معرفی و دانلود کتاب پروانه‌ها

عکس جلد کتاب پروانه‌ها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پروانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پروانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پروانه‌ها

کتاب پروانه‌ها اثر جان بانت وکسو از مجموعه حیات وحش به تنوع و چرخه زندگی پروانه‌ها این حشرات زیبا می‌پردازد. این کتاب به صورت مصور و کاملا رنگی است.

داستان کرم پروانه، مهاجرت‌های نسلی، چشیدن با پاها از جمله عناوین جالب و هیجان انگیز این کتاب برای کودکان گروه سنی ج است.

ساختمان بدن یک پروانه ممکن است غیر عادی به نظر برسد اما برای یک پروانه، کامل و بی‌نقص است. پروانه‌ها با پاهای‌شان می‌چشند، با شاخک‌هایشان می‌بویند و با خرطومشان ذره ذره شهد می‌نوشند.

کلمه «پروانه» شاید برای اولین بار برای تعریف یک پروانه‌ی اروپایی معمولی به رنگ زرد گوگردی استفاده شده باشد. در ابتدا مردم آن را «حشره‌ی کره‌ای رنگ» می‌نامیدند. سپس این اسم را کوتاه کردند و «پروانه» نامیدند. دانشمندان پروانه‌ها و بیدها را در طبقه بندی با دسته بندی شناخته شده‌ای به عنوان «پولک بالان» که به معنای «بال‌های پولک دار» است، گروہ بندی می‌کنند. این نام برای پروانه‌ها و بیدها کاملا مناسب است زیرا بال‌های آنها با پولک‌های بسیار ریزی پوشانده شده‌اند. این‌ها تنها حشراتی هستند که پولک دارند. پروانه ها می‌توانند در تمام قسمت‌های دنیا به جز قطب جنوب، پیدا شوند. آنها بیشتر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند. به این دلیل که در مناطق گرمسیری همیشه گیاهان فراوانی برای خوردن کرم‌ها هست و برای پروانه‌ها، شکوفه‌های بسیاری برای تولید شهد وجود دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پروانه‌ها
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-7288-64-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پروانه‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پروانه‌ها

برای دریافت کتاب پروانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.