معرفی و دانلود کتاب صوتی پس از تو

عکس جلد کتاب صوتی پس از تو
قیمت:
۱۱۸۰۰۰ 82600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پس از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پس از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پس از تو

کتاب صوتی پس از تو ادامه رمان پرفروش من پیش از تو اثر جوجو مویز، روایت‌گر کسانی است که در دو راهی‌های دشوار زندگی ایستاده‌اند و حال باید با بی‌رحمی‌ها بجنگند. این کتاب هم مانند کتاب اول با یک حادثه شروع می‌شود، حادثه‌ای که داستان کتاب پس از تو بر آن سوار است.

کتاب پس از تو (After you) به هجده ماه پس از مرگ ویل برمی‌گردد. با لوئیزا در وضعیتی روبرو می‌شوید که او از طرفی با غم از دست دادن ویل و از طرف دیگر با عذاب وجدان ناشی از کمک به او برای پایان دادن به حیاتش دست و پنجه نرم می‌کند. روحیه و زندگی او بسیار آشفته و پریشان است. لوئیزا دچار افسردگی شده حال آنکه ماه‌ها قبل به ویل قول داده بود که تمام تلاش خود را بکند تا زندگی هیجان‌انگیز و شیرینی را تجربه کند. اما حالا هیچ فعالیت خاصی انجام نمی‌دهد. لوئیزا بعد از مرگ ویل اکنون به لندن آمده و در آپارتمانی زندگی می‌کند که با پول ویل خریده است. لوئیزا در کافه فرودگاه مشغول به کار است، مدام درگیر خاطرات ویل است و در ذهنش با او گفت‌و‌گو می‌کند. داستان به همین صورت پیش می رود تا اینکه اتفاق عجیبی در زندگی لوئیزا رخ می‌دهد. اتفاقی که زندگی او را به حاشیه می‌برد. در این رمان لوییزا کلارک با دو راهی‌های زیادی مواجه می‌شود که مجبور است یک راه را انتخاب کند و این شاید مهم‌ترین تصمیم زندگیش باشد.

مسئله‌ای که جوجو مویز (Jojo Moyes) در کتاب پس از تو بر آن تمرکز دارد نیز توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم‌انگیز و از دست دادن‌هاست. در این کتاب صوتی می‌شنویم که لوئیزا چگونه بر اندوهی که زندگی‌اش را احاطه کرده فائق می‌آید. در این کتاب نیز هم‌چنین اتفاقات شگفت‌انگیز زیادی می‌افتد و شخصیت‌های قدیمی در فضاهای جدیدی با هم روبرو می‌شوند.

این موضوع قابل ذکر است که مویز از قبل قصد نوشتن ادامه‌ای برای من پیش از تو را نداشته است اما او ایمیل‌هایی از سراسر دنیا در مورد سرگذشت لو و سایرین پس از اتفاقات من پیش از تو دریافت کرده و هم‌چنین مرور دوباره شخصیت‌ها هنگام نوشتن فیلمنامه‌ی من پیش از تو؛ او را واداشت که داستان زندگی این شخصیت‌ها را در کتابی دیگر ادامه دهد.

جوجو مویز نویسنده‌ی پر آوازه‌ی انگلیسی است، که به نوشتن رمان‌های عاشقانه شهرت دارد. او دو بار برنده‌ی جایزه‌ی سال «رمان عاشقانه» از «انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه» بوده و کتاب‌های او به بیش از 10 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است. جوجو مویز 11 جلد کتاب نوشته است و عشق یکی از مسائل اصلی کتاب‌های اوست. او روابط انسان‌ها را به زیبایی به تصویر می‌کشد که نظر خواننده را به شخصیت‌ها و داستان‌هایشان جلب می‌کند طوری که به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را دنبال خواهید کرد. نسخه‌ی صوتی این رمان عاشقانه با اجرایی پر از احساس حاصل همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری آوانامه و نشر آموت است.

