معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟

پادکست چگونه نامه اداری بنویسیم؟ ترجمه‌ی شایان ساکی نکات مهمی را در رابطه با چگونگی مکاتبات اداری در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما در یادگیری آن کمک می‌کند. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی پادکست چگونه نامه اداری بنویسیم:

نامه‌های اداری در ایران بسیار مهم هستند؛ چرا که بیشتر فعالیت‌های رسمی و اداری با این مکتوبات انجام می‌شوند. به رغم اهمیت نامه‌های اداری همچنان هستند افرادی که نحوه‌ی صحیح نگارش چنین مکتوباتی را نمی‌دانند. پادکست چگونه نامه اداری بنویسیم؟ به شما نحوه‌ی صحیح نوشتن چنین مواردی را آموزش می‌دهد و اصطلاحات رایج و کاربردی این نامه‌ها را نیز مطرح می‌کند.

شایان ساکی با ترجمه‌ای ساده و روان درک مطالب آموزشی این پادکست شنیدنی را برای‌تان آسان می‌سازد و سعی دارد به دور از هر گونه اضافه‌گویی مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

پادکست چگونه نامه اداری بنویسیم مناسب چه کسانی است؟

اگر شیوه‌ی صحیح نوشتن یک نامه‌ی رسمی را نمی‌دانید، به این پادکست انتها گوش فرادهید تا بتوانید کارهای خود را در سازمان‌های اداری به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

در بخشی از پادکست چگونه نامه اداری بنویسیم می‌شنویم:

خلاقیت و توانایی نوشتن متون رسمی در این قسمت از نامه اداری میتواند کمک شایان توجهی به شما کند. نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که اگر درخواستی از یک سمت یا واحد سازمانی دارید از عبارات امری بسیار با دقت استفاده کنید. سعی کنید فرم و حالت خواهش و تقاضا را در نامه‌های خود بگنجانید تا رسمی‌تر و متقاعد کننده‌تر جلوه کنند.

نکته‌ی دیگری که باید در حین نوشتن بدنه‌ی نامه‌های اداری در نظر داشت این است که اگر متن نامه‌ی اداری شما طولانی است از کاغذ بزرگتر استفاده کنید. استفاده از کاغذ مناسب به این دلیل می‌تواند مفید باشد که هنگامی که برای یک سمت والا در سازمان نامه اداری می‌نویسید این سمت با نوشتن یک نامه چند کلمه‌ای (اصطلاحا پاراف) شما را به زیرنهاد‌های سازمان ارجاع خواهد داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
چگونه نامه اداری بنویسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟
نویسنده
مترجمشایان ساکی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟

Nb
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خدا قوت میگم خدمت تهیه کننده این کتاب.. مطالب در حد پیش پا افتاده و معمولی بود.
موفق باشید
فاطمه وزیری
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انتظار بیشتری از توضیحات این کتاب داشتم. بسیار مختصر بود
زهرا ریاحی
۱۴۰۱/۴/۱۴
کاربردی و مفید بود مختصر و مفید
علیرضا دست بند
۱۴۰۲/۲/۳۱
مختصر و کاملا مفید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.