معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان

ویکتوریا اوستین در پادکست موهبت‌های خداوند برای فرزندان، به والدین متذکر می‌شود که شما این توانایی را دارید که زندگی فرزندان خود را بهتر کنید و زندگی آن‌ها را پربارتر کنید، از قدرت معنوی استفاده کنید و رحمت را در زندگی‌تان آزاد سازید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) به پدر و مادرها یادآوری می‌کند که شما این توانایی را دارید که نعمت‌های معنوی را به فرزندان خود منتقل کنید، می‌توانید از نعمت‌ها با فرزندان خود صحبت کنید، آن‌ها را تشویق کنید، به آن‌ها روحیه بدهید، اما نوع دیگری از انتقال وجود دارد و یکی از اولین نمونه‌های انتقال، رحمت خداوند است و به آن تماس شخصی می‌گویند.

زمانی که والدین فرزند خود را تأیید می‌کنند و هیچ فاصله‌ای بین والدین و فرزندانشان وجود نداشته باشد قدرت زیادی شکل می‌گیرد. نوزادی را در یک گهواره در نظر بگیرید، زمانی که شما آن بچه را در آغوش می‌گیرید، قبل از این‌که این کودک حتی بتواند صدای کلام مهربان شما را درک کند، تماس فیزیکی مهربان شما را حس می‌کند.

شما آن کودک را بغل می‌کنید و گرما و عشق را به آن کودک نثار می‌کنید، تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که از کودک مراقبت می‌شود و پدر و مادرش به او عشق می‌ورزند، مغز کودک شروع به رشد و پروش می‌کند و همین‌طور رشد آن‌ها به شکل مناسبی از نظر فیزیکی هم پرورش می‌باید، قدرت تماس آن‌قدر مهم است که برکت‌ها را انتقال می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان
نویسنده
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۹/۱۴
خانم ویکتوریا اوستین و همسرش جول اوستین به معنویات اهمیت می‌دهند. مهر خداوند صدها برابر یک پدر و یا یک مادر است و درک شیرینی مهر خداوند مهربون، موهبتی است که آغوش بنده‌های خداوند اون لذت کمتر دارد. پناه به خداوند موهبتی است که بی دریغ خداوند فراوانیها به بنده هایش اونو گوشزد کرده است. در پناه رب مهربون سالم باشید و شاد و پرپول.
آمین داد
۱۴۰۲/۱۱/۳
سخنرانی‌های خانم اوستین و همسرش الهام بخش، پویا و انگیزه بخشه مخاطبان رو به تفکر و عملی زندگی پر نشاط ترغیب می‌کند. ضرورت تزریق معنویات در رگ حیات انسان قرن ۲۱ ام برگ برنده مربیان و سخنرانان انگیزشی همچون این زوج کلیسایی است. قابل تامله حتما گوش بدید. ممنون کتابراه عزیز از معرفی این کتاب
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۰/۵/۲۳
کوشش برای درست زیستن لزوما از راه تجربه کردن همه چیز به دست‌نمی آید بلکه بایستی اصول راهنما را هم خواند و آموخت. ‌این کتاب از آن دسته کتاب‌های راهنما برای زندگی است
I
۱۴۰۰/۳/۲۷
کتاب خوبیه با ترجمه عالی پیامش اینه که پدر‌ها و مادرها یک موهبت الهی دارن که میتونن برای فرزندانشون دعا کنند. و بهتره که اونها رو در آغوش بگیرن و دستشون رو هنگام دعا روی سر بچه‌ها بگذارن.
هانیه پیران
۱۴۰۱/۷/۲۲
خوب بود اما همه‌اش حس میکردم داره از شوهرش جول اوستین تقلید میکنه حرف‌های منحصر به فردی نزد و به دلم ننشست ترجیح میدم حرف‌های شوهرش جول اوستین گوش بدم تا این
حمید رضا طاهری مقدم
۱۴۰۰/۵/۲
دیدگاه ویکتوریا اوستین بدون شک دیدگاهی الهی مذهبی هست که آدم با خوندن آثارش یه آرامشی در اعماق وجودش حس میکنه.. ارزش خوندنش رو از دست ندین
افسون
۱۴۰۰/۴/۲۳
خوب بود در مورد اینکه پدر و مادرها با دعا و توجه می‌تونن به فرزندشون راه بهتر زندگی کردن را نشان بدهند
محدثه
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
پنج دقیقه‌ی عالی و مفید کاش از غربی‌ها همچین مواردی رو یاد بگیریم
پریسا فرهنگ
۱۴۰۰/۱/۱۵
عالی بود. راهنمایی به پدرو مادر‌ها درزندگی ماشینی. ولی مطالب بسیار کم بود
behnam alamdari
۱۴۰۰/۹/۱۸
فقط صدای گویندش خوب بود بس
نیلوفر نصیری
۱۴۰۰/۷/۲۲
بهتر بقیه کتاباش بود
ن مانده علی
۱۴۰۰/۵/۲۹
خوب بود البته من خلاصه کتاب را شنیدم
راضیه M
۱۴۰۰/۵/۱۴
قشنگه انرژی فوق العاده‌ای میده این صدا
فرشته تیموری
۱۴۰۰/۴/۷
عالی بود حتما گوش بدید کوتاه و مفید
مریم نوری
۱۴۰۰/۴/۱۹
خلاصه و مفید و عالی
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.