معرفی و دانلود کتاب پرواز بدون بال

عکس جلد کتاب پرواز بدون بال
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرواز بدون بال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرواز بدون بال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرواز بدون بال

کتاب پرواز بدون بال به قلم آوا علی حسین، همراه با داستانی شیرین مهارت فکر کردن را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» می‌آموزد.

در حوضچه‌ی خیالتان که قدم می‌گذارید مانند کودکی پنچ ساله در آن غرق می‌شوید، غرق دنیای زیبایی که خیال‌های رنگی سرپوشی ساخته‌اند برای خیال باف‌ها، برای همه‌ی آن‌هایی که می‌خواهند بزرگ فکر کنند و کارهای بزرگ انجام دهند، برای همه آن‌هایی که می‌خواهند کاشی‌های حوض خیالشان را با دستان خودشان بچینند، مگر کارهای بزرگ از جرقه‌ای کوچک سرچشمه نمی‌گیرند؟! مگر جرقه‌ای کوچک را ماهی‌های حوضچه‌ی خیال خلق نمی‌کنند؟ مواظب ماهی‌های قرمز و کوچک خیالتان باشید تا مبادا تور ماهیگیری آن‌ها را از حوضچه‌ی حس خیالتان بدزدد.

در بخشی از کتاب پرواز بدون بال می‌خوانیم:

سر راه از آشپزخانه و سالن غذاخوری رد شدیم. مثل همیشه بوی آب نبات زنجبیلی و کیک برگ می‌داد. از کنار اتاق دیگری تحت عنوان کارخانه قطره و ابرسازی شماره‌ی 740 نیز گذشتیم. بیشتر اعضای گروه ما آرزو داشتند روزی وارد این کارخانه شوند چون کارخانه‌ی ابرسازی 740 بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه‌ی ابرسازی است. به هر حال حالا این چیزها اصلا برایم اهمیت نداشت بالاخره به میزهای پذیرش رسیدیم. واحد پول ابر 93 برگ کاج است. برگ‌های بزرگ‌تر پول درشت و برگ‌های کوچک‌تر پول څرد هستند. برگ کوچکی در آوردم و درون قلک سرسره انداختم تا اجازه دهد، پیاده شوم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرواز بدون بال
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-9870-30-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرواز بدون بال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرواز بدون بال

برای دریافت کتاب پرواز بدون بال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.