معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک

پادکست پول و زندگی مشترک اثر رابرت کیوساکی به مسائل مالی، یکی از مشکلاتی که اغلب زوج‌ها با آن درگیر هستند پرداخته است. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) یکی از بهترین مدرسان موفقیت مالی در این کتاب می‌گوید:

من و کیم در خانواده‌ی تحصیلکرده‌ای بزرگ شدیم که متاسفانه فقیر بودند، فقیر نه از لحاظ اراده و احساس، بلکه از لحاظ مالی فقیر بودند. چون آن‌ها کارمند و به دنبال کار بودند. سعی می‌کردند پولشان را پس‌انداز کنند و در بازار بورس سرمایه گذاری می‌کردند. در واقع هیچ ایده‌ای درباره کارآفرینی و سرمایه‌گذاری نداشتند.

من زمانی که ۷ سال بیشتر نداشتم و در هاوایی زندگی می‌کردم یک‌بار مادرم را دیدم که در تنهایی خودش گریه می‌کرد و دلیلش هم این بود که ما هیچ پولی نداشتیم. پدرم مدرک دکترا داشت ولی با این حال پول زیادی درنمی‌آورد، ۴ تا بچه داشتند و من اون زمان ۷ سال بیشتر نداشتم و نمی‌توانستم درک کنم که چرا مادرم به خاطر پول گریه می‌کند. آن زمان از دست پدرم عصبانی شدم و با خود گفتم که چطور پدرم به خودش اجازه می‌دهد، ببیند مادرم گریه می‌کند و به او پول نمی‌دهد، آن زمان بود که با خودم عهد کردم که به یک آدم پولدار تبدیل شوم تا اینکه به معلمی تبدیل شوم که هیچ پولی ندارد، با عقل جور در نمی‌آمد.

به عنوان یک بچه چنین ایده‌ای داشتم ولی نمی‌دانستم چطور باید به آن جایگاه برسم. نقطه‌ی مشترک بزرگی که من و کیم داشتیم این بود که پدرانمان در میانه‌های موقعیت شغلیشان از کار اخراج شدند. پدر من وقتی ۵۰ ساله بود کارش را از دست داد و برای خانواده‌ی ما مشکل بزرگی به وجود آورد. من خودم به عنوان یه آدم بالغ از کار اخراج نشدم اما می‌توانم تصور کنم که چه شرایط بدی را در خانواده به وجود می‌آورد. مادر من درست بعد از اون اتفاق بود که از دنیا رفت. دو سه ماه بعد از اخراج شدن پدرم از کار، سکته‌ی قلبی کرد و از دنیا رفت. آن‌ها هیچ پولی نداشتند با این حال، با وجود تمامی این‌ها، پدرمن، پدر فقیر من می‌گفت که علاقه‌ای به پول درآوردن ندارد، چطور می‌شود که یک نفر بگوید که به پول علاقه‌ای ندارد. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که کمپانی پدر ثروتمند را تاسیس کنیم و من و کیم درباره‌ی پول صحبت کنیم، چون یاد گرفتیم که پول چه چیز مهمی برای ما و خانواده‌هایمان است.

رابرت کیوساکی اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانۀ اقتصادی در دنیاست. او بهترین و موفق‌ترین مدرس موفقیت مالی در یک و نیم ‌دهه‌ی گذشته است. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

این کتاب چنان مرزهای فروش را در هم شکسته که بعید است تا اطلاع ثانوی، کتابی بتواند به رکوردهای فروش این کتاب، نزدیک شود. اما آن‌چه این کتاب و سایر آثار کیوساکی را متمایز از دیگران می‌کند، فروش‌های حیرت‌انگیزشان نیست، بلکه نوع آموزه‌های آن‌هاست؛ آموزه‌هایی که از انگیزشِ صرف، بسیار فراتر می‌روند و با مخاطب‌شان بر مبنای واقعیت‌ها و اعداد و ارقامی حرف می‌زنند که در زندگی او وجود دارند و جنبه‌ای بسیار متفاوت از وضعیت امروز او را می‌نمایانند و همین، عامل انگیزش اوست تا توانایی‌های خود را در کار اندازد تا بسیار فراتر از امروز خویش شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
13 دقیقه
بخش اول
9 دقیقه
بخش دوم
17 دقیقه
بخش سوم
12 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک
نویسنده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک

Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۷/۱/۱۰
از مسائل مهمی که دز زندگی مشترک نقش پول در زنگی مشترک به‌خصوص برای خانم‌های شاغل و صاحب درآمد هست. برابری مالی را در روابط زوجین می‌توان با ورودی برابر یا نام خروجی برابر تعریف کرد. زمانی که زوجی مدال نان‌آور خانه‌دار را اتخاذ می‌کند. در این حالت درآمد مشترک به نقش هر دو طرف و برابری خروجی اعتبار و می‌بخشد؛ زیرا هر یک از زوجین می‌تواند به‌اندازه مساوی به درآمد دسترسی داشته باشد. در مقابل، استانداردهای ورودی برابر، فشار بر نان‌آور خانواده را به‌صورت مساوی تقسیم کرده بر آزادی عمل هر دو والد تأکید می‌کند. لذا این کتاب صوتی مطالب مفیدی برای حل مشکل مسائل مالی، یکی از مشکلاتی اغلب زوج‌ها را در میان می‌گذارد. بسیار مفید و ارزنده است.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۹/۲۱
نکته خوب داشت تمام کتاب واوو نبود. بیان نکات سوادمالی ودرک هزینه‌ها در این میکرو کتاب، ممکن است در اینجا با روند حمایت‌های مالی مطابقت نداشته باشد و ندارد. اما برای نویسنده‌ای که ذهنش درباره مال و ثروت به خوبی مهارت دیده، کتاب بدون نکته نبست و می‌توان ازش پندهای کاربردی گرفت که با اجرای آن‌ها به و می‌شود ترقی تعالی رسید. اینکه نکته گرفته شده من، باید نکته شما باشد، کاری غیرمنطقی است، چون هرکس با شرایط خودش از هر اتفاقی برداشت می‌کند و برداشت نکات بسیار از هر متن خوب نیست، فقط یه نکته بگیریم و اونو انجام بدیم و اجرا کنیم فکر کنم مفیدتره.
Mehdi Taheri Taheri
۱۴۰۰/۱/۱۳
بنطرم نکته خاصی نداشت. یه خانم و آقای آمریکایی که فقیر بودن و دوتاشون کار کردن و پولدار شدن. خوب چه کاری انجام دادن؟ مهم اینه. و از اون مهمتر اینکه توی امریکا زندگی میکردن و پس انداز و پول جمع کردن معنی داره. نه که توی ایران میای ۲۰۰ میلیون پول جمع کنی که یه خونه بخری، تا پولت شد ۲۰۰ میلیون، اون رو خونه شده ۷۰۰ میلیون. تورم باید در نظر گرفت و باید دید که کجا زندگی میکنی. زندگی در ایران با امریکا زمین تا آسمون فرق داره
کامران علی اصغرزاده
۱۴۰۰/۴/۲۲
پادکست عالی بود
تو جامعه و شرایط الان مدیریت مالی در زندگی مشترک نقش خیلی مهمی داره
و زوجین هر دو باید تلاش کنند و بهم کمک و نظرات سازنده بدن
اموزش‌های مالی باید بیشتر بشه تو دوره زندگی ما
این کتاب تکنیک‌های زیاد یاد نمیده ولی انگیزه و شروع خوبیو میتونه ایجاد کنه در روحیه و میشه مثل قدم اول بهش نگاه کرد برای شروع تحقیق و تمرکز روی مدیریت مالی در زندگی مشترک
حامد فرزانه
۱۳۹۷/۴/۲۹
طبق آمار نزدیک ۷۰درصد طلاق‌ها در ایران به علت مسائل مالی و دخالت اطرافیان هستند. این نشون میده که نباید از اهمیت مسائل ماای در زندگی غافل بشید. در این کتاب رابرت کیوساکی، سرمایه دار مشهور آمریکایی مختصرا داستان آشنا شدن با همسرش و اینکه چطور قبل از ازدواج با اون بر سر مسائل مالی توافق کرده رو بیان میکنه. گویندگان توانای این اثر نیز شیرینی شنیدن آن را چند برابر کرده‌اند.
