معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#
قیمت:
38900 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C# و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C# و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#

یوسف عباس نژادورزی و سعید عباس نژادورزی در کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#، مفاهیم زبان سی شارپ را با استفاده از سوالات چهار گزینه‌ای یاد می‌دهند که در پروژه‌های بزرگ و دشوار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

زبان سی شارپ یکی از زبان‌های شی‌گرا به شمار می‌رود که در سال‌های گذشته علاقه‌مندان فراوانی یافته است. با زبان سی شارپ می‌توان برنامه‌های سیستمی از جمله کامپایلر، مدیریت شبکه، بانک‌های اطلاعاتی و برنامه ‌اندرویدی را نوشت. به همین خاطر زبان سی شارپ به‌ عنوان یکی از زبان‌های اصلی و پر اهمیت دوره‌ی دبیرستان، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات آموزش داده می‌شود. همچنین، اغلب برنامه‌های تجاری در ایران با زبان C# پیاده‌سازی‌ شده و گسترش می‌یابند. به همین خاطر، فراگیری این زبان برای دانشجویان و گسترش دهندگان برنامه‌های کامپیوتری یک امر لازم است.

یکی از شیوه‌های فراگیری مفاهیم پر اهمیت و کلیدی هر زبان برنامه‌نویسی پاسخ‌دهی به سوالات چهار گزینه‌ای است. این کتاب در 5 فصل مفاهیم پایه‌ای زبان برنامه‌‌نویسی سی شارپ را یاد می‌دهد. فصل نخست، مبحث‌هایی مربوط به آشنایی با سی شارپ، عملگرها و دستورات ورودی و خروجی است که با 151 سوال چهار گزینه‌ای به همراه حل تشریحی آن‌ها آموزش داده می‌شود.

فصل دوم شامل مباحثی نظیر ساختار تصمیم (دستورات if و switch) و ساختار تکرار است که با حدود 81 سوال چهار گزینه‌ای به همراه حل تشریحی آن‌ها می‌باشد. همچنین فصل سوم، آرایه‌های یک و دو بعدی رشته‌ها را با 125 سوال چهار گزینه‌ای به همراه حل تشریحی آن‌ها توصیف کرده است.

فصل چهارم، متدها، کلاس‌ها، وراثت چند ریختی و تعریف مجدد عملگرها را با 193 سوالات چهار گزینه‌ای به همراه حل تشریحی آن‌ها شرح می‌دهد و فصل پنجم نیز استثنا، delegate، صف و پشته را با 64 پرسش چهار گزینه‌ای به‌ شکل پایه‌ای یاد می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با C#
فصل دوم: ساختارهای تکرار و تصمیم
فصل سوم: آرایه‌ها و رشته‌ها
فصل چهارم: کلاس‌ها و متدها
فصل پنجم: مباحث پیشرفته در C#
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-600-7272-35-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
38900 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C#

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در C# و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.