معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

سحرخیزی دشوار است؟ بارها شده که برنامه ریزی کرده‌اید، اما به آن اهمیتی نداده‌اید؟ شایان ساکی در پادکست چگونه صبح زود بیدار شویم؟ به شما روش‌های مفیدی می‌آموزد تا بتوانید صبح‌ها به راحتی به کارهایتان برسید. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره پادکست چگونه صبح زود بیدار شویم:

همه دوست دارند که انسان‌های سحرخیزی باشند و بتوانند در طول روز به تمامی کارهایشان برسند. عبارت «از شنبه شروع می‌کنم» برای همه آشناست و هیچکس نیست که تلاشی برای تغییر ساعات خواب خود نکرده باشد. پادکست چگونه صبح زود بیدار شویم به شما تکنیک‌هایی را می‌آموزد تا براساس عمل به آن‌ها بتوانید سحرخیزی را جزء برنامه روزانه خود قرار دهید و این بار عزم‌تان را حسابی جزم کنید.

همچنین اگر زندگینامه افراد موفق را دنبال کنید، می‌بینید اغلب یک ساختار زمانی مشخص و دقیق برای خود داشته‌اند. افرادی که توانستند صبح‌ها از تخت خواب گرم و نرم‌شان جدا شوند و زمان را از دست ندهند؛ به این ترتیب از رقبای خود نیز عقب نمانده‌اند و پیشرفت در کارهای شخصی و شغلی‌شان اتفاق افتاده است.

پس شما با کمک پادکست چگونه صبح زود بیدار شویم، می‌توانید یک سبک زندگی سالم و جدید را برای خود ایجاد کنید تا به یک رضایت درونی و احساس خوشایند برسید.

پادکست چگونه صبح زود بیدار شویم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به توصیه‌های دقیق و کارآمد برای سحرخیز شدن نیاز دارید، این پادکست برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم می‌شنویم:

از دید مدیریت و برنامه‌ریزی هم، افراد سحرخیز عموما خیلی بهتر از پس مدیریت برنامه‌ها و کارهای روزانه‌ی خود برمی‌آیند. اگر دانشجو یا دانش آموز هستید و کلاس‌هایتان هشت صبح آغاز شده و درصورتی که کار اداره دارید، باید حداکثر تا ساعت نه سرکارتان باشید. قطعا بیدار شدن از خواب برای کسی که شب گذشته تا دیروقت شب زنده داری کرده است، ممکن نیست.

اما آیا واقعا با وجود این بررسی‌ها و آزمایشات علمی، دلیلی برای دیر از خواب بیدار شدن می‌ماند؟ اگر به این نتیجه رسیدید که صبح زود از خواب بیدار شوید و می‌خواهید برای این عادت برنامه‌ریزی کنید و درصورتی که واقعا به موفقیت در زندگی خود علاقه دارید، باید هرچه سریع‌تر تغییری در عادات خواب و ساختار خواب‌تان ایجاد کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چگونه صبح زود بیدار شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟
نویسنده
مترجمشایان ساکی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

