معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من
قیمت:
۵۰۰۰ 2500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من

پادکست نانوکتاب روتین صبحگاهی من نوشته‌ی بنجامین اسپال و مایکل زاندر، به شما می‌گوید که چگونه افراد موفق روز خود را آغاز می‌کنند.

بنجامین اسپال (Benjamin Spall) و مایکل زاندر (Michael Zander)، تجارب زیادی در زمینه‌ی موفقیت دارند و با موفق‌ترین و برجسته‌ترین اشخاص جهان مصاحبه کرده‌اند. پادکست روتین صبحگاهی من (eMy morning routin) نتایج همین مصاحبه‌های مهم است که راهنمایی باارزش و طلایی برای اشخاصی است که می‌خواهند سحرخیز و موفق باشند.

افرادی زیادی هستند که با بیدار شدن توسط زنگ‌های هشدار واهمه دارند و زمانی که صدای آن قطع می‌شود، خوشحال می‌شوند. این یک امری طبیعی است. اما نباید اجازه بدهیم که به این صورت باشد. زمان صبح را نباید تلف کنیم. به‌علاوه، جستجوی روتین مناسب برای ساعت‌های اولیه روز، تمام روز شما را بهبود می‌بخشد.

بنجامین اسپال نویسنده‌ی درخشان آمریکایی است که در نشریات بسیار زیادی از جمله هافینگتن پست، مشغول به کار بوده است. مایکل زاندر مهندس و طراح برجسته‌ای است که اکنون در برلین، آلمان زندگی می‌کند. این پادکست، اثر این دو نفر است که روتین‌های صبحگاهی بی‌نظیری را در اختیار شما می‌گذارد.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
نانوکتاب روتین صبحگاهی من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من
نویسنده،
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 2500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۱۸
مختصر و مفید بود جزو بهترین کتاب هاست
قسمتی از کتاب میگه که وقتی سفر میرید ساعت خواب و بیداری شما بهم میریزه این اشکالی نداره و باید از همین حال وهوا لذت ببرین مهم اینه که وقتی برگشتین به خونه برنامه ریزی هاتون رو از نو شروع کنین.
بهتر است که صبح خود را با چند کار ضروری، وظیفه یا هدف مهم شروع و
کنید. هنگامی که افراد دیگر تازه شروع به فعالیت می‌کنند، شما قبلاً کارهای زیادی را با اولویت بندی انجام داده‌اید. می‌توانید یک کتاب الهام بخش بخوانید، قدم بزنید، به باشگاه بروید، چند صفحه کتاب بنویسید، چند کلمه از یک زبان خارجی یاد بگیرید یا مراقبه کنید. صبح‌ها کاری را انجام دهید که بعد از انجام آن رضایت داشته باشید. پس از آن تا پایان روز احساس خوشبختی رضایت خواهید کرد. به یاد داشته باشید، فرمول موفقیت مستلزم این است که شما جلو بروید. مشغول بودن و صرف انرژی زیاد لزوماً شما را جلو نمی‌برد و به شما در رسیدن به موفقیت کمک نمی‌کند. اغلب اوقات، این مانند نشستن روی یک چرخ و فلک است که فقط در یک چرخش متوالی قرار می‌گیرید. موفقیت مستلزم این است که از این چرخ و فلک دور شوید و حرکت رو به جلو را داشته باشید.
کارهایی که صبح روی آن‌ها تمرکز می‌کنید حال و هوای روز شما را تنظیم می‌کند. اگر صبح کاری انجام دهید که احساس غرور در شما ایجاد کند، در بقیه روز نیز چنین احساسی خواهید داشت. این احساس همچنین انگیزه شما را برای انجام کارهای بیشتر و بهتر در طول روز فراهم می‌کند.
انجام کارهایی که نیاز به نظم و انضباط دارد، در صبح آسان‌تر از شب است. زیرا در شب وسوسه، تنبلی یا خستگی بیشتری وجود دارد
مریم صاین پور
۱۴۰۱/۲/۸
بنظر من کتابی بسیار مفید و با ارزش در خصوص غلبه بر ترسها و تجربه نویسنده از مغلوب نمودن ترسهایش و حسی که پس از آن داشت و نتایج آن که در مجموع آموزه‌های با ارزشی را به خواننده منتقل می‌کند و خواننده را مجاب می‌نماید که بر ترسهایش غلبه کند و بیان می‌کند نتیجه این غلبه چه خواهد بود و در مقابل حالت در سکون اثر ترس را و عمل نکردن از روی ترس را بطور نامحسوس برای خواننده تشریح می‌کند. در مجموع کتابی جالب و آموزنده و کمی هیجان انگیر بود
هایده بلالی
۱۳۹۹/۲/۹
به دنبال ارائه راهکار بکر و جدید در این نانوکتاب نباشید. منتها فایده اصلی این کتاب و کتابهای از این دست، تکرار و یادآوری مسائل پیش پاافتاده اما مهم و سرنوشت سازیست که باید ملکه ذهن ما شوند و تنها یک هینت و تلنگر می‌تونه کمک بزرگی به ما و زندگی ما بکنه.
