیقه
بخش دوم
10 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی

روح الله ذهاب
۱۳۹۸/۷/۱۲
بسیار زیاد تشکر از همکاری شما در زمینه آموزش و این خداماتی را که در دسترس مردم قرار داید. جهان سپاس از همکاری‌تان اجر‌تان با اباعبدالله الحسین " علیه السلام "اما متاسفانه بنده در افغانستان هستم نمی‌توانم کتابهای صوتی و بدون صوتی را از این سایت خریداری کنم، اگر میشه شما لطف نموده در این زمینه همکاری نماید تا کتابهای مورد علاقه‌ام در دسترس ما قرار گیرد. والسلام روح الله ذهاب افغانستان کابل
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۲/۱/۲۸
این کتاب پراز نکته‌ها‌ی مثبت جهت غلبه به تنبلی هست.
قطعا شما هم در مسیر اهدافتون گاهی خسته میشید و احساس نیاز پیدا میکنید به استراحت اما خب گاهی این استراحت مدت طولانی طول خواهد کشید و به دنبالش بهانه‌های مختلف و تنبلی رو به شما خواهند آورد
آقای جول استین که خودشون یک تجربه گر فوق العاده حرفه‌ای
هست مسلمان هست و بسیار مومن در کار پیام رسانی انگیزشی فعالیت دارن و به شما راه و روش‌های غلبه بر تاریکی‌ها و خستگی هارو آموزش میدن
اگه خسته اید و نیاز به انرژی فوق العاده‌ای دارید حتماً این کتاب رو مطالعه کنید.
Omid radan
۱۳۹۸/۱/۲۸
عاااالی. محشره. اگه مثبت اندیشی رو سرلوحه‌ی راه زندگی قرار بدیم در اوج نداری وناتوانی کائنات امواج مثبت برامون میفرسته وتوانا وثروتمند خواهیم شد ومن این مهم رو در زندگی به شخصه تجربه کردم. مثبت فکر کنی مثبت وخیر میبینی منفی فکر کنی برعکس منفی وضرر پشت ضرر خواهیم دید
محراب فرامرزی عوری
۱۳۹۸/۱۰/۵
بسیار عالی و امید بخش.
مطالب آقای اوستین بسیار زیبا و امید بخش‌اند و خدا رو وارد زندگی انسان می‌کنن.
سخنرانی و کتاب‌های ایشون اون قدر خدا رو به یاد مخاطب میاره که حس درک خدایی بودنمون رو بالا می‌بره.
بسیار عالی بود.
سپاسگزارم.
Ana Yousefi
۱۳۹۸/۱/۱۲
کتاب‌های صوتی کتاب راه بسیار عالی و تاثیر گذار هستند... و میتوانند انرژی شما را در لحظه بالا برده و حفظ کنند... این آپ را به همه دوستان پیشنهاد میدهم.
هدی حدادفرد
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
جول مثل همیشه عالیه، اکثر کتاب هایش رو دارم، هر کتابش یک رنگ و بویی داره و متفاوته و نمیتونید از روی یک کتابش ان رو قضاوت کنید و هر چی بیشتر از کتاب هایش میخونید به رازهایش و معجزه‌هایی که از خدا میگه پی می برید.
مژگان بابادی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
هرکتابی با توجه به دیدگاه و حس وحال و نیاز هر فرد نظرات متفاوتی دربارش داده میشه. ولی اون دسته ازافرادی که بدنبال کتابهای انگیزشی هستن و نیاز دارن که سطح انرژیشون بالا بره مفید هست و توصیه میشه.
فاطمه دهنوی
۱۳۹۸/۴/۲۵
میتونم بگم همه‌ی سخنرانی و جملات جول اوستین امید بخشه واقعا
شقایق انصاری
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
من اصن دوسش نداشتم چون بیشتر میشه گفت یک کتاب مذهبی بود همش درمورد اتفاقات افتاده درمورد پیامبر‌ها و خدا و اینا حرف میزد به درد هر سبک تفکری نمیخوره و جامع نبود
Fatemeh Torki
۱۴۰۰/۷/۵
خیلی کتاب خوبی هستش، اگر واقعا در زندگی خیلی اوقات خسته میشین و فکر می‌کنین ک فقط خودتون در اون شرایط سخت قرار دارین این کتاب رو حتما گوش کنین 💖
هانیه فریدونی
۱۳۹۹/۴/۵
فوق العاده بود مخصوصا اگه خیلی وقته در حال تلاش برای رسیدن به هدف و یا حل مسئله‌ای در زندگیتون هستین و دیگه خسته شدین میتونه بهتون کمک کنه😍
Hadi Sz
۱۳۹۸/۸/۱۳
خوبو مفید,بهتره در هفته حدقل سه بار اونم صبح که از خواب بیدار شدین گوش بدین,واقعا به آدم انرژی میده
سپیده پناهی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عالی بود خیلی پیشنهاد میکنم فکر نمی‌کردم خلاصه باشه آنقدر تاثیر گذار باشه ولی هم جوینده بینهایت با مهارت منظورم می‌رسونه و هم نکات جذابن
زهرا فرح آبادی
۱۴۰۲/۷/۷
دوستش داشتم. چقدر خوبه که خداوند رو مهربان و بخشنده و کمک رسان به ما معرفی کنند و مرتب از هر حرکت ما نشانه‌ای از جهنم را بر سر ما نکوبند.
mahya sarabi
۱۴۰۱/۲/۱
کتاب‌های جول اوستین یه کمک قوی برای هر آدمیه
این کتاب عالیه و کمک میکنه حالت خوب باشه و بتونی ادامه بدی
مرسی از کتابراه
مشاهده همه نظرات 127

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی غلبه بر خستگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.