معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟

حمیدرضا عرفانی فر در پادکست چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟ هفت نیاز مهم انسانی را توضیح می‌دهد که باید برای پیشرفت در دنیای تجارت بدانید. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی پادکست چگونه نیازهای اساسی کسب ‌و کار موفق را بشناسیم:

نیازهای کسب و کارها با یکدیگر متفاوت هستند و رمز داشتن یک تجارت موفقیت‌آمیز، درک نیازهای شخصی انسان‌ها است، نیازهایی که به مشتریانتان بازمی‌گردد و کمتر به آن‌ها توجه می‌شود اما در حقیقت می‌توانند نقشی موثر در شکست یا موفقیت شما داشته باشند، پس بهتر است که از این موضوع غافل نمانید تا با استفاده از ترفندهای آن رقبای خود را کنار بزنید.

در همین راستا، پادکست چگونه نیازهای اساسی کسب ‌و کار موفق را بشناسیم؟ در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد و حمیدرضا عرفانی فر نیز با زبان و ادبیاتی ساده و روان به درک بهتر و عمیق‌تر موضوع به یاری‌تان می‌آید.

پادکست چگونه نیازهای اساسی کسب ‌و کار موفق را بشناسیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید در کسب و کار خود پیشرفت کنید، مطمئن باشید از شنیدن این پادکست کاربردی و مفید پشیمان نخواهید شد.

در بخشی از پادکست چگونه نیازهای اساسی کسب ‌و کار موفق را بشناسیم می‌شنویم:

بیایید با مفهوم نیازهای اولیه‌ی بشر شروع کنیم. مانفرد مکس نیف، اقتصاددان مشهور، می‌گوید: «هدف از توسعه‌ی کسب و کار، افزایش تولید یا خدمات نیست، بلکه رضایت از نیازهای اساسی انسان است، انسان علاوه بر انسانیت به رفاه نیز نیاز دارد.»

نیف «توسعه مقیاس انسانی» را ایجاد کرد که این دو فرضیه زیر را بیان می‌کند:

اول این که، نیازهای اساسی انسانی محدود هستند، محدود به تعداد و قابل دسته‌بندی. این برخلاف مفهوم سنتی است که بیان می‌کند نیازهای انسانی سیری‌ناپذیر و بسیار است.

دوم، نیف اظهار داشت که نیازهای اساسی بشر در همه‌ی فرهنگ‌ها و در تمام دوره‌های تاریخی یکسان است. این هم چنین با مفهوم سنتی متناقض است که معتقد است نیازهای انسانی منوط به گرایش‌ها و تا حد زیادی متفاوت هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه نیازهای اساسی کسب و کار موفق را بشناسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟
نویسنده
مترجمحمیدرضا عرفانی فر
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه نیازهای اساسی کسب‌ و کار موفق را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.