معرفی و دانلود کتاب صوتی پازل‌های زندگی

عکس جلد کتاب صوتی پازل‌های زندگی
قیمت:
۲۲۰۰۰ 11000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پازل‌های زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پازل‌های زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پازل‌های زندگی

کتاب صوتی پازل‌های زندگی نوشتۀ یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان جهان، جیم ران، دربردارنده‌ی راهکارهای جذاب و شگفت‌انگیزی برای دستیابی به موفقیت‌های فردی است.

جیم ران (Jim Rohn) در کتاب صوتی پازل‌های زندگی (The five major pieces to the life puzzle) ایده‌های منحصر به فردی ارائه می‌کند که امید در زندگی شما را ارتقا می‌دهد، از این ایده‌ها می‌توانید الهام بگیرید و زندگی بهتری برای خود بسازید. او در این اثر زیربنایی براساس اشتیاق فراهم کرده تا آن‌هایی که می‌خواهند به موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کنند، خودشان را رشد بدهند و طبق جمله "وقتی می‌تونی بیشتر از اون چه داری داشته باشی که بیشتر از اون چیزی که هستی بشی" عمل کنند.

این کتاب شاید به ظاهر فقط تعدادی کلمه باشد که پشت سرهم قرار گرفته‌اند، ولی افکاری که توسط این کلمات و عبارات به شما منتقل می‌شود، نیروی زیادی دارند. هدف از نگارش این افکار این است که شما بتوانید به زندگی جدید و آرزوهایی که عمری در ذهن داشته‌اید برسید و اهداف جدیدی برای خودتان انتخاب کنید. بیشتر کتاب‌ها برای سرگرمی و ارائه اطلاعات به شما نوشته می‌شوند. این کتاب می‌تواند منبع الهام‌بخشی برای شما باشد. این اثر برای افرادی است که با تمام وجود خواهان چیزی و یا خواستار تغییری در زندگی هستند.

اگر احساس می‌کنید از ارزش وجودی شما کم شده و یا اینکه شغلتان نمی‌گذارد از استعداد و توانایی‌های درونی خود بهره ببرید و یا شاید دچار خود درگیری و سردرگمی شده‌اید، این کتاب به شما توصیه می‌شود.

کمی به وضعیت امروزی خود بیاندیشید تا ببینید چه چیزی باعث شده تا امروز به این جایگاه برسید. شما بسیار خوش‌شانس هستید که برای تغییر در زندگی آمادگی پیدا کرده‌اید. می‌توانید با شنیدن این کتاب به آدم جدیدی که آرزویش را داشته‌اید، تبدیل شوید.

این خاصیت موفقیت است که ماجراجویانه و گنگ باشد. طبیعت موفقیت به گونه‌ای طراحی شده که بنا به موقعیت و شرایط بتوانیم آن را کسب کنیم، نه اینکه فقط به دنبالش باشیم. تنها راه رسیدن به موفقیت راهی است که باید با تمام سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها طی کنیم و به شخصیتی که می‌خواهیم تبدیل شویم و پیشرفت کنیم نه اینکه فقط به دنبال آن بگردیم. در آخر نیز پاداش ما براساس لیاقت و شخصیت‌مان داده می‌شود.

"برای بیشتر داشتن اول باید بیشتر شویم" این جمله معروف آقای جیم ران است که اساس پیشرفت شخصی، موفقیت و شادمانی هر شخصی است. فلسفه شخصی و نگرش فردی پیشرفت ما را ایجاد می‌کند. این نگرش ماست که کیفیت و کمیت تلاش‌مان را مشخص می‌کند. تلاش ما نتیجه‌ی نهایی را به وجود می‌آورد و این نتیجه هم شیوه و طرز زندگی ما را می‌سازد تا ما بتوانیم به آن روش زندگی کنیم.

نتیجه‌ها و شیوه‌های زندگی معلول هستند، چون ما آن‌ها را به دست می‌آوریم، ولی فلسفه شخصی، نگرش و تلاش علتی هستند که این معلول‌ها را ایجاد می‌کنند. حال برای اینکه معلول تغییر کند اول باید علت را تغییر بدهیم، در صورتی که بسیاری فکر می‌کنند دلیل همه‌ی پس‌رفت‌ها معلول‌ها هستند.

