معرفی و دانلود کتاب پنج حشره جونده مغز

عکس جلد کتاب پنج حشره جونده مغز
قیمت:
9900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج حشره جونده مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج حشره جونده مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج حشره جونده مغز

کتاب پنج حشره جونده مغز نوشتۀ بهزاد حسینی، تکنیک‌هایی کاربردی در اختیارتان قرار می‌دهد تا به کمک آن‌ها سریع‌تر به آرزوهایتان دست پیدا کنید. اگر نمی‌خواهید حشرات جونده، مغز شما را ببلعند، این کتاب را مطالعه کنید تا از رازهای پیچیده‌ترین سیستم هستی با خبر شوید و به ذهنی آرام و خلاق برسید.

هدف از نگارش این کتاب پایان دادن به یک مثبت‌اندیشی کورکورانه است و در تلاش است تا با ارائه‌ی بینشی متفاوت و بر مبنای واقعیت شما را در راه رسیدن به آرزوهایتان یاری کند.

بهزاد حسینی به شما 5 علف هرز که قدرت رویش و تکثیر بیشتری در باغچه‌ی مغزتان دارد را معرفی کرده و آن‌ها را 5 حشره‌ی جونده‌ی مغز می‌نامد. زیرا معتقد است این 5 حشره مغزتان را می‌خورند و روز به ‌روز باعث کوچک‌تر شدن آن می‌شوند.

اگر تکنیک‌های توصیه شده‌ی او را تمرین کنید و این 5 حشره را از ذهن خود دور بریزید، به سرعت در مسیر موفقیت و رسیدن به آرزوها و اهدافتان قرار گرفته و در آن پیش می‌روید. همان مسیری که پیش از این، برای موفقیت بیشتر در آن دست ‌و پنجه نرم می‌کردید.

برخی نظرات درباره کتاب پنج حشره جونده مغز:

- خیلی خوشحالم کسی در میان مدرسان موفقیت پیدا شد که قانون جذب و مثبت‌اندیشی را به شکل عملی معنی کرده کرد و از صحبت‌های کلیشه‌ای مثبت اندیشی و ذکر کلمات برای تغییر درون و خیلی موارد این‌چنینی دوری کرد. دوست عزیز و خوش‌بیان من آقای بهزاد حسینی با درایت کامل و چینش کلمات مناسب نگاهی تازه و عملیاتی را در این کتاب تقدیم شما می‌کند. توصیف بسیار هوشمندانه‌ای در خصوص تمرین تنفس و تعارف آجیل بود که به شدت نظر من را جلب کرد. امیدوارم با خواندن این کتاب و انجام تمرینات بسیار خوب آن، حال خوب را خوب‌تر از روزهای قبل کنید. ( فربد طهرانی - مربی و مشاور اصول و فنون مذاکره)

- زمانی که کتاب برایم ارسال می‌شد می‌خواستم یک نگاه گذرا به آن بیندازم اما نوع نگارش ابتدا مرا جذب کرد و سپس محتوای کتاب آن‌قدر جذاب بود که تا انتهای آن را خواندم. این کتاب در عین علمی بودن تکنیک‌هایی را بیان می‌کند که کیفیت زندگی شمارا افزایش می‌دهد. آن را بخوانید و لذت ببرید. (محمد خیرآبادی - نویسنده‌ی کتاب شخصیت‌شناسی مردان ایرانی)

- همه افرادی که به دنبال مطالعه و یادگیری هستند این امید را دارند که تغییراتی در زندگی خودشان ایجاد کنند ولی متأسفانه بسیاری از کتاب‌ها فقط حرف‌های تکراری و کلی‌گویی است. برخلاف بسیاری از کتاب‌ها، این کتاب یک دستورالعمل اجرایی است که خواندن آن‌هم بسیار دل‌نشین و راحت است. هر بخش کتاب یک تمرین عالی و مشخص دارد و به‌شخصه تصمیم دارم همه تمرین‌های این کتاب را از امروز انجام دهم. (مهدی سیاح‌نیا - مدرس و مشاور بازاریابی)

