معرفی و دانلود کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه

عکس جلد کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه

کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه نوشته‌ی آسترید لیندگرن داستانی کوتاه و جذاب است که برای گروه سنین (ب) تهیه شده.

آسترید لیندگرن (Astrid Lindgren) در خانه‌ای رشد یافت که والدینش به یکدیگر و فرزندانشان دلبسته بودند و کودکی شادمانه‌اش باعث انگیزه نویسندگی در وی شد. بیشتر قصه‌های او بر مبنای خاطرات دوران کودکی و زندگی خانواده‌اش به نگارش درآمده‌اند. اما یکی از مشهورترین شخصیت‌های داستان‌های او یعنی پی پی جوراب بلنده (Pippi ordnar allt) را در اصل کارین دختر خردسالش زمانی که در بستر بیماری افتاده بود خلق کرد.

پاپی دختری است که با همسن و سال‌های خودش فرق دارد و دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. او با صورت کک و مکی و موهای قرمز بافته شده قوی‌ترین دختر دنیاست. مادرش ازدنیا رفته و پدرش دریانورد است. پاپی تنهاست و با اسب و میمون کوچک‌اش در یک ویلا زندگی می‌کند. آداب و رسوم اجتماعی را بلد نیست به همین خاطر همه او را به عنوان دختری عجیب و غریب می‌شناسند، ولی در نظر خودش از بچه‌ای که مادر ندارد نباید بیشتر از این انتظار داشت. پاپی بسیار مهربون، مستقل، شجاع و با اینکه بسیار کوچک و بازیگوش است، اما تمام مسائل زندگیش را می‌تواند به روش‌های خودش حل کند.

فهرست مطالب کتاب

پاپی جوراب بلند سر از دعوا میاره
پاپی و دزدهای شیطون
پاپی در مهمانی به صرف چای
پاپی و آتش سوزی
پاپی جشن تولد می‌گیره
پاپی درس‌هارو خوب جواب میده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه
نویسنده
مترجمارغوان مجیدی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-9870-25-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه

برای دریافت کتاب پاپی جوراب بلند تو همه کار موفقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.