معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟

حمیدرضا عرفانی فر در پادکست چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟ شما را با موانع پیش روی‌تان به هنگام تصمیم‌گیری آشنا می‌سازد و کمک‌تان می‌کند آن‌ها را کنار بگذارید تا مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. ‌این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی پادکست چگونه تصمیم صحیح بگیریم:

ممکن است مشکلات بسیاری به هنگام تصمیم‌گیری به وجود بیاید، در چنین شرایطی شما نمی‌توانید گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید و این موضوع گاهی اوقات برای‌تان تبعات سنگینی خواهد داشت. شما هر روز با موقعیت‌های بسیاری مواجه می‌شوید که باید تصمیم بگیرید، این تصمیمات از انتخاب صبحانه و لباس شروع می‌شود و تا ازدواج و بچه‌دار شدن نیز ادامه می‌یابد. ‌

به عبارت دیگر زندگی هر کدام از انسان‌ها مجموعه‌ای از تصمیماتی است که در زندگی می‌گیرند؛ شاید به نظر راحت بیاید اما تصمیم‌گیری ممکن است با موانع بسیاری روبرو شود. در همین راستا، حمیدرضا عرفانی فر تلاش می‌کند تا در پادکست چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟ به دور از زیاده‌گویی به شما در این فرآیند و مهم تأثیرگذار کمک کند.

پادکست چگونه تصمیم صحیح بگیریم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر نیاز به توصیه‌های دقیق و کارآمد برای درست تصمیم گرفتن در زندگی دارید، این پادکست برای شما گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

در بخشی از پادکست چگونه تصمیم صحیح بگیریم می‌شنویم:

مشکلات تصمیم گیری اغلب نتیجه اعتماد بیش از حد به تصمیماتی هستند که در گذشته درست جواب داده‌اند. یک شیوه اکتشافی نوعی میانبر ذهنی یا قاعده سرانگشتی است که هنگام تصمیم‌گیری از آن استفاده می‌کنیم. این شیوه‌های اکتشافی به کاهش بار ذهنی، در زمان تصمیم‌گیری کمک می‌کند. اما آن‌ها هم می‌توانند منجر به اشتباه شوند. شیوه‌های اکتشافی چند مزیت بزرگ دارند.

اول، آن‌ها به ما اجازه می‌دهند که به سرعت به نتیجه برسیم.

دوم، شیوه‌های اکتشافی کار را راحت می‌کنند. اما همانند همه میانبرها، گاهی اوقات آن‌ها هم می‌توانند معایبی داشته باشند. همچنین برخی مواقع آن‌ها باعث می‌شوند مرتکب اشتباهات و قضاوت‌های نادرست شویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟
نویسنده
مترجمحمیدرضا عرفانی فر
راویندا پوریان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟

abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
سلام.. خیلی خیلی کلی گفته.. این مدل کتابهای مهم که نیاز به مثال و‌توضیحات بیشتر داره باید خیلی طولانی تر و مفصل تر باشه خلاصه کتاب کارایی خاصی نداره
محمدرضا
۱۴۰۰/۲/۱۶
بسیار ضعیف. اصلا کاربردی نبود ❌❌❌ یا اگه بخوام بهتر بگم اصلا توضیحات پاکدست ربطی به موضوع کتاب نداشت.
hamid kiany
۱۴۰۰/۱/۲۶
به نظرم افتضاح چون هیچ نکته‌ای به شما یاد نمیده فقط موارد رو نام میبره خلاصه چیزی یاد نمی‌گیرید
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۶
فقط صدای گوینده خوب بود
محمود توفیق نژاد
۱۴۰۰/۱/۶
خیلی بی ارزش بود.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تصمیم صحیح بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.