معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید
قیمت:
۱۳۰۰۰ 6500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید

جول اوستین در پادکست گوش بسپارید، شما را به ایمان در زندگی فرا می‌خواند، با ایمان، آرامش در زندگی شما به جریان می‌افتد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

خداوند کارهایی در زندگی‌مان انجام داده که فراتر از انتظارات ماست. چیزهایی که ما می‌بینیم موقتی هستند، ولی وعده‌هایی که از خداوند می‌شنویم دائمی هستند. تفسیری وجود دارد که می‌گوید چیزهایی که می‌بینیم قابل تغییر هستند، ولی اگر خداوند اراده کند ممکن است یکباره همه چیز خوب بشود. شاید احساس کنید گیر کردید و اتفاق‌های خوب برای شما نمی‌افتد و رشد نمی‌کنید، ولی ایمان خودتان را زنده نگه دارید زیرا حرف آخر را خدا می‌زند. اگر گوش بسپارید، صدای خدا را می‌شنوید که می‌فرماید اتفاق‌های جدید، فرصت‌های جدید، روابط جدید در راه هستند. حرف خدا را باور کنید، درمان به سمت‌تان می‌آید، آزادی به سمت‌تان می‌آید. چیزی که می‌شنوید، بر آن چیزی که می‌بینید غلبه می‌کند.

کلمات شما قدرت آفریننده دارند. با صحبت کردن، ایمان‌تان را حفظ کنید. اگر می‎خواهید به رویاها‌یتان برسید، آن‌ها را بیان کنید و هر روز تکرارش کنید. فقط به اعلام چیزی که از طرف خداوند شنیده‌اید ادامه دهید و در طول مسیر از خداوند سپاسگزاری کنید. با اعتماد به خدا، به وفور نعمت، وفور ترفیع، وفور خلاقیت و سرنوشت بزرگی که خدا برای شما رقم زده، برخورد خواهید کرد.

سخنان منفی بین شما و آن فراوانی که به شما تعلق دارد فاصله می‌اندازد. نه تنها اعلام کنید خدا چه چیزی به شما وعده داده است، بلکه از خدا بابت چیزی که شنیده‌اید شکرگزاری کنید. سوال اصلی این است که جرات و جسارت این را دارید که چیزی که شنیده‌اید را با وجود اینکه شرایط نشان می‌دهد که امکان‌پذیر نیست؛ باور کنید؟

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده، مجری تلویزیونی، واعظ آمریکایی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. او تا به حال 7 کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
بخش اول
6 دقیقه
بخش دوم
6 دقیقه
بخش سوم
7 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ 6500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید

معصومه باستانی
۱۴۰۱/۸/۲۲
سلاااام دوستان کتاب خون مناین کتاب جول اوستین رو هم حتما به کتابخونتون اضافه کنید. کتاب بسیااار زیبا و مفیدیهازش استفاده کنیدنه یکبار چندین بار مطالعه کنید تا شنیدن و دل دادن به پروردگار رو یادبگیرینمنم ابتدا تا این حد گوش جان نمیسپردمولی کتابراه با این کتب صوتی عالی منو با یاد خدا و نویسندگان بزرگ دنیا آشنا کردممنونم از کتابراه این نرم افزار رو به دوستانم هم پیشنهاد کردم.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب گوش بسپارید، کتابی کوتاه اما پر از حس خوب
همچین کتاب‌هایی رو باید هر روز و هر روز گوش کنیم تا ملکه‌ی ذهنمون بشه. وقتی باور قوی داشته باشیم که قدرت مطلق فقط دست خداست، دیگه از کسی توقع هیچکاری نداریم و
هم روابطمون بهتر میشه
هم ارتباطمون با خدا
و همین باخودش آرامش فراوانی به ارمغان میاره
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۸/۲۵
آقای قناعت پیشه برای صحبت کردن به جای جول خیلی مناسب هستن،،، کتابراه لطفا کتاب‌های مبلغ‌های مذهبی مثل جول اوستین و جویس مایر رو خیلی بیشتر بذارید،، خیلی لازم داریم حرفهای امید بخش و هدایت‌های الهی رو بشنویم،، کاش مبلغان مذهبی خودمون هم ازین دست کارها تهیه میکردن
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۶
سلام دوستان عزیزم
کتاب فوق کوتاه ومختصر
بسیار تاثیرگذار، با صدای بسیار زیبای مهبدقناعت پیشه
به شما پیشنهاد میشه حتما گوش کنید. ان شاءالله درک کنیم و به اجرا بذاریم.
M Ta
۱۴۰۱/۹/۳
جول اوستین واعظ فوق العاده‌ای هست که بیشتر بر سهود درون تاکید می‌کند و زندگی مادی را با معنویت تلفیق می‌کند که اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زند
Fatemeh Torki
۱۴۰۰/۷/۲۱
من ک کتاب رو خیلی دوست داشتم کلا کتاب‌های جول استین از بهترین کتاب‌ها برای زندگی بهتر هستش
Jim 1982
۱۴۰۰/۱۱/۱
مثل همیشه کتابهای اوستین عالیه
خصوصا با صدای زیبای مهبد قناعت پیشه
محمد باستانی
۱۴۰۱/۱/۱۴
عالیه کلی بغض‌ام گرفت
و روم تاثیر گذاشت برای ۵نفر هم ارسال کردم ممنونم جوول
احمد صالحی
۱۳۹۹/۵/۱
مثل همیشه خوب ممنون جول اوستین، ممنون کتابراه.
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۷/۲۵
چندین بار گوش دادم حتماً همه عزیزان چندین بار گوش دهند
حسنیه اخروی
۱۴۰۱/۶/۹
کتابهای اوستین نیازی به تعریف ندارد. عالیه
آذر حسنی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب عالی کوتاه گریا و امید دهنده‌ای هست در کل عالی
خانم خوب
۱۴۰۰/۶/۱
این خلاصه است ولی بازم عالی و کاربردی بود
Somayeh Binaeifar
۱۴۰۰/۵/۴
من همه کتابهای جول و دارم و باید هزاران مرتبه مطالعه کرد
Golnaz Akbari
۱۴۰۰/۲/۲۷
مگه میشه جول اوستین بد هم باشه الهام بخش و عالی
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی گوش بسپارید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.