معرفی و دانلود کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم

عکس جلد کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم
قیمت:
24500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم

آلن پیز در کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم، برای اولین بار یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های مشاهده شده در بازاریابی شبکه‌ای را مستند کرده است. با استفاده از مهارت‌ها و ترفندهای آزموده‌ی این کتاب، یاد می‌گیرید چطور تجارت بازاریابی شبکه‌ای خود را به سطحی فراتر از رویاهایتان برسانید.

نکته خوب کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند این است که نیازی نیست مواردی را که قبلاً از بالاسری خود آموخته‌اید تغییر دهید. با حدود 2 ساعت آموزش و تمرین مستمر، می‌توانید تجارت‌تان را تا سطحی بالا ببرید که خودتان هم تعجب کنید. 

سیستمی که در کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند (Questions are the Answers) خواهید آموخت، با تعهدی همراه است. 

اطلاعات ارائه شده در کتاب با هدف سرعت بخشیدن به معارفه‌های شما بدون تغییر در آنچه از قبل می‌دانید تهیه شده است. به همین دلیل اغلب کلام‌های موکد این اثر در کلید دوم از بخش دوم: «یافتن دکمه‌ی حساس» آورده شده است. 

همان‌ طور که می‌دانید بیش از 90 درصد ارتباطات بشر، غیرکلامی است که شامل لحن بیان و زبان بدن می‌شود. درباره‌ی لحن بیان و فنون سخنرانی منابع بسیاری وجود دارد که در جای خود قابل بررسی و یادگیری است. کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند مشخصاً به موضوع زبان بدن و فواید آن در تجارت بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد. 

اهمیت دانستن زبان بدن در زندگی روزمره و تجارت تا حدی است که می‌تواند جای ضرر و سود را عوض کرده و مسیر هموارتری را برای ما فراهم کند. 

آلن پیز (Allan Pease) یکی از بهترین افراد در زمینه زبان بدن و آموزش آن است و جالب اینکه او به امر فروش و بازاریابی شبکه‌ای نیز اشتغال داشته و به خوبی می‌داند ما برای پیشرفت در تجارت خود چه می‌خواهیم. 

او متخصص زبان بدن در سطح جهانی است. کتاب «زبان بدن» او بیش از چهار میلیون نسخه فروش رفته و به 33 زبان ترجمه شده است و برنامه‌های تلویزیونی او را 100 میلیون نفر دیده‌اند. او نویسنده کتاب‌های پرفروش بسیاری است از جمله «چرا مردها گوش نمی‌دهند، و زنان نمی‌توانند نقشه بخوانند» که آنرا به همراه همسرش باربارا نوشته است.

حتی اگر بازاریاب شبکه‌ای نیستید، اطلاعات موجود در این کتاب نگاه شما را به مذاکره و روند متقاعدسازی، برای همیشه تغییر خواهد داد. کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند راه رسیدن به درآمدی بالاتر از دیگران را به شما نشان خواهد داد.

بازاریابی شبکه‌ای چند سالی است در کشور ما به شکل قانونی انجام می‌شود. هرچند که از فراز و نشیب‌های بسیاری عبور کرده اما هنوز در ابتدای راه است. 

شبکه‌گران نوین ایران در تلاشند از دانش و فنون مرتبط برای پیشرفت و ارتقاء جایگاه خود بهره برده و از منابع خوبی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند. در این میان کتاب‌های بسیار خوبی وجود دارد که انتظار شما را می‌کشند. 

آلن پیز درباره چرایی نوشتن این کتاب می‌گوید:

بار اول که در سال 1980 با بازاریابی شبکه‌ای آشنا شدم، از وجود چنین فرصت محشری به وجد آمدم. فرصتی که ساده، قانونی، اخلاقی، مفرح و سودآور است؛ و جزو آن طرح‌های «یک شبه پول‌دار شو» نیست - در اصل سیستم «زود پول‌دار شو» نیست. ده سالِ پیش، من به تحقیق و پرورش تکنیک‌های ارتباطی و فروش پرداخته بودم که درآمد شرکت‌ها را تا چند ده برابر کرده و میلیونرهای زیادی ساخته بودم. با خود اندیشیدم: «وای! اگر بتوانم این تکنیک‌های بسیار موفق را وارد بازاریابی شبکه‌ای بکنم، نتیجه آن شگفت‌انگیز خواهد بود!» 

در بخشی از کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند می‌خوانیم:

به ازای هر 5 مشتری احتمالی که با آن‌ها تماس تلفنی می‌گرفتم، 3 نفر با من قرار می‌گذاشتند. فرصت معارفه با دو نفرشان را پیدا می‌کردم چون نفر سوم یا قالم می‌گذاشت یا جلسه را کنسل می‌کرد یا گوش نمی‌داد یا ایرادهای دیگری می‌گرفت که در حوزه کنترل من نبود. از 2 نفری که گوش می‌دادند، یکی خرید می‌کرد و من 45 دلار کاسب می‌شدم. پس به ازای هر 5 نفری که به آن‌ها زنگ می‌زدم، 45 دلار کمیسیون گیرم می‌آمد که معادل 9 دلار برای هر تماس تلفنی بود. 