در بخشی از کتاب پنج حشره جونده مغز می‌خوانیم:

در این 5 ثانیه به این فکر کن که عصبانیت مغزت را کوچک می‌کند و بعد از خودت این سؤال طلایی را بپرس:

آیا اتفاقی که الآن افتاد 5 سال بعد برایت اهمیت دارد؟ آیا 5 سال بعد می‌نشینی با خودت در مورد این اتفاق اصلاً فکر کنی یا کلاً فراموشش می‌کنی؟ در 99 درصد مواقع، اتفاقی که باعث عصبانیت می‌شود هیچ جایگاهی در آینده‌ی زندگی‌ات ندارد! حتی در 5 سال آینده ارزش یادآوری را هم ندارد، پس چرا باید اجازه بدهی روی احساست تأثیر بگذارد و مغزت را بخورد و کوچک کند؟

1.. 2.. 3.. 4.. 5 - پنج ثانیه تمام شد! حالا دیگر مثل 5 ثانیه‌ی قبل عصبی نیستی! اصلاً نمی‌توانی که به آن شدت و حدت عصبانی باشی!

اگر عامل عصبانیتت یک فرد باشد، این 5 ثانیه سکوت و تأمل تو، طرف مقابلت را شوکه می‌کند! و چون انتظار چنین برخوردی را ندارد معمولاً زبانش بند می‌آید و عذرخواهی می‌کند. حتی اگر عذرخواهی نکرد و حرف بدی شنیدی، تو عذرخواهی کن و به راه خودت ادامه بده. چون تو حالا می‌دانی که این اتفاق در 5 سال آینده‌ی زندگی‌ات کوچک‌ترین نقشی ندارد و ارزش احساس و زندگی‌ات خیلی بیشتر از این حرف‌ها می‌ارزد. اصلاً بگذار به جای مغز تو، مغز طرف مقابلت کوچک شود! حتی اگر بد و بی‌راهی شنیدی بخند و بگذر. باور کن طرف مقابلت اگر کتکش بزنی کمتر ناراحت می‌شود و جا می‌خورد تا اینکه با تکنیک 5 ثانیه با او برخورد کنی!!

اگر به قدرت این 5 ثانیه باور نداری فقط کافی است امتحانش کنی. 5 ثانیه سکوت و صبوری و فکر کردن به یک پرسش طلایی چنان قدرتی به تو می‌دهد که هم خودت و هم اطرافیانت را حیرت‌زده می‌کند. حیرت‌زده از اینکه تو چقدر روی خودت و زندگی‌ات کنترل داری.

فهرست مطالب کتاب

نظر اساتید درباره این کتاب
بیا به مطالب کتاب پروازی کوتاه داشته باشیم...
مهم‌تر از مقدمه
حشره‌ی جونده‌ی اول: کمبود اکسیژن
حشره‌ی جونده‌ی دوم: عصبانیت
حشره‌ی جونده‌ی سوم: جعبه‌ی احمق‌ها!
حشره‌ی جونده‌ی چهارم: دایره لغات زنگ‌زده!
حشره‌ی جونده‌ی پنجم: دایره ارتباطات زنگ‌زده!
ختم کلام!
حشره‌ی جونده‌ی ششم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج حشره جونده مغز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-622-215-361-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج حشره جونده مغز

