معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟

مهرنوش گلبازی در پادکست چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟ با ارائه‌ی سه راهکار اساسی به شما کمک می‌کند تا در دنیای تجارت موفق عمل کنید و بتوانید به سوی پیشرفت گام بردارید. ‌این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی پادکست چگونه یک بیزینس من موفق باشیم:

بیزینس من به چه کسی گفته می‌شود؟ یک بیزینس من موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ زمانی که صحبت از چنین افرادی می‌شود بخش عمده‌ای از موضوع به ظاهر و طرز برخورد آن‌ها بازمی‌گردد. با این اوصاف اگر می‌خواهید تاجر موفقی باشید باید بیاموزید که به ظاهر و پوشش خود نیز اهمیت بدهید و بتوانید در همان برخورد اول تأثیر مثبت خود را بگذارید.

در بیزینس همه از مدیریت، رهبری، روابط و نت‌ورک صحبت می‌کنند اما از یاد نبرید که ظاهر و رفتار شما نیز به همان اندازه اهمیت دارد. ممکن است مانند وارن بافت در زمینه‌ی تجارت استعداد نداشته باشید ولی می‌توانید این خلأ مهم را با مسائل دیگر پر کنید و مهرنوش گلبازی تلاش می‌کند با زبانی ساده و روان در پادکست چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟ شما را در این مسیر راهنمایی کند.

پادکست چگونه یک بیزینس من موفق باشیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر نیاز به توصیه‌های دقیق و کارآمد برای ورود به دنیای تجارت نیاز دارید، این پادکست برای شما گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

در بخشی از پادکست چگونه یک بیزینس من موفق باشیم می‌شنویم:

هیچ‌چیزی مهم‌تر از یک دست کت و شلوار خوب و مناسب برای تجارت و بیزینس نیست و اگرچه لازم نیست بودجه‌ی زیادی برای آن در نظر بگیرید، اما باید هوشمندانه انتخاب کنید. مواردی که اشاره می‌شود نکاتی هستند که می‌توانند در خرید یک کت و شلوار خوب و فیت به شما کمک کنند.

کت و شلواری با رنگ سرمه‌ای یا خاکستری انتخاب کنید نه سیاه. همواره دوخت کت و شلوار خود را به دست یک خیاط حرفه‌ای بسپارید. این کار باعث می‌شود لباس دقیقا اندازه و متناسب با بدن شما باشد که این مسئله به نوبه‌ی خود باعث می‌شود حرفه‌ای‌تر به نظر برسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
چگونه یک بیزینس‌من موفق باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟

Aveesoora Behdin
۱۴۰۰/۸/۲۵
بیزنس گفتن راوی هم خیلی رو مخه
مفید هم نیست
علی علیخانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
جالب وکاربردی عملیاتی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یک بیزینس من موفق باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.