این یعنی هر «بله» پای تلفن معادل 15 دلار بود، علیرغم اینکه طرف خرید می‌کرد یا نه و قالم می‌گذاشت یا خیر؛ و علیرغم هر حرفی که به من می‌زد! اوه! این فوق‌العاده بود!

یک علامت بزرگ درست کرده و روی آن نوشتم 9 دلار و آن را کنار تلفن قرار دادم. به ازای هر کسی که به تلفنم جواب می‌داد، من 9 دلار کاسب بودم. به ازای هر کسی که به درخواست برگزاری جلسه معارفه من پاسخ «بله» می‌داد، 15 دلار کاسب بودم. این یعنی کنترل کامل سرنوشتم در دست خودم بود! اغلب فروشندگان دیگر از اینکه مشتری به آن‌ها «نه» می‌گفت، ناامید و دلسرد می‌شدند. خیلی زود من شدم فروشنده شماره یک شرکت در سطح ملی. 

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم 
درباره نویسنده
مقدمه
گام اول
چطور به پاسخ «بلی» برسیم
شش مهارت راهبردی برای معارفه‌ی قوی
شش مهارت فوق‌العاده برای ایجاد تأثیرات مثبت
زبان بدن - چگونه علائم را بخوانیم
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-95060-6-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
24500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم

masoomeh faraji
۱۴۰۰/۳/۲۳
بی نظیره همون چیزی که خیلی وقته دنبالش بودم، میخواستم کسب و کارم و رونق بدم ولی راهشو بلد نبودم درسته شغلم بازاریابی شبکه نیست ولی نامرتبط هم نیست، من نماینده فروش (آرامش) بیمه عمر هستم
Shahryar Matin
۱۳۹۸/۸/۲۸
بسیار هم عالی. من این کتاب فوق العاده رو خریدم و ایمان دارم هزاران برابر پولی که دادم، برایم آورده مادی و معنوی خواهد داشت. کتابراه ممنون که هستی. 🌷🌷🌷⁦❤️⁩🙏🙏🙏
محمدرضا تسکین
۱۴۰۰/۱۲/۲
به نظر من روشی که نیمه اول کتاب رو بهش اختصاص داده، در مواردی که پراسپکت، متوجه موضوع بازاریابی شبکه‌ای هست، بسییییار عالی و مفیده
Zahra abbasi
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
کتاب‌های خیلی زیادی در مورد نتورک خوندم
هیچکدوم به اندازه این کتاب کارامد نبوده
فوق العاده است این کتاب
آناهیتا دادرس
۱۳۹۹/۱/۱۸
واقعا ارزش خوندن رو داره من بعد خوندنش مسیر نتورکم عوض شد قدرت فالوم پیشرفت کرد سوالاتش خیلی جالب و کاربردی هست
آرش رحمتی
۱۴۰۱/۱/۱۰
مثل همیشه نیما عربشاهی با ترجمه‌های زیباش و الن پیز با دانش و تجربه شگفت انگیزش ترکوندن!!!
hamidreza a
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
واسه فروش محصولات ب بازاریابان پینشهاد میکنم این کتابو بخونن انصافا کتاب خوبی بود
رامین محمدحسین زاده
۱۳۹۹/۸/۳۰
مفید، بدون حاشیه و کاربردی........ سپاس از نویسنده، مترجم و کتابراه
مهدی چراغی
۱۳۹۹/۷/۱۹
فوق العادس این کتاب توصیه میکنم تمام بازاریابهابخوانند
HA. VAZIFE
۱۳۹۸/۶/۳۰
فوق العاده بینظیره این کتاب پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
alireza darbandi
۱۳۹۷/۹/۷
واقعا تا اینجا که خوندم عالی بود و من تازه فصل یکشم!
علی جواهری
۱۴۰۱/۸/۱۶
چقدر جذابه این علم زبان بدن، و این کتاب مختصری از أین علم رو بیان میکنه
پریسا نادری
۱۳۹۹/۱۲/۳
فوق العاده من خودم از تکنیک‌های این کتاب نتیجه گرفتم
mahdi soltani
۱۴۰۰/۳/۱۵
کتاب عالی بود دیدگاهم به قانون میانگین‌ها تغییر کرد
علی رحیمی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
فوق العاده هست این کتاب
کی میخواد موفق بشه؟
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم

برای دریافت کتاب پرسش‌ها، همان پاسخ‌هایند: چگونه پاسخ «بلی» را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.