معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری

پادکست نانوکتاب برتری نوشته‌ی پاتریک لنچونی، یکی از پرفروش‌ترین آثار آمازون و نیویورک تایمز است که به شما نشان می‌دهد چگونه سلامت سازمانی، کلیه‌ی بخش‌های یک تجارت را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بهبود عملکرد سازمان چگونه موجب پیشرفت آن می‌شود.

پادکست برتری (The advantage) شما را با معنا و مفهوم سلامت سازمانی آشنا می‌کند و تاثیرات به سزایی که سلامت سازمان بر عملکرد و سلامتی کارمندان می‌تواند داشته باشد را مورد بررسی قرار می‌دهد. این نانوکتاب می‌گوید که سلامت سازمانی بهترین مسیر برای ترقی سازمان است و یکی از با ارزش‌ترین و مهم‌ترین خصوصیات سازمان‌های برجسته و برتر به شمار می‌آید. وجود سلامت سازمان مزیتی است که موجب می‌شود سازمان به محیطی مناسب برای کارمندان، مکانی سودآور برای صاحبان کار و فضایی مفید برای جامعه تبدیل شود.‏

پاتریک لنچونی (Patrick Lencioni)، نویسنده‌ی کتاب‌های درخشانی مانند «افول در جلسه»، «5 مشکل کار تیمی»، «رک بودن» و «4 دغدغه مدیران» است. همچنین تیم مشاورهTable Group» » را مدیریت می‌کند که در سال 1997 و با هدف یاری به رهبران سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت ایجاد سلامت سازمانی به وجود آمد.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
نانوکتاب برتری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری

حسین رضوی
۱۴۰۱/۳/۳۰
مطالبش عمومی بود به نظرم و شاخ نبود.... اما واسه یه پیش زمینه در بحث فرهنگ سازمانی و.... بدک نیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب برتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.