امیر رضا ابراهیم آبادی
۱۳۹۹/۲/۸
خارالقاده بود و بسیار کارآمد، لحن و آهنگ صدای گویندها خیلی خوب و جذاب هست اما فقط گوینده خانم گاهی تُن صداش خیلی بالا میره که آزار دهندست بخصوص اگه گوشی توسط کابل اً یو ایکس به ضبط ماشین وصل باشه، امیدوار دوستان تهیه کننده این موضوع رو مد نظر قرار بدهند و در نسخه‌های بعدی فیلتر لازم رو اعمال کنند.
Kamyar Farhadnia
۱۴۰۱/۸/۲۹
واقعا این مساله را درک کردم و قبول دارم، اول هزینه‌های سرمایه گذرای آینده ات را پرداخت و بگذاری کنار، بعد قسط و قرض و ….، بعد چند سال کاری و شرکت و کار خوشبختانه چند مدتی است درک کردم، کتاب خاطرات بود و البته آموزنده، برای دختران و‌پسران، روزی برسه که ذهن و‌ روحمان از آموزشهای غلط گذشته از هر لحاظ رها بشیم
Parastoo Nahad
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
پول.... مشکل اساسی زندگی مشترک بسیاری از زوجها.... اگر بتونیم مثل رابرت و همسرش ماهیانه مبلغی رو پس انداز کنیم عالی میشه.... اما متاسفانه تو شرایط اقتصادی ما، پس انداز شده از محالات.... همین که به سر ماه برسونیم کلی خدارو شکر میکنیم...
A Arani
۱۳۹۸/۷/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود.. گرچه سربسته در این کتاب اشاراتی به مفاهیم ثروت و سرمایه گزاری میشه اما اگر خوب به مطالبش دقت کنید و ازون مهمتر الگو بگیرین و در راستاش اقدام کنید.. اتفاقهای خوبی در انتظارتونه
مهدی صالحی
۱۴۰۱/۷/۱۰
این یک گفت و گوی رادیوییه که من هنوز از شنیدنش لذت می‌برم.
اینجا دیدگاه‌های مالی و سبک زندگی مالیشون رو شرح دادند.
اگه کتاب‌های رابرت کیوساکی رو خونده باشید براتون خیلی با معنی و جذابه این گفتگو
پارمیدا اصغری
۱۳۹۹/۹/۲۲
خیلی عالی بود مخصوصا بخش 2 و 4 این کتاب و این کتاب هم سو هم عقیده بودن زن شوهر رو در زندگی مشترک و مسائل مالی خیلی مهم و دلیل پیشرفت میدونه و روش‌های سرمایه گذاری کردن اموزش میده... 👌👌
زهرا زهراوی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
فوق العاده زیبا بود با رویاهای من مطابقت داشت
از کتابراه خیلی ممنونم
زندگی را برایم زیباتر کرد چون مثل من فکر می‌کردند اما بسیار شیک تر و قشنگ تر
حسین ملک زاده
۱۳۹۸/۸/۱۹
بسیار عالی، برای زن و شوهر‌ها بسیار خوب است، فقط ایران تحقق این موضوعات رو بسیار عقب می‌ندازه
فهیمه نصیری
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
اطلاعاتی که انتظار داشتم، بهم نداد.
کلا میگه آدم‌هایی که نظرشون راجع به پول مثل هم هست، باید با هم ازدواج کنند
Seyed Mehdi Sobhi
۱۴۰۱/۴/۲۱
اگه زن و شوهر اینجوری در کنار هم باشن و هدف مشترکی هم داشته باشن از پس همه مشکلات بر میان
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پول و زندگی مشترک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.