معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی

پادکست نانوکتاب عامل اجرایی نوشته‌ی کیم پرل، مهارت‌های درونی انسان‌ها که منجر به موفقیت می‌شود را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

پادکست عامل اجرایی (The Execution Factor) به شرح چندین ویژگی مشترک اشخاص موفق می‌پردازد، ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی که منجر شده به اهداف خود در زندگی برسند و به عنوان فردی موفق در جامعه شناخته شوند. ویژگی‌هایی که شما نیز با بکارگیری آن‌ها می‌توانید به رویاها و اهداف‌تان دست ‌پیدا کنید.

کیم پرل (Kim Perell) مدیرعامل و سرمایه‌گذار ریسک‌پذیری است که قبل از 30 سالگی توانست به یک فرد ثروتمند تبدیل شود. او به عنوان کارآفرینی بسیار موفق شناخته شده و یکی از برجسته‌ترین زنان در تبلیغات موبایل در مجله Insider است. کیم پرل مدیر عامل شرکت Amobee است که شرکتی نوآور در حوزه‌ی فناوری بازاریابی دنیاست. هم‌چنین او به عنوان نخستین شخص نوآور در فناوری بازاریابی در مجله adage و کارآفرین سال، توسط مجله Ernst & Young معرفی شده است.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
نانوکتاب عامل اجرایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی

حسین احمد کلهری
۱۴۰۱/۸/۲۳
با گوش کردن به این کتاب اولین چیزی که به آن پی می‌برید این نکته است که تمام مطالب کلیدی کتاب بطور کامل و شفاف خلاصه شده است و لب کلان بطور کامل ادا شده است و در ادامه باید به این نکته اذعان کنم که مفهوم کلی کتاب بصورت واضح و روشن بیان شده و مواردی که باید رعایت کرد تا به اهداف رسید خیلی خوب طبقه بندی و بیان شده است و هر کدام از این مراتب بصورت مبسوط شرح و توضیح شده است
Masi Alizadeh
۱۳۹۹/۲/۱۱
سلام، ممکنه کتاب، یا کتاب صوتی حاج آخوند رو هم بزارید ممنون از زحماتتون
علی کلاهچی
۱۳۹۹/۳/۲۶
خیلی مختصربود این نوع کتابانانو منظورمه باید بیشتر برای دوره کردن استفاده بشه
Roya ...
۱۳۹۹/۲/۱۷
خوب بود ولی به شرطی که کارهایی که گفته انجام بدیم 🌷
Mohammad Khodadadi
۱۳۹۹/۵/۲۱
کتاب خوب و تاثیر گذاریه
مرضیه پهناور
۱۴۰۲/۲/۱۸
دوست داشتم، مفیده
Rasol Mohammadian
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
جالب بود و کاربردی
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب عامل اجرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.