معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو
قیمت:
۵۰۰۰ 2500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو

پادکست نانوکتاب قدرت تو نوشته نیلوفر مرچند، دربردارنده‌ی راهکارهای کلیدی‌ست که به شما می‌آموزد، چگونه ایده‌های نوآورانه‌ خود را قدرتمند کنید تا در جهان تاثیرگذار و مفید باشند.

قدرت تو (The Power of onlyness)، اثری است که به شما می‌گوید، چگونه می‌توانید تاثیر بی‌همتای خود را در دنیا بگذارید. در این نانو شما می‌بینید که شیوه‌های گوناگونی وجود دارد تا شما بتوانید در جهان تاثیرگذار باشید. سوالاتی که به ذهن‌تان می‌رسد را دست کم نگیرید، آن‌ها می‌توانند نقطه آغاز تغییرات عظیم باشند.

نیلوفر مرچند (Nilofer Merchant) این نویسنده‌ی درخشان، خودش را زمانی کشف کرد که برنامه ازدواجش را بر هم زد و به جای آن به کالج رفت. او درباره راهکارهایی که به اشخاص کمک می‌کنند تا بتوانند استعدادهایشان را شکوفا کنند سخنرانی می‌کند و مطالب زیبایی می‌نویسد.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
نانوکتاب قدرت تو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 2500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو

ال جراحی
۱۳۹۹/۵/۸
هیییچ مطلب مفیدی نداشت.
چند تا داستان بی مزه که فلانی چی کار کرد چی شد: ((
محمد عسکری
۱۴۰۱/۹/۲۲
عالی راه جاهایی که وجود دارند ظاهراً ساده ولی هیچکدام ما توجه نکرده ایم
pantea mkh
۱۳۹۹/۱۰/۴
چه قد این کتابای نانو خوبن😍🥰
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب قدرت تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.