جیم ران در سال 1930 در آمریکا چشم به دنیا گشود. او یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین اساتید موفقیت در قرن کنونی است و هنوز سخنان او در صدر قرار دارد. سمینارهای وی در سطح اروپا، آسیا، استرالیا و... طرفداران زیادی داشته است. وی در سال 1985، جایزه‌ی CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آن خود کرد. همچنین در سال 2004، موفق به دریافت جایزه‌ی استاد تاثیرگذار انجمن سخرانی ملی شد. کارهای او تأثیرِ مستقیمی بر آفرینش و گسترش افراد دیگری که در صنعت رشد شخصی فعّالیّت داشتند، از قبیلِ آنتونی رابینز، مارک ویکتر هنسن، برایان تریسی و جک کنفیلد داشت. جیم ران در سال 2009 در کالیفرنیا بر اثر بیماریِ فیبرُزِ ریوی درگذشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
پازل اول : فلسفه - بخش اول
8 دقیقه
پازل اول - بخش دوم
4 دقیقه
پازل اول - بخش سوم
4 دقیقه
پازل اول - بخش چهارم
5 دقیقه
پازل اول - بخش پنجم
5 دقیقه
پازل اول - بخش ششم
5 دقیقه
پازل اول - بخش هفتم
5 دقیقه
پازل اول - بخش هشتم
4 دقیقه
پازل اول - بخش نهم
4 دقیقه
پازل اول - بخش دهم
3 دقیقه
پازل اول - بخش یازدهم
5 دقیقه
پازل دوم : نگرش - بخش اول
5 دقیقه
پازل دوم - بخش دوم
6 دقیقه
پازل دوم - بخش سوم
5 دقیقه
پازل دوم - بخش چهارم
6 دقیقه
پازل دوم - بخش پنجم
7 دقیقه
پازل سوم: فعالیت - بخش اول
5 دقیقه
پازل سوم - بخش دوم
11 دقیقه
پازل سوم - بخش سوم
10 دقیقه
پازل چهارم : نتیجه‌ها - بخش اول
9 دقیقه
پازل چهارم - بخش دوم
5 دقیقه
پازل چهارم - بخش سوم
3 دقیقه
پازل پنجم: شیوه زندگی - بخش اول
8 دقیقه
پازل پنجم - بخش دوم
9 دقیقه
پازل پنجم - بخش سوم
8 دقیقه
پازل پنجم - بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پازل‌های زندگی
نویسنده
راویونوس صفری
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۲۰۰۰ 11000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پازل‌های زندگی

نوین فارغ
۱۴۰۰/۵/۱
سلام به خوانندگان کتابره
در مقایسه با کتابهای دیگر جیم ران که گوش داده‌ام
اصلا قابل مقایسه نبود و برابری نمی‌کرد
و راوی کتاب راضی نبودم چون طریقه خواندنش به صورت رومان بود که اصلا به درد کتابهای انگیزشی نمی‌خورد و اصلا نتونستم از کتاب استفاده مفید کنم
Hasan Hasani
۱۳۹۸/۹/۳
کتاب فوق العاده‌ای است.
یه پیشنهاد کلی برای کتابهای صوتی:
اگه اپ کتابراه هم مثل بقیه تغییر سرعت خواندنش با یک بار انجام میشد خیلی بهتر بود چون اکثر بخشهای کتابها فقط چند دقیقه است و دائما باید برای هر بخش سرعت را تغییر بدی.
ممنون میشم اگه رسیدگی بفرمایین.
امین محمدیان
۱۳۹۸/۹/۹
کتاب به این خوبی چرا باید گویندش اینقدر ضعیف، کتاب‌ها در ضمینه موفقیت باید پر انرژی بیان شوند، چند دقیقه که از شنیدش گذشت احساس خواب بهم دست می‌ده انگار دارن برام قصه می‌گن
alirezaa salari
۱۳۹۸/۷/۲۳
سلام به تمام کسانی که خواستار تغییر در زندگی خود هستند. این کتاب بسیار ارزشمند از استاد جیم ران رو حتما بخوانید و باز بخوانید و مطمئن باشید که اگر در زندگی شما پازلی گم شده باشه حتما پیدا خواهید کرد
Just Me
۱۳۹۹/۳/۴
من این کتاب نسخه لاتینش رو خوندم و نسخه پکیج 7 کتاب جیم ران رو از کتابراه خریدم توصیه میکنم پکیج 7 کتاب از لحاظ اختسادی به صرفه اس بخرین.
ساجده شاحیدر
۱۳۹۸/۷/۲۳
سلام. اشنایی با پازل زندگی به ما کمک می‌کند تا به برای زندگی خود برنامه ریزی کنیم
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۳/۳
گوینده کتاب بسیاربدبودوخیلی بد
موضوع ومتن کتاب خوب بود، حیف که گوینده اصلا خوبی نداشت بانحوه بیانش استرس ایجادمیکرد.
بهرام خوش رو
۱۴۰۰/۱/۱۰
نمیدونم چرا نظر منو. پاک کردید
ارایه توسط این کتاب توسط این گوینده یا این تدوین واقعا جای تاسفه
وحید باقرزاده
۱۳۹۹/۳/۲۵
عالیه این کتاب
کمک میکنه تا شیوه زنگی دلخواه رو راشته باشی البته با راه‌های عملی و منطقی
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
باید رشد همه جانبه داشته باشیم و به همه بخش‌های زندگی توجه داشته باشیم.
حسین ملهم
۱۴۰۰/۲/۱
به نظر من خوندن کتاب‌های جیم ران بسیار مهمه و این کتاب صوتی هم بسیار موثر است.
صابر باقرزاده
۱۴۰۱/۸/۲۲
نیاز هر صاحب کسب و کاری هست تا این کتاب رو بخونه عمیقا.
علی صوفی
۱۳۹۹/۸/۱۷
گوینده بسیارضعیف. صرفا صدای خوب داشتن کافی نیست...
رضا اسدی
۱۳۹۸/۷/۹
توصیه میکنم حتما بخوانید
مربی نگین
۱۴۰۰/۱۱/۶
کتابای جناب جیم ران بسیار عالی است
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پازل‌های زندگی

برای دریافت کتاب صوتی پازل‌های زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.