معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

پادکست نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ نوشته اسپنسر جانسون، به شما روش‌های شگفت‌انگیز و مفیدی برای روبه‌رو شدن با هر گونه تغییر در کار و زندگی ارائه می‌دهد.

کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد (Who Moved My Cheese)، داستان کوتاه و زیبایی‌ست که حقیقت‌های تاثیرگذار در کسب و کار را برای شما نمایان می‌کند. اگر در رکود اقتصادی در حال دست و پا زدن هستید، اگر تلاش می‌کنید راه‌حل خوبی برای مقابله با رابطه‌ای که در حال کشمکش هستید، پیدا کنید، باید بدانید این اثر برای شما مناسب است، زیرا نکات کلیدی و ارزشمندی درباره شیوه مدیریت تغییر در زندگی، به شما می‌آموزد. "چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟" یکی از پرفروش‌ترین و برجسته‌ترین کتاب‌های جهان بوده و برای 5 سال در صدر جدول کتاب‌های نیویورک‌تایمز بود. همچنین به چندین زبان در جهان ترجمه شده است.

شنیدن این اثر وقت زیادی نمی‌خواهد، اما تاثیر بسیار عمیقی دارد. داستانی زیبا و گیرا درباره‌ی دگرگونی‌هایی که در جاده پرفراز و نشیب زندگی اتفاق می‌افتد. چهار شخصیت شگفت در این داستان وجود دارد که در پی تکه‌ای پنیر تلاش می‌کنند. پنیر نماد آن چیزی است که ما در زندگی خواهانش هستیم. چه آن شغل، دوستی، ثروت، آزادی، سلامتی، آرامش و یا هر چیز دیگری باشد. این نانوکتاب راهکارهایی برای درک بهتر طبیعت انسانی و پیروی از تغییرات به عنوان نیرویی مثبت، بیان می‌کند.

دکتر اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) از درخشان‌ترین نویسنده‌های جهان در زمینه‌ی روانشناسی است. میلیون‌ها نفر از مخاطبان کتاب‌های او توانسته‌اند به راحتی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به شادی و موفقیت برسند. از آثار بسیار پرفروش او می‌توان به کتاب «مدیر یک دقیقه‌ای» که به همراه دکتر کنت بلانچارد به رشته‌ی تحریر درآورده است اشاره کرد. اسپنسر جانسون در آثارش همیشه برای موضوعات پیچیده‌ی زندگی راه حل‌های ساده پیشنهاد کرده و همچنین این موضوع موجب شده است که کتاب‌های او به بیش از 26 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

