معرفی و دانلود کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟

عکس جلد کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟
قیمت:
۱۱۰۰۰ 7700 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟

کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟ روایت جالبیست از زندگی پسر نوجوانی که در دوره قبل انقلاب زندگی می‌کند. در اوج زمانی که ساواک نسبت به افراد حساسیت بیشتری را نشان می‌دهد، پدر علی در خانه می‌ماند تا برخوردی با ساواکی‌ها نداشته باشد. اما مشکل علی از زمانی شروع می‌شود که همه مردها و 3 تا از زن‌های محله‌شان توسط ساواک به زندان برده می‌شوند.

هیچ مردی در محل نمی‌ماند به جز پدر علی... بعد از مدتی او فهمید که بچه‌های محل، او را از خودشان نمی‌دانند و کاری با او ندارند. این مسئله مدام ذهن او را مشغول کرده بود... تا این که متوجه علت شد. پدر او تنها مرد در محله‌شان بود. علت را از مادرش پرسید ولی مادرش به پاسخی کوتاه اکتفا می کرد کاری ندارد، که بکند. کارخانه تعطیل است. از آن پس علی باور کرده بود که پدرهای خوب را می‌برند و پدرهای بد باقی می‌مانند... تا این که روزی «آن‌ها» آمدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-964-471-708-6
موضوع کتابکتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰ 7700 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟

نرجس افشاری
۱۳۹۸/۱۱/۵
کتابی بود ک بسیار من را با فضای انقلاب آشنا کرد.. توصیه میکنم حتما بخوانید
عطیه حسینی
۱۴۰۰/۱/۳
پسرم براش خیلی جالب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟

برای دریافت کتاب پدر چرا توی خانه مانده است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.