معرفی و دانلود کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی

کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی قرن بیستم اثری از سه نویسنده برجسته‌ی روس به نام‌های آندری گلاسیموف، یوگنی گریشکاوتس و ویکتوریا توکاروا است که همگی از نویسندگان محبوب در میان روشنفکران و جوانان روسیه به شمار می‌روند.

در این مجموعه شش داستان از این سه نویسنده گنجانده شده و بیشتر داستان‌های این کتاب تصویری صریح از روسیه در دوران مختلف نشان می‌دهند. می‌توان تصویر روسیه پیش از فروپاشی، روسیه بحران‌زده در آستانه فروپاشی و سال‌های بعد از فروپاشی را به خوبی در این داستان‌ها مشاهده کرد. توصیف این فضای اجتماعی در قالب دغدغه‌های روزمره قهرمانان داستان اتفاق می‌افتد و خواننده را با خود به سفر در زمان و مکان می‌کشاند.

داستان‌های این کتاب فضایی مانند فضای داستان‌های چخوف دارند و شخصیت‌ها نیز مانند کاراکتر‌های داستان‌های چخوف، گذشته سپری شده‌ای دارند که می‌خواهند خودشان را از آن فضا‌ بیرون بیاورند و با محیط بیرون ارتباط برقرار کنند.

معرفی نویسندگان:

توکاروا (Viktoriia Samoilovna Tokareva) از نویسندگان مطرح روسیه است و در سال 2000 موفق به کسب جایزه نوآوری و تلاش در عرصه ادبیات و سینما از جشنواره فیلم کن شده است. دو داستان پایان شاد و جایی که هیچ چیز نیست سهم او از این کتاب است.

سن لطیف و تو می‌توانی نام داستان‌های نوشته شده توسط آندری گلاسیموف (Andrei Gelasimov) هستند که پرطرفدارترین نویسنده معاصر روسیه در فرانسه شناخته شده و خود را تحت تاثیر همینگوی و فاکنر می‌داند.

یوگنی گریشکاوتس (Yevgeni Grishkovetz) نیز نویسنده محبوب روشنفکران به حساب می‌آید و آثارش نامزد دریافت جوایز متعدد ادبی بوده‌ است. زخم و نیروی شفابخش خواب دو داستان او در این کتاب هستند. اگر از علاقه‌مندان ادبیات روسیه و به خصوص آنتوان چخوف هستید، به راحتی می‌توانید با این کتاب ارتباط برقرار کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
8 دقیقه
سخن نخست
21 دقیقه
پایان شاد
30 دقیقه
جایی که هیچ چیز نیست
34 دقیقه
سن لطیف
55 دقیقه
تو می‌توانی
51 دقیقه
زخم
65 دقیقه
نیروی شفابخش خواب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی
نویسنده، ،
مترجمزهرا محمدی
راویشهره روحی، آسمان مصطفایی، فرهاد اتقیایی، هوتن شاطری پور، افشین اعتماد، کامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نشر نیکا
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
60500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی

فائزه میرسلطانی
۱۳۹۸/۷/۷
این کتاب قلم فوق‌العاده‌ای داره و صدای راوی‌ها و فضای موسیقی، نسخه صوتیش رو از نسخه کاغذی اون جذاب‌تر کرده. یکی از بهترین فضا‌سازی‌ها و هنر گویندگی رو در اولین داستان کوتاه از کل این مجموعه می‌شه حس کرد.
هستی جویا
۱۳۹۸/۱۱/۵
برای اولین بار بود که داستان روسی میخوندم. تقریبا جالب نبود. بنظرم فقط پایان شاد و نیروی شفابخش خواب و شاید جایی که هیچ چیز نیست رو دانلود کنید. از بقیه‌اش چیز خاصی درک نکردم راستش.
بهار تربت نیا
۱۴۰۲/۸/۲۳
داستان هاش جالب بودن انگار داری فیلم کوتاه میبینی، خوانش گوینده‌ها هم بسیار عالی بود یک نواخت و حوصله سربر نبود
رضا جعفری
۱۳۹۹/۲/۲۳
پیشنهاد میکنم برای خوندن داستان‌های روسی ابتدا با فرهنگ روسی آشنا بشید قطعا لذتی که میبرید دو چندان خواهد شد
Mahshad Bonakdarnia
۱۳۹۸/۴/۲۰
راوی‌ها خیلی خشک و ضعیف بودند در مقابل راوی‌هایی که خیلی خوب دارن فعالیت میکنند خیلی ضعیف بود
mary bahonar
۱۴۰۰/۴/۱۸
اون داستانش که در مورد خواب بود خیلی پسندیدم
borzou farshad
۱۳۹۸/۲/۲۷
یکم از ما دور بود ولی بد نبود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی

برای دریافت کتاب صوتی پایان شاد: داستان‌های معاصر روسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.