در قسمتی از کتاب صوتی پس از تو می‌شنویم:

«من عاشق ویل بودم. این غریبه‌ها چطور می‌توانستند درک کنند که من و ویل در طول مدتی که با هم بودیم برای هم چه بودیم. چطور می‌توانستم از شوخی مختصر روزگار و حقایق بی‌پرده و رازهای آشکار شده بگویم؟ چطور می‌توانستم به آن‌ها بفهمانم دنیایم به کل زیرو رو شد و من حالا نمی‌توانم بدون او به زندگی ادامه دهم.»

«چه فایده‌ای دارد که آدم بخواهد دائم رنج و اندوهش را بازنگری کند؟ مثل این بود که یکسره با یک زخم ور بروی و نگذاری التیام پیدا کند. من می‌دانم چه بخشی از آن بودم، می‌دانم چه نقشی در آن داشتم. پس چه فایده‌ای دارد که بخواهم دائم گذشته را مرور و جزئیاتش را بررسی کنم؟»

«به تو نمی‌گویم از ساختمان چند طبقه بپر پایین یا کنار نهنگ‌ها شنا کن یا این جور کارها (گرچه ته دلم دوست دارم از این کارها بکنی)، اما جسورانه زندگی کن، در زندگی‌ات شجاعت به خرج بده.»

«آدم فقط یک بار دنیا می‌آید. واقعا وظیفه داری حتی الامکان بهترین زندگی را در پیش بگیری.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
نمونه 4
24 دقیقه
فصل اول
21 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
16 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
24 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
25 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
12 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
29 دقیقه
فصل پنجم
19 دقیقه
فصل ششم - بخش اول
21 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
30 دقیقه
فصل هفتم
21 دقیقه
فصل هشتم - بخش اول
16 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
18 دقیقه
فصل نهم - بخش اول
24 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل دهم - بخش اول
24 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
27 دقیقه
فصل یازدهم - بخش اول
17 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
32 دقیقه
فصل دوازدهم
31 دقیقه
فصل سیزدهم
20 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش اول
24 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل پانزدهم - بخش اول
13 دقیقه
فصل پانزدهم - بخش دوم
32 دقیقه
فصل شانزدهم - بخش اول
16 دقیقه
فصل شانزدهم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل هفدهم - بخش اول
27 دقیقه
فصل هفدهم - بخش دوم
15 دقیقه
فصل هجدهم
26 دقیقه
فصل نوزدهم - بخش اول
18 دقیقه
فصل نوزدهم - بخش دوم
24 دقیقه
فصل بیستم
23 دقیقه
فصل بیست و یکم - بخش اول
20 دقیقه
فصل بیست و یکم - بخش دوم
30 دقیقه
فصل بیست و دوم
24 دقیقه
فصل بیست و سوم - بخش اول
20 دقیقه
فصل بیست و سوم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل بیست و چهارم - بخش اول
13 دقیقه
فصل بیست و چهارم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل بیست و پنجم - بخش اول
23 دقیقه
فصل بیست و پنجم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل بیست و ششم - بخش اول
12 دقیقه
فصل بیست و ششم - بخش دوم
27 دقیقه
فصل بیست و هفتم
21 دقیقه
فصل بیست و هشتم
26 دقیقه
فصل بیست و نهم - بخش اول
15 دقیقه
فصل بیست و نهم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل سی‌ام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پس از تو
نویسنده
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۸۰۰۰ 82600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پس از تو

فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۹/۱۳
خواندن این داستان را توصیه میکنم وحتما پس از خواندن 《من پیش از تو》 میشه گفت عصر ما عصر بی هویتی و بی مسئولیتی است فرزندانی که حداقل یکی از والدین خود را نمی‌شناسند یا او را کنار خود ندارند یا اگر هستند حضورشان کمرنگ است و پدر مادر‌هایی که رها از هر قیدوبندی چنین نسلی را بوجود آورده‌اند و با این وصف وضعیت نسل بعدی قابل تامل است بقول خانم ترینر الان دیگه خوب وبد را قبول ندارند یا جمله‌ای که در عین درستی گاه در جای خود بکار نمی‌رود《هیچکس را قضاوت نکن》ویل ترینر جوانی که به نظر میرسد هیچ تعهدی را نمی‌خواهد مقابل دیگری قبول کند جوانی که به ظاهر مصمم و البته تا مرز خود خواهی جسور است حتی در مقابل حقیقتی مثل مرگ که منجر به انتخاب خود خواهانه وسراسر تباهی خودکشی می‌شود عشق لوئیزا به او در پرتو همین و کاملا یک طرفه است چون ویل عشق او را برای زنده ماندن کافی نمی‌داند و این حرف درستی است چون ویل قبل از معلولیتش زندگی را زندگی می‌کرد و همچنین لوئیزا دختری بود که از نظر شخصیتی اگر چه زلال اما مصمم نبود و نمی‌توانست تغییرات اساسی ولازم را در زندگیش بوجود آورد حتی با وجود ترغیب خواهرش و نکوهش دیگران من کارهایی که لوو برای دیگران می‌کرد مثل لی لی اصلا تایید نمی‌کنم او می‌خواست درون خود را آرام کند. اگرچه در این داستان باعث عاقبت بخیری لی لی شد می‌توانست برعکس باشد بخشی از عاقبت خوب ماجرای لی لی منوط به اقدامات و پذیرش مادر بزرگش خانم ترینر بود کمک وبخشندگی نسبت به دیگران بسیار عالی ومطابق آفرینش ماست ولی لزومی به از خود گذشتگی نیست اگر لوو کالج را انتخاب می‌کرد و خود را در مسیر علاقه‌ای که داشت بطور درست و قابل ارتقا قرار میداد خیلی بهتر می‌توانست در تعالی شخصیتش موثر باشد.
فرزانه داوری
۱۴۰۰/۵/۴
کتاب بسیار زیبا روایت زندگی یک دختر را نقل میکند و درچالشها، غمها، شادیها، دوستیهایش و حتی سوگواریش ما را با او همراه میسازد، و برای من این همراهی انقدر جذاب بود که نمیتوانستم کتاب را زمین بگذارم و تا کنون من پیش از تو و پس از تورا خواندهام و کتاب سوم (باز هم من) را شروع کرده‌ام و از خواندن سطر به سطر کتاب واقعا لذت بردم این که یک انسان در هر مرحله از زندگی باچه مسائلی مواجه میشود و هر اتفاق چقدر میتواند اورا به سوی کامل شدن پیش براند برایم بسیار اموزنده و جالب بود. البته کم لطفی است اگر نگوییم دلیل جذابیت این کتاب بجز موضوع ان، صدای دلنشین و توانمند خانم پاک ذات عزیز است که ارامبخش و تاثیرگذار است و زیبایی کتاب را صد چندان میکند. ♥️♥️
Behnaz Fallah
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
آشنایی من با این کتاب به این علت بود که من هم دوران سوگ میگذرونم. در توضیحات کتاب متوجه شدم که داستان در مورد اتفاقات در دوران سوگ و چگونگی رویارویی با این موضوع است. بعد متوجه شدم که برای درک بهتر این کتاب، لازم است ابتدا کتاب "من پیش از تو" را بخوانم. پس اول آن را شنیدم. اما متاسفانه داستان این و کتاب بیشتر شبیه یک ماجراجویی بود اتفاقات پراکنده و بدون کشش. واقعا روند این کتاب را دوست نداشتم. هرچند صدای خانم مریم پاک ذات بسیار دلنشین بود. اما متن و داستان کتاب واقعا قابل مقایسه با کتاب اول نبود. و هر چقدر از کتاب اول راضی بودم، ازین کتاب و وقتی که برایش صرف کردم ناراضی هستم. و متاسفانه پیشنهاد نمیکنم.