سعیده صدر
۱۳۹۹/۱/۱۷
کتاب بدی نیست، ذکر کرده که صبح‌ها زود بیدار شید و یه برنامه براش داشته باشید و پایبند باشید بهش، اما در مورد راه کار عملی واسه اینکه زود بیدار شی چیزی نگفته، فقط فصل اول گفته به کارای خوشحال کننده یا مهمت فکر کن تا از رختخواب بیای بیرون 🙂
Hoori
۱۴۰۲/۴/۵
بنظر من نانوکتاب خیلی خوبیه‌. هرچقدر این صحبت‌ها تکرار بشه بهتر میتونه تو ذهن نیمه هوشیار ثبت بشه. کتاب در مورد روتین مفید صبحگاهی و عادات خوبیه که باید صبح‌ها در خودمون ایجاد کنیم. من موضوعات این چنینی رو دنبال میکنم و هر کتابی در موردش باشه می‌خونم. شما هم اگر علاقمند به این موضوعات هستید، گوش دادن به این نانوکتاب خالی از لطف نیست.
اکرم فتحیان
۱۴۰۲/۱۱/۶
برای افرادی که کتاب های زیادی در زمینه موفقیت خونددن، شاید حرف جدیدی نداشته باشه، اما اولین مزیتش، سبک خوب نانو کتابه، دومین مزیتش، بیان مختصر روتین صبحگاهی افرادی در مشاغل مختلف. کتاب عادتهای اتمی هم میتونه به داشتن برنامه‌ی هدفمند و قدم به قدم کمک کنه و مفید باشه، کتابی پر از مثالهای جالب و متفاوت.
علی میرشاهی
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب شامل یکسری مثال از افراد موفق که صبح زود بیدار میشن و روتین خاصی دارن. اصولا نظم استرس و مشکلات رو کم میکنه و این رو تو زندگیهامون تجربه کردیم اما نکته نهایی اینکه هرگونه که موفقید و راضی هستید عمل کنید مثلا اکه ساعت ده صبح بیدار میشید و راضی و خشنود و موفقید تغییرش ندید. خود کتاب در پایان همین رو میگه
Sepideh Ekhlas
۱۴۰۰/۴/۲۳
خیلی خلاصه و جمع و جور هست
موضوع اینه که توی این کتاب اتم شکافته نشده، بلکه از اصول ساده‌ای گفته که خیلی هامون فکر میکنیم میدونیم و بدیهی هستن؛ اما به اونها در حقیقت عمل نمیکنیم و جالبه که نقاط تمایز افراد توی همین عمل کردن به این نکات هست. پس این کتاب یاداوری کننده خوبی عست!
الهام مبلیان
۱۳۹۹/۹/۱۴
بسیار عالی. متن عالی. گوینده عالی. محتوی عالی. همیشه به دنبال مینیمالهایی به این شکل بودم‌. ممنونم ازتون. من استاد دانشگاه هستم. همیشه کتابهای خوب را به دانشجوهام معرفی میکنم. موفق باشید. دکتر الهام مبلیان. متخصص مشاوره خانواده
امیر رضا ابراهیم آبادی
۱۳۹۹/۴/۳
کتاب صبح جادویی به نظرم بهتره اما واقعیت اینه که تو ایران خودمون هم آدم‌های موفق افرادی هستند که سحرخیزند مثل استاد محمد پیام بهرامپور نویسنده کتاب از شنبه که هر روز صبح ساعت چهار و چهل و چهار دقیقه از خواب برمیخیزد.
ترانه رودپیما
۱۴۰۱/۵/۱۴
خیلی جنرال شده دیگه
ولی باز بهتر از نخوندنه
ایده‌های خوبی میده مثلا چجوری ملت ورزش صبحگاهی رو به روش خودشون به روتین تبدیل کردنو غیره. اگه کسی کاملشو خونده لطفا بگه بهم که ارزش وقت گذاشتن داره یا فهوای کلام همین خلاصه بودو بس؟
حمیدرضا افتخاری
۱۴۰۰/۳/۱۸
با سلام. از نظر من کتاب بسیار خوب و با محتوی است و به فرد انگیزه برای بیدار شدن اول وقت را میده. من با شنیدن کتاب تصمیم جدید برای پیشرفت و سحرخیزی گرفتم. و خواندن انرا برای همه گروه سنی پیشنهاد میکنم.
نسترن مرادیانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اگه کتاب کلوب ۵ صبحی‌ها رو خوندید و با استفاده از مطالبش به الگوی خوبی رسیدید این کتاب حرف تازه تری نداره ولی اگه تازه میخواید برای خودتون روتین طراحی کنید این کتاب خلاصه، مفید و موثر هست.
🌻 آفتابگردون ۵۳
۱۴۰۰/۱/۱۸
عالی بود، واقعا حرفاشو قبول دارم، روز ما با صبح خوب آغاز میشه👌 پیشنهادش برای ابتدای صبح و داشتن لیست، تاثیر مثبتی بر کل روز داره و من سالهاست برنامه روزانه دارم.
لیلا محجوب
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود. یجورایی تاکید زیاد روی خوابیدن و بعد یه روتین منحصر بفرد برای هر شخص داشت من دوست داشتم و بنظرم ۳۶ دقیقه‌ی خوبی رو سپری کردم!
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.