Sahand Hojabri
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
اگه یه کتابی هم بود به اسم چگونه شبها به موقع بخوابیم برای من خیلی خوب می‌شد
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۱
شاید این ۱۴ دقیقه رو یک کتاب صوتی ندونید بلکه یه پادکست بدونید، من کاری با این موضوع ندارم، فقط یه پیشنهاد براتون دارم و اون اینه: اگه از اهمال کاری، سستی و عدم سحرخیزی رنج میبرید، اول این کتاب صوتی ۱۴ دقیقه‌ای رو با دقت گوش بدید و سپس برید به سراغ کتاب صوتی معجزهی سحرخیزی،
هر کاری مرحله به مرحله
انجام میشه یا به قول خودمون پله به پله، پس جمله آخر من اینه:
پیام آخر: اگه مشکل صبح زود بیدار شدن رو داری اول این ۱۴ دقیقه چگونه صبح زود بیدار شویم رو خوب گوش کن بعد برو پله بعدی که کتابهای حجیم تر هستش.
خدا قوت.
لیلا فرج اله زاده
۱۴۰۲/۹/۱۹
یه فایل صوتی که راهکارهایی برای سحرخیزی میده. اکثرشونو میدونیم ولی کو عمل؟ تا کسی خودش نخواد هیچ تعییری رخ نمیده. در مورد این پادکست که تقریبا شبیه یک مقاله بود میتونم بگم بد نبود. بعضی راهکارهاش عملی نیست واقعا مثلا میگه وقتی بیدار شدی با صدای خیلی بلند یه چیزی بگو! یا تو حرفهاش تناقص دیده میشه یه مثلا میگه بیدار شدی اصلااا سراغ گوشی نرو ولی جای دیگه میگه بیدار شدی کاری بکن مثلا گوشیتو باز کن و... در کل برای شروع سحرخیزی بهتره یه دور این فایلو گوش کرد تا چم و خم کار یه کم بدست بیاد بعد سراغ کتابهای جامع تر رفت.
sadaf masoudi
۱۴۰۰/۱/۱۵
من به شخصه با صبح بیدار شدن خیلی مشکل دارم و خیلی در این باره تحقیق کردم اول از همه باید بگم این یک کتاب نیست یک پادکست کوتاه هست. درباره کیفیت کلی این پادکست باید بگم برای من مطالب بیشتر تکراری بودن به جز یکی دو جمله جدید. میشه گفت کاربردی بود ولی به نظرم زیادی مختصر گفته بود. در کل خیلی برام جالب نبود و اینکه چون هزینه و تایمش خیلی کم بود زیاد پشیمون نیستم ولی نکته خاصی هم یاد نگرفتم
محمدرضا
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
سلام
کتاب خیلی خوبیه و به نظر من نسبت به قیمتش عالیه. حتما گوش بدین.
هر چند مقدار زمانش کم بود اما توی همین ۱۴ دقیقه خیلی نکات خوبی را مورد استفاده قرار داده بود و توصیه می‌کنم که بخرین و گوش بدین.
با تشکر از عوامل کتابراه 🌹🌹
شایسته شیروانی
۱۴۰۱/۳/۱۶
سلام دوستان. درمورد این کتاب میشه فقط گفت کوتاه و کاربردی، البته راهکارهای دیگری هم میشه اضافه کرد مثل اینکه شب غذای سبک و ساده‌ای خورد، غذاهایی که در آن سیر و پیاز و فلفل و ادویه نباشه یا اینکه بعد از بیدارشدن زمانی را با خدا راز و نیاز کرد و... در مجموع خوب بود.
Hoori
۱۴۰۲/۳/۳۱
جالب بود. درسته که طولانی نبود اما تمامش توصیه‌های مفید و کاربردی بود که اگر خودمون رو ملزم به رعایتش بدونیم، حتما نتیجه می‌گیریم.
فقط باید یادمون باشه که در همه چیز، قانون تکامل رو رعایت کنیم.
همه چی آروم آروم و به تدریج، امکانپذیره.
فریبا مدرس نژاد
۱۴۰۰/۴/۷
واقعا عالی بود درست گفتند دوستان ۱۴ دقیقه هست اما برای کسی که صبح زود بیدار نمی‌شود کتابهای کم حجم تاثیر گذارتر هست زیرا کتابهای زمان بر در حوصله این افراد نیست توصیه می‌کنم هر روز این کتاب را گوش دهید تا به نتیجه برسد بسیارسپاسگزارم
.Fatemeh Azm
۱۴۰۰/۱/۷
سلام ممنون بابت کتاب‌های خوبتون
یه سوال من صبح‌ها از خواب بیدار میشم ولی چند ساعت بعد به شدت خوابم میاد ولی باید بیدار باشم و تا قبل از ظهر ساعت زیادی مطالعه داشته باشم آیا راه حلی دارید؟؟
احسان خادمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
کتاب خوبی بود
میتونه کمک کنه.
من الان کتاب رو خوندم. ولی نتیجه گیری از این کتاب مثل همه کتابای انگیزشی زمانبر هست و به خود ما بستگی داره.
انشالله که رهنمود‌های کتاب موثر باشه.
توکل برخدا🙏
مرضیه کردبچه
۱۴۰۱/۷/۲۷
پادکست انگیزشی مختصر و تقریبا مفید برای کسانی که کتاب زیاد میخوانند حرف جدیدی نداشت ولی برای مبتدی‌ها و نوجوانان خوبه و میتونه تاثیر گذار باشه علی الخصوص که تایم کمی هم داره، در هر حال ممنون
محمدامین قاسمی
۱۴۰۰/۱۲/۶
کتابی هست که تمام کلمات و جمله‌های ان را میدونیم ولی خب باید یکی واسمون بگه ملکه ذهن کنیم و بهش عمل کنیم
نمیشه بگی کتاب خوب و بدیه
خوب و بد بودنش رو خودت مشخص میکنی باعمل بهش
Afsane Gh
۱۴۰۰/۲/۶
برای شروع تحول در زندگی عالی بود کلی از عیب‌های کارمو متوجه شدم که چندسال بود نمیتونستم سحر خیز بشم فقط یک یا دوروز وبعدش خسته میشدم ومیخوابیدم.
حسین آهن چیده
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چند راهکار به ظاهر ساده ولی خلاقانه و کاربردی نویسنده پیشنهاد کرده که خودم چند مورد آن‌ها را در حال انجام هستم و بسیار مفید است.
Elham Sadat Wahidi
۱۴۰۱/۸/۳
از روزی ک گرفتم، اصلا برام‌آپلود نمیشه، نمیدونم چیکار کنم، هرچی هم‌پیام میدم کسی جواب گو نیست، واقعا ک از کتابراه انتظار نداشتم
مشاهده همه نظرات 86

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.