Ramin Sh
۱۴۰۱/۵/۱۲
من پیش از تو رمانی بود به مراتب زیبا تر و بلیغ تر، فارغ از اینکه در من پس از تو مسیر سرنوشت شخصیت داستان دارای یک فراز و فرود کاملا عادی میشه، چالش‌های عاطفی و زندگی روزمره بی هدف، شاید نویسنده حتی خودش هم وسط داستان به سردرگمی میرسه که انگار بدون معشوق سابق خودش هم بی هویت به مسیر داستان نویسی و و داره ادامه میده، چالش‌ها زیر بم‌های شخصیت‌های داستان در من پیش از تو واقعا عالی هستن اون همه نگاه ژرف در روابط و احساسات رو دیگه در من پس از تو شاهدشون نیستیم.
در کل حتما پیشنهاد میکنم این دو کتاب رو گوش کنید واقعا زیا هست مخصوصا با ادیت‌های درست و گویندگی بسیار زیبا و کم نظیر.
آتنا بنکدار
۱۴۰۲/۲/۸
جوجو مویز دیگه حالا تبدیل به یکی از نویسندگان محبوب من شده...
بعد از خوندن من پیش از تو که اون هم به نوبه خودش بی نظیر بود پس از تو رو تهیه کردم.
مثل من پیش از تو عالی بود، فقط کاش صدای کاراکتر‌های داستان مثل پیش از تو تفکیک شده بود...
در توانایی و خوانش فوق العاده سرکار خانم پاک ذات هیچگونه
شکی نیست اما گاها برای اینکه متوجه بشم الان چه کسی در حال صحبت هست باید چند ثانیه‌ای مکث میکردم و روی جملاتش فکر میکردم تا متوجه بشم که الان این سخن از زبان چه کسی داره گفته میشه!
در کل خوندن این کتاب و سایر جلدهاش رو بهتون پیشنهاد میکنم و امیدوارم که ازش لذت ببرید!
Mahdis M
۱۳۹۷/۲/۳۱
عالی بود
البته تا دو سوم اول کتاب یکم خسته کنندست چون به آرومی پیش میره در حدی کا فک میکنین دوسش ندارین و پیش از تو جذابتره ولی... وقتی به یک سوم اخرش میرسین جدابیتشو نشون میده جوری که اخرش دوست ندارین تموم بشه من نمیدونستم قسمت بعدیم داره (still me) ولی میشد حدس زد، چون سرنوشت لوییزا تو این کتاب
باز بود، در کل شخصیت هاشو دوس داشتم با نیازهای دنیای امروز و مسائل جوون‌ها خیلی وجه اشتراک داره. بشدت علاقه مندم هرچه سریعتر قسمت بعدیشو ک تازه دیروز از نرم افزار خوبتون خریداری کردم بخونم😊
Mahsa Bashiri
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
قلم بسیار قوی و متن بسیار روان و جذاب خانم جوجو مویز همیشه آدم رو میخکوب کتاب هاش میکنه با داستان گاهی میخندی، گاهی اشک می‌ریزی و در کنارش یاد میگیری زندگی با. همه ناخوشیها ادامه داره، اینقدر این داستان و قلم قوی هست که موقع گوش دادن به کتاب خودت رو دقیقا وسط داستان حس میکنی، البته باید گفت که بیان و صدای زیبای خانم پاک ذات بر گیرایی و تاثیر گذاری کتاب اثری چند برابر گذاشته. صدای خانم پاک ذات میتونه به هر داستان‌ی جذابیت بده چه برسه به کتابی با این قلم زیبا و قوی.
محمد حقیقی
۱۴۰۰/۴/۴
در جواب عزیزانی ک این کتاب را با جلد اولش (من پیش از تو) مقایسه میکنن
باید بگم ک به اعتقاد من دقیقا این کتاب هم به قدرت و بزرگی اون کتابه
اینکه توقع داشته باشیم لوییزای پس از ویل هم شبیه لوییزای قبل از ویل فکر کنه و هیجان داشته باشه و... چیزیه که قصه رو تخیلی غیر قابل باور میکنه
پس دقیقا این حال
