معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

پادکست مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار نوشته جان گری، به مردان و زنان جهت برقراری ارتباط سالم‌تر و پایدارتر در محیط کار کمک می‌کند و به معرفی آداب و قوانین معاشرت در دنیای امروز می‌پردازد.

در جهان و جامعه‌ی امروزی تحولاتی بزرگ روی داده و این تحولات پیامدهای مهمی در روابط ما به وجود آورده است. سرعت روز افزون تغییر در محیط کار و زندگی موجب افزایش استرس زنان و مردان شده است. در این مدت میلیون‌ها زن وارد محیط کار شده‌اند و مسئولیت‌های بیشتری نیز بر عهده مردان قرار گرفته است. این تغییرات بر روابط زوج‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

جان گری (John Gray) در این پادکست، به علت تفاوت‌های رفتاری و خصوصیات ساختاری زن و مرد، نه مانند کتاب مردان مریخی زنان ونوسی در مسائل زناشویی، بلکه در محیط کاری می‌پردازد. او تفاوت ساز‌و‌کار هورمون‌های زن و مرد در موارد و میزان خوشحالی و استرس کاری را مورد بررسی قرار داده و هر یک را متوجه طرز تحلیل ذهن جنس مخالف در مواجه با مسائل می‌کند.

زمانی که از خانم‌ها سوال می‌شود که آیا آقایان در محیط کار به صحبت‌های شما توجه می‌کنند؟ بیشتر جواب منفی می‌دهند، ولی وقتی از آقایان پرسیده می‌شود که آیا در محل کار به حرف همکاران خانم‌تان توجه می‌کنید؟ بیشتر جواب مثبت می‌دهند و این نشانگر شکاف در روابط کاری مردان و زنان است و برای پرکردن همین شکاف است که سخنران به علل این موضوع و آموزش مهارت‌های رفتاری در محیط کار، هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان می‌پردازد، طوری که بعد از شنیدن این سخنرانی علت رفتارهای هر یک برای دیگری روشن شده و فرد به‌خودی خود متوجه می‌شود که در مسائل محیط کاری رفتار اثربخش و درست با یک همکار خانم و یا آقا کدام رفتار است.

سیستم فیزیکی مرد و زن برای آرام شدن و رهایی از استرس‌های کاری نیاز به رفتارهای متفاوتی دارد که در نظر دیگری اتلاف وقت جلوه می‌کند. خانم‌ها زمانی احساس ارزش می‌کنند که شما به آن‌ها بفهمانید که می‌دانید آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند و چه زحماتی می‌کشند. در مردان، جستجوی راه‌حل، میزان تستسترون را افزایش می‌دهد و افزایش تستسترون هم استرس آن‌ها را کم می‌کند. زنان به کارهای پراسترس بیشتر از مردان علاقه دارند چون تستسترون حس خوبی به آن‌ها می‌دهد و در هنگام کارهای استرس‌زا میزان تستسترون و استرس‌شان، با هم زیاد می‌شود.

جان گری یکی از درخشان‌ترین نویسندگان و سخنرانان در حوزه ارتباطات موثر، مسائل زناشویی و روابط کاری است. او کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی را 25 سال قبل نوشت و تا امروز جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده است و به 50 زبان در سراسر جهان ترجمه شده است.

در قسمت‌هایی از پادکست مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار می‌شنویم:

- برای یک خانم بسیار مهم است که احساس کند بخشی از یک مجموعه و عضوی از یک تیم است، به این ترتیب احساس تنهایی نمی‌کند. شاید برای خیلی از آقایان اِشکالی نداشته باشد که شما حین صحبت کردن با آن‌ها به مسابقه‌ی فوتبال، یا صفحه‌یِ کامپیوترتان نگاه کنید ولی برای خانم‌ها این‌طور نیست.

- مردان بعد از تمام شدن وظایف شغلی روزانه‌شان، مغزشان را در رابطه با مشکلات خاموش می‌کنند و طیِ این آرامش، بدنشان تستسترون آزاد کرده و روزِ بعد، باز مغزشان را برای حل مشکلات، در حالی به کار می‌اندازند که کارآیی بالایی دارد.

