معرفی و دانلود کتاب پریماه

عکس جلد کتاب پریماه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پریماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پریماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پریماه

کتاب پریماه نوشته‌ی حبیبه باقری، روایتگر داستانی‌ست سرشار از لحظه‌های عاشقانه و شکست، که شخصیت‌ اصلی داستان ضمن بیان سرگذشت و احساسات خود، نتیجه تصمیماتش را در قالب نثری روان و شیرین بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب پریماه می‌خوانیم:

روزی که برای اولین بار به خانه‌مان آمد را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم در حالی‌که کت و شلوار مشکی به همراه پیراهن سفید و کراوات مشکی پوشیده بود بسیار برازنده نشان می‌داد و بوی ادکلنش در لحظه ورود مشامم را بسیار نوازش داد. سبد گل زیبا و گران قیمتی که آورده بود را از دستش گرفتم و روی میز گوشه سالن گذاشتم. بسیار مبادی آداب و متشخص بود. آن روز بعد از اینکه کمی با پدر و مادر و پرهام خوش‌و‌بشی کرد از پدر اجازه گرفت که با هم بیرون برویم و گشتی بزنیم و چنان با حجب و حیا این خواهش را کرد که پدر حسابی شیفته خود کرد ولی مادر همچنان با او سرد برخورد می‌کرد.

از خانه که بیرون آمدیم کلاً رفتارش عوض شد و از آن حالت رسمی و جدی خبری نبود. مدام قربان صدقه‌ام می‌رفت و بگو و بخند می‌کرد به طوری که خودم را خوشبخت‌ترین دختر روی زمین می‌دانستم. بعد از کمی چرخیدن در خیابان‌ها مقابل یک رستوران شیک ماشین را نگه داشت و از ماشین پیاده شد و در را برایم باز کرد. از این رفتارش غرق شادی و غرور شدم. داخل رستوران نیز صندلی را برایم پیش کشید و من نشستم. زمانی که روبه‌رویم روی صندلی نشست نگاه از صورتم بر نمی‌داشت کم‌کم من هم جسورتر شدم و خیره در چشمانش شروع به حرف زدن کردم.

یکدفعه و بدون مقدمه گفت، پریماه لطفاً در اولین فرصت با پدرت صحبت کن چون می‌خوام هر چه سریع‌تر با پدر و مادرم برای خواستگاری خدمت برسیم خانم خانم‌ها.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پریماه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خدمات فرهنگی کرمان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-600-285-195-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پریماه

حبیبه باقری گژگینی
۱۴۰۰/۷/۲۷
عالی هست نویسنده صادقانه پردازش‌های ذهنی کاراکتر‌های دادستان را برای خواننده بیان مینماید، در عین حال که با پرهیز از روش‌های نصیحت گرایانه یا مبالغه امیز جزئتات یک آشنایی رابرای مخاطبان وخوانندگان جوانش به نحوی جذاب بیان مینماید که خود خواننده خواسته یا خواسته داستان را مشابه واقعیتی که در اجتماع گاه وبیگاه در مسیر زندگی عزیرانی رابه به سمت وسویی می‌کشاند که با مسیر دلخواهشان فاصله بسیار دارد وخواننده بدون وقفه داستان را تعقیب مینمایدتا اتفاقاتی که برای کاراکترها روی میدهد را بفهمد
ستاره اسدی
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
قشنگ بود اما آخرش شوک میشی انقدر سرهم بندی شده بود حالم و گرفت
سحر بنی نجار
۱۳۹۹/۶/۱۱
قشنگ بود و ارزش یکبار خوندن رو داشت
فرشته صمیمی
۱۳۹۸/۴/۳۰
رمان قشنگی بود فقط اخرش یهویی تموم شد
آتنا جعفری
۱۳۹۷/۱۰/۴
یه رمان معمولی
آری
۱۴۰۰/۱۱/۴
متاسفانه نپسندیدم
زهرا عبدیان
۱۳۹۷/۱۰/۸
عالیه ممنون بابت برنامه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب پریماه

برای دریافت کتاب پریماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.