و روحیات و روند طی شدن قصه توی این جلد هم کاملا با سیر تحولی شخصیت‌ها هماهنگ و همینه که این کتاب رو و من پیش از تو رو واسم جزو بهترین کتاب‌هایی ک خوندم میکنه
فوق العاده عالی و زیبا بود 💙
Sorush Hp
۱۳۹۸/۵/۷
داستان اصلا به قوت کتاب من پیش از تو نیست....
اصلا قابل قیاس با کتاب قبل نبود....
و کشدار شدن داستان لذتو داره کم میکنه.....
اوایل کتاب بسیار کسللللل کننده بود دود به کندی جون میگیره...
در مورد راوی... خوب بود همون گروه قبلی توی این کار نیز مشارکت می‌کردند.... من به شخصه با تمام شخصیت‌ها زندگی میکنم و تفاوت صداها این حس و بیشتر در من القا میکنه....
Sorush. hp
yasna s.a
۱۳۹۷/۶/۲۵
کتاب خیلی عالی نیست، بنظر من صرفا برای رفع بی‌حوصلگی و گذروندن وقت مناسب هست، چون واقعا آدم رو کلافه میکنه با دیالوگ‌ها و متن‌های اضافی، ولی در عین حال، کسی که کتاب من پیش از تو رو خونده برای اتمام این قصه باید پس از تو رو بخونه، البته نخوندینم نخوندین چون چیز خاصی نیس و خیلی داستان جذابی نداره، بازم میگم برای اوقاتی خوبه که شما‌ها تمام کتاب‌های خوب و پرطرفدار رو خوندین و دیگه کتابی ندارین
نیما امیدفر
۱۳۹۹/۳/۱۱
کتاب من پیش از تو به خوبی از عهده کنجکاوی و احساسات خواننده براومد بخصوص برای علاقه مندان به رمان‌های رمانتیک برای همین به فروش خوبی هم رسید، اما کتاب دوم صرفا برای فروش و درامد بیشتر نوشته شده چرا که بیهوده داستان طولانی شده و اتفاق خاصی نمیوفته و هیچ شور و جنبش و عامل کنجکاوی و سورپرایز نداره اما برای فهمیدن ادامه داستان و کتاب بعدی تنها به ناچار باید خوندش
Reyhoon Book
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شاید بخاطر گویندگان متفاوت کتاب پیش از تو، اون کتاب توجهم رو بیشتر جلب کرد اما با این جلد بشدت ارتباط گرفتم بحرانهای روحی بعد از دست دادن عزیزان مون، توی این کتاب مکتوب شده، علاوه بر این زندگی لوییزا تو این جلد پر از دست انداز و دو راهی بود و نهایت تصمیمی میگرفت که اگرچه عقلانی نبود گاهی، اما باعث ارامش قلبی خودش میشدپایانش رو باید منتظر بود تا نسخه صوتی هنوز هم‌من منتشر بشه
Mohadeseh Zangoei
۱۳۹۷/۹/۱۲
کتاب عالی و صدای گوینده هم خیلی تاثیرگذار بود
فقط کاش مثل من پیش از تو صدای هر شخص مخصوص به خودش بود 😍😍
masi
۱۴۰۱/۹/۲۳
این کتاب در ادامه داستان من پیش از تو نوشته شده
راوی داستان صدای گیرایی داره و حسی که تو صداشه به دل میشینه، چون بیشتر داستان دخترک ناراحته و باید حس صدای ادم‌های افسرده و ناراحت رو بگیره، آخر داستان امید به زندگی بود، اینکه ما با هر اتفاقی که برامون میوفته بازم زنده ایم و تا وقتی زنده هستیم باید زندگی کنیم، باید دوست داشته باشیم و دوست داشته بشیم.
Bita Karimi
۱۴۰۲/۶/۱۰
کتاب اول رو اگه میخوندین واقعا جالب بود و دوست داشتین بدونین اخرش چی میشه توی تمام لحظات احساساتتون برانگیخته میشد اما این کتاب شرح یک داستان ساده و بدون چالش بود از اولش میشد فهمید اخرش چی میشه پیشنهاد نمیکنم بخونید کتاب سوم ک دیگه اصلا نخونید
اگه با کتاب اول تمومش میکرد یه داستان هیجان انگیز از خودش ب جا میذاشت واقعا
مشاهده همه نظرات 296

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پس از تو

برای دریافت کتاب صوتی پس از تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.