- خانم‌ها به این دلیل می‌گویند که برای خودشان وقت ندارند که بیشتر از خدمت به خانواده و اطرافیان است که آرامش کسب می‌کنند. در ذهن یک مرد کارهای بزرگ موجب خوشحالی یک زن می‌شود، ولی در واقعیت این‌طور نیست، کارهای کوچک هم به همان اندازه می‌تواند موجب خوشحالی یک خانم شود.

- زن و مرد الگوریتم‌های رفتاری متفاوتی دارند. آقایان باید سعی کنند تا 10 دقیقه بدون حرف زدن به صحبت خانم‌ها گوش کنند. خانم‌ها نیاز شدیدی دارند که شنیده شوند. ایجاد تعادل بین اکسی توسین و تستسترون خانم‌ها در محیط کار.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
بخش اول
5 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
8 دقیقه
بخش چهارم
4 دقیقه
بخش پنجم
7 دقیقه
بخش ششم
3 دقیقه
بخش هفتم
4 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۲۵
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. این کتاب بسیار خلاصه و کوتاهی هست که با همین حجم کمش حرفهایی برای گفتن داره. بنده قبلا مطالعه کزده‌ام کتاب کامل این نویسنده‌ی خوب که قلمی روان و قابل درک داره و خلاصه‌ی مطلوبی بود این اثر. به نظرم اگر بار اول این کتاب مطالعه می‌شود حتما کتاب کامل هم با و مطالعه بفرمائید. نویسنده بیان نکات ارزشمندی سعی بر این داره که به نوعی ارتباط بین دو جنس مخالف در بهترین شکل ممکن پیش بره با بیان راهکار و نصیحت گونه سعی بر این داره که احترام و شان زن و مرد کلا چه در منزل و چه در محیط کار رعایت بشه و دلخوری‌های کوچک پیش نیاد ‌. خلاصه و مفید بود شما هم مطالعه بفرمائید ‌ ترجمه‌ی خوب و خوانش مطلوب ‌ سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Pani Mm
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
موضوع کناب و‌عنوانش جالبه ولی بسیار خلاصه، ناکامل و درکل چکیده‌ای از بعضی از قسمت‌های همون کناب مردان مریخی و زنان ونوسی بود و خیلی حرف جدیدی واسه گفتن نداشت اگه کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی رو نخوندین بد نیست این کتاب صوتی رو‌گوش بدین یه شمایی از اون بهتون میده
آناهیتا رفیعی
۱۴۰۲/۹/۴
سلام من هر چند وقت گوش می‌کنم و جالب اینکه اصلا برام تکراری نمیشه به همه پیشنهاد میکنم ۱۰۰درصد گوش کنید هر کسی میتونه از این کتاب نتیجه گیری مختلف ولی مثبت بگیره برای من که هر بار که گوش میکنم یه چیز جدید و جالب به همره داره
مریم م
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
با سلام به نظرم کتاب خوبیه ولی شاید کمی با روی‌در‌وایستی حرفایش رو میگه، ان جایی که در مورد تأثیر در خونه بودن خانم‌ها میگه کاملا منطبق هست با آیه قرآن که به زنان پیامبر صلی الله علیه و آله میگه*قرن فی بیوتکن*
مجیدناجی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
سلام خدمت همه دوستان عزیز و دوستداران کتاب. این کتاب را به همه زوج‌ها توصیه میکنم. برای من که مفید بود ممنون
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۱
در این کتاب آداب و معاشرت زنان و مردان در محیط کار ولی به روش سالم را ارائه میدهد.
فاطمه زارع
۱۴۰۲/۹/۲۱
عالی برای بهبود رابطه حتما نسخه کامل خوانده شود
عبدالا محمدی
۱۴۰۲/۸/۲۶
خیلی خوب بود و من دوست دارم تا اخلاقم تغییر کنه ممنون
میثم مشعلی
۱۴۰۱/۴/۲۹
مردان مریخی و زنان ونوسی یک کتاب فوق العاده ست
فاطمه منعمی
۱۳۹۹/۹/۲۸
سلام.. بخش کوتاهی از کتاب درباره محیط کار بود
Soheila Khoshbakht
۱۳۹۹/۹/۱
کتابهای عتلی هستن. و قیمت مناسب
فائقه اسکندری
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
نکاتی درباره درک متقابل در زندگی
Parizad Naseri
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کتاب معروف برای عموم
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.