معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم
قیمت:
۹۰۰۰ ۶,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم، درمورد اهمیت مورد احترام قرارگرفتن است و راهکارهایی را برای کسب آن به شما آموزش می‌دهد. از طریق این پادکست می‌توانید اعتبار و ارزش بیشتری در جامعه کسب کنید. این پادکست یکی از فایل‌های مجموعهٔ «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که مقاله‌های سایت «هاو کن یو» را شامل می‌شوند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم:

این موضوع برای همه اهمیت دارد که مورد احترام دوستان و آشنایان خود قرار بگیرند. این که افرادی شما را قبول داشته باشند یا اینکه به شما احترام بگذارند با هم متفاوت هستند. اگر به عقاید خود پایبند باشید و همیشه بهترین تصمیم‌های ممکن را بگیرید، کسب احترام همیشه همراه شما است. همچنین اگر با دیگران رفتار مناسبی داشته باشید، می‌توانید در مقابل آن احترام لازم را دریافت کنید.

در پادکست چگونه احترام دیگران را جلب کنیم دو روان‌شناس به نام‌های «لاین تیلور» و «مایکل کر» سریع‌ترین و بهترین روش‌های کسب احترام را با شما به اشتراک گذاشته‌اند. آن‌ها همچنین استراتژی‌هایی را درمورد این موضوع بیان کرده‌اند. توصیه‌های کاربردی که در این پادکست ارائه می‌شوند به شما در کسب احترام در محیط کار و در میان اطرافیانتان کمک زیادی می‌کند؛ به طور مثال کارهایی مثل سر قول خود ماندن، پذیرش اشتباهات، شنونده خوبی بودن و داشتن رفتار مناسب تأثیر زیادی بر روی کسب احترام از جانب دیگران دارند.

مثلاً درصورتی‌که شما به قول‌های خود وفادار نباشید، بدیهی است که دیگران نیز در مقابل شما حرف‌هایشان را اجرایی نخواهند کرد. یا اگر شما شنونده خوبی برای حرف‌های دیگران نباشید، دیگر نباید توقع داشته باشید که دیگران با صبر و حوصله به صحبت‌های شما گوش دهند. همچنین درصورتی‌که اشتباهات خود را نپذیرید، دیگران نیز دیگر برای نظرات شما ارزش قائل نمی‌شوند. ثبات شما در اعتقادات و باورهایتان نیز تا حد زیادی در محترم بودن شما تأثیر دارد. این موضوع بدین معنی است که شما همیشه نباید همه را در تصمیم‌گیری‌هایتان راضی نگه دارید.

در صورت رعایت کردن نکات گفته شده در این پادکست، می‌توانید احترام و علاقه را به‌صورت یکجا از سوی دیگران دریافت کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

ازجمله موضوعاتی که در این مجموعه مفید ارائه می‌شوند می‌توان به توسعه و رشد فردی، موفقیت و سلامت ذهن و جسم اشاره کرد. با استفاده از اطلاعات قابل‌فهمی که در این مجموعه ارائه می‌شوند می‌توانید در مسیر درستی قرار گرفته و به اهداف خود دسترسی پیدا کنید. تمامی کتاب‌هایی که در این مجموعه منتشر می‌شوند، توسط متخصصین ایرانی و خارجی ترجمه می‌شوند. با استفاده از راهکارهای ارائه شده در آن‌ها می‌توانید خود را در حوزه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌ها و رفتارهای غلط را با عادات مفید و خوب جایگزین کنید.

پادکست چگونه احترام دیگران را جلب کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید همیشه مورد احترام قرار بگیرید و توجه دیگران را به خود جلب کنید، شنیدن این پادکست برایتان مفید خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان به آثار موفقیت و روان‌شناسی از شنیدن این پادکست لذت خواهند برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم می‌شنویم:

مایکل احترام به دیگران را رابطهٔ مرغ و تخم‌مرغ می‌داند. اگر به دیگران احترام بگذارید، آن‌ها هم تمایل بیشتری دارند که به شما احترام بگذارند و برعکس. تیلور بر اهمیت رفتارکردن با دیگران بر اساس احترام برابر تاکید می‌کند. خواه این افراد از نظر ردهٔ کاری بالاتر از شما باشند، خواه پایین‌تر.

همیشه بر سر قول‌هایتان بمانید؛ به‌محض این که به‌عنوان فردی غیرقابل‌اعتماد شناخته شدید، احترامتان را از دست می‌دهید. تیلور می‌گوید نه‌تنها باید سعی کنید به قول خود پایبند باشید، بلکه در صورت امکان باید قبل از رسیدن آخرین‌مهلت به وعده‌هایتان عمل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
چگونه احترام دیگران را جلب کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰ ۶,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم

راحیل 👩‍🏫
۱۴۰۲/۷/۱۹
زمان خرید به تایم خیلی کم دقت نکردم. به نظرم خیلی ابتدایی بود. انگار تایم موزیک بیشتر بود😅فقط چون هزینه کردم، نگهش میدارم. صدای راوی خوب بود.
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
کتاب بسیار عالی وکاربردیه... حتما نکته برداری کنید.. چون حدودبیست ایتم مهم را برای کسب احترام عنوان کرده که واقعا مهم هستند
mehdi askari
۱۴۰۱/۶/۲۵
با اینکه زمان کمی داره نکات مهمی رو توی همین زمان کم میگه. حتما نت برداری کنید چون پشت سر هم و به صورت فشرده میگه.
لیل
۱۴۰۱/۲/۳۱
خیلی کوتاه و مختصر بود من دنبال یک کتاب صوتی کامل تر بودم این در حدود ده دقیقه بود
, مرضیه حمیدی
۱۴۰۲/۲/۳
خیلی موارد که در زندگی بهشون برخورد میکنیم رو به نحو مطلوبی توضیح داده بود.
علیرضا اله بادی
۱۴۰۰/۸/۱۹
در مدت زمان کوتاه چند نکته را می‌گوید که احترام دیگران را به خودمان جلب کنیم.
سجاد وظیفه دوست
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
عالی بود. نکات درست ارتباط برقرار کردن رو یاد میده
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۷/۲۵
در حد یک انشا یا مقاله کوچک است و خیلی مطلب خاصی نداره
آرش عبدالهی
۱۴۰۱/۱۰/۷
عالی و روان بود بخونید
طلا طالبی
۱۴۰۱/۷/۱۳
خیلی مفید و کاربردی نبود
Narges Ganjloo
۱۴۰۰/۸/۲۴
انتظار محتوای کامل تری داشتم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه احترام دیگران را جلب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.