mina hajjar
۱۳۹۹/۴/۲۴
یه سری کتاب‌ها هستن که حجم زیادی ندارن ولی پرمغزن. مثل شازده کوچولو، کتاب پنیرم را چه کسی جا به جا کرد از این کتاب پر مغزاس. و اونقدر نویسندش قدرت داشته که تو از یه جایی به بعد خودتو جای موشا قرار میدی، و جالبی بیشترش اینجاس که هر بار توی هر موقعیتی و هر سنی بخونیش برداشتای متفاوت میکنی و توی اون موقعیت کمکت میکنه. شدیداً پیشنهادش میکنم. خوندن این کتاب از هر واجبی واجب ترِ.
Fatemeh Brz
۱۳۹۸/۱۱/۹
کتاب فوق العاده که ادمو به حرکت ب سمت هدفش دعوت میکنه و خوبی این نانو کتاب‌ها ب طور کلی این هست ک نتیجه گیری کاملا مفید و در عین حال مختصری رو ارائه میده که خب هم برای صرفه جویی در وقت و خوندن کتاب‌های بیشتر در یک زمان ثابت مناسبه و هم اینکه کوتاه هر اونچه ک باید حاصل از یک کتاب باشه رو در اختیار میذاره.
جواد محمدی
۱۴۰۲/۱/۱۲
من چندین سال پیش زمانی که دانشجو بودم این کتاب رو به عنوان اولین کتاب غیر درسی شروع به خوندن کردم و وااااقعا روی نگرشم و نحوه زندگیم تغییر ایجاد کرد و از اونجا عاشق مطالعه توی این حوزه شدم، الان هم هرچند وقت یکبار با گوش کردن به خلاصه این کتاب همون حس و حال در من تازه میشه، وااااقعا فوق العادست این کتاب
محمد میرزازاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
نویسنده اسپنسر جفرسون؟! خخخ
کتاب خوب و مطرحی هست و توصیه میشه
ولی این نانو هر چند نانو بوده ولی به نظرم نانوی خوبی نبود، می‌تونست واقعا یکم محتوا می‌داشت و بعد نتیجه ارائه میشد.
یه حسی داشت مثل کسی که چند 100 صفحه کتاب رو خونده و بعد میاد میگه خب بچه‌ها تمرین تمرین تمرین، تمرین چیز خوبیه!
تجربه زیستی
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
هوو مووود مای چیز (نه چیزز) و اسپنسر جانسون اسم صحیح است، نه جفرسون!
موفق باشید سبکتو ای‌های خوب، صرفا خواستم بگم چونکه همون ابتدای کار این کم دقتی‌ها به چشم میاد.
zabih solgi
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
کتاب اصلی رو نخوندم ولی خیلی کوتاه شده بود کلیات رو خوب می رساند اما نکاتی نتیجه گیری شد بدون اینکه در متن به آن پرداخته شود بعنوان مثال تفاوت شخصیت استیف و اسکوری در کل کتاب بسیار عالی و گوینده هم بسیار عالی و کم نظیر است
mohammad tarlan
۱۳۹۹/۹/۱۶
. در واقع در این میکرو کتاب شالوده و نکات اصلی و ستون‌های مد نظر نویسنده رو نادیده گرفته ک شامل بحث و جدل‌ها و بیم و امید‌ها و انرژی‌های مثبت و منفی آدم کوچولو‌ها بود این اصلا خوب نیست...
ستاره جندقیان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خوب بود. مثل خلاصه‌ای بود که از کتابها مینوشتیم و قبل از امتحان یه نگاه مینداختیم روش تا مطالب یادمون بیاد. به نطرم برای این کتاب در همین حد خلاصه‌ی خوب و جامعی بود
پویا اسماعیلی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
خیلی کتاب خوبیه و کاربردی هست
ولی این رو در نظر داشته باشید که هزارتو با. هزارتو متفاوته... باید پنیری باشه تا کسی جستجو کنه اول باید هزارتو‌ی هدفتون رو پیدا کنید.
hamidreza a
۱۳۹۹/۱/۹
من چندین بار این کتابو خوندم فوق العادس بنظرم همه باید یکبار این کتابو بخونن با تشکر از شماا
راضیه کریمی
۱۳۹۸/۸/۲۸
عالییییی... من قبلا کتابش رو هم خونده بودم و پیشرفت چشمگیر و مثبتی رو در تصیمیم گریم دیدم💜
فاطمه حمیداوی
۱۴۰۰/۷/۲۹
اینقدر این کتاب خوبه که من بارها و بارها گوشش دادم خیلی راحت میتونین یا زندگی ادما ارتباطش بدین و ببینین چقدر خوب راجع تغییر این کتاب باهاتون صحبت میکنه
مائده میرزائی
۱۴۰۰/۷/۲۷
سبک این کتاب خیلی پسندم نبود و همون جملاتی رو شامل میشد که همه‌ی کتابای روانشناسی دارن میگن... اما صوت گوینده خوب بود
علی مرادی
۱۳۹۹/۴/۶
عالی بود چند سال پیش خوندم ولی متوجه نشده بودم منظور کتابو الان خیلی دقیق تر حسش کردم
zahra amini
۱۳۹۹/۴/۴
کسی ک دوسش دارم این کتاب و گفته بخونم. خیلی عالیه🌹🌹🌹
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.