S.F Kazemi
۱۳۹۸/۷/۱۹
سلام. من کتاب‌های زیادی در ارتباط با موفقیت مطالعه کردم، اما به جرات میتونم بگم که این کتاب از معدود کتاب‌هایی هست که به بیانی ساده و شیوا، و خیلی کاربردی میتونه به هرکسی که دنبال رسیدن به موفقیت درهرزمینه‌ای هست کمک کنه. به جرات پیشنهادش میدم و میدونم اگه کسی یکبار کتاب را مطالعه کنه خودش متوجه که کاربردی بودن کتاب میشه. نکته مهم اینه درحال حاضر فکر نمیکنم نویسنده‌ای باشه که پا به پای خوانندگان کتابش، خودش هم اونهارو یاری و راهنمایی کنه که آقای حسینی این کار را انجام میدن. ازشون سپاسگزارم بخاطر نوشتن این کتاب ارزشمند و براشون هرجا هستن موفقیت‌های روزافزون آرزومندم
سمانه محمودی راد
۱۳۹۸/۷/۱۸
سلام. بر خلاف اکثر کتاب‌ها این کتاب با بیان شیوا و ساده و روان خودش باعث شده که خیلی راحت بتونم تکنیک هاش رو در زندگیم عملی کنم و با اجرای دستورالعمل هاش برای همیشه تبدیل به یک شخص مثبت و پر نشاط بشم. پیشنهاد میکنم هر کس که مایل هست تغییرات خوب و اساسی در زندگیش ایجاد کنه حتما این کتاب فوق العاده و رو مطالعه کنه. جا داره از استاد بهزاد حسینی بزرگوار بابت اینکه در تمام مدت مطالعه این کتاب بنده رو با مشاوره‌های خوب فوق العاده شون همراهی کردند تشکر و قدردانی کنم. شاد و پرنشاط باشید.
حسین نظری
۱۳۹۸/۷/۱۵
درود. در مورد کتاب پنج حشره جونده مغز باید بگم که تاثیر مثبت اون رو در زندگی نهادینه کردم و الان تفاوت رو با سایر افراد کاملا احساس میکنم. مسایلی که ساده هستند و در عین حال تاثیر بسیار بزرگی بر ما دارند. انجام دادن اون‌ها تغییراتی در رفتار انرژی بدن شکل میده که حقیقتا احساس خیلی خوبی رو با ثبات همیشگی دارم. این کتاب رو به همه پیشنهاد میدم. برقرار باشید.
M H
۱۳۹۸/۷/۲۱
من کتاب ۵ حشره جونده مغز رو با دقت مطالعه کردم، کتاب بسیار ساده، روان و مفیدی بود، خواندن و عمل کردن به تمرینات این کتاب، کلی توی زندگی من به شخصه موثر بوده، پیشنهاد میکنم حتما کتاب و مطالعه کنید، بی‌نهایت سپاسگزارم از نویسنده فهیم کتاب آقای بهزاد حسینی که کنار خواندن کتاب خیلی راهنمایی و مشاوره بهم دادن
شینا یوسفی
۱۳۹۹/۳/۱۳
دقیقا مثل یک مستند علمی جذاب، کوتاه و مفید بود کلی اطلاعات جدید گرفتم تمریناتشم یادداشت کردم و بلافاصله به کارشون بردم، حقیقتا من به قول نویسنده از روانشناسی سنتی سودی نبردم اما خیلی به این راهکارهای جذاب و جدید ارائه شده امیدوارم
Hanie Abdollahzadeh
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
کتابی روان و با بیانی شیوا بود با این که در این سبک کتاب زیاد خوندم واقعا لذت بردم مخصوصا ۵ حشره موذی رو با متون علمی شفاف سازی کردند
Mehdi Asgari
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
مطالب به سادگی، کاربردی وزیبا بیان شده، من که خیلی استفاده کردم کتاب. مفید و خوبی است حتما بخوانید
علی ظفری
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب خوبیه مخصوصا فصل دوم درباره تنفس با متنی خودمونی و قابل فهم
رایا
۱۴۰۱/۴/۲
من که لذت بردم. کتاب زیبایی بود
سیدعبدالواحد سالار گزیری
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خیلی جالب و کاربردی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب پنج حشره جونده مغز

برای دریافت کتاب پنج حشره جونده مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.