معرفی و دانلود کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی

عکس جلد کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی

کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی نوشته‌ی چیساتو تاشیرو، درباره‌ی 5 موش بازیگوش و مهربان به اسم‌های بن بن، ویسک، تینی، نیبِل و اَبی است که با یکدیگر دوست بودند و در کنار هم به خوبی و خوشی در سرزمین موش‌­ها زندگی می‌کردند. این کتاب صوتی برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

در یکی از روزهای تابستانی و در سرزمین موش‌ها مسابقه‌ی بزرگ ماشین‌رانی برگزار شد، بن بن، ویسک، تینی، نیبِل و اَبی با یکدیگر تصمیم گرفتند که در این مسابقه شرکت کنند و پیروز میدان شوند. بعد از چند روز کار و تلاش مداوم آن‌ها توانستند یک ماشین مسابقه طراحی کنند و...

در قسمتی از کتاب صوتی پنج موش مهربون و مسابقه‌ی رالی می‌شنویم:

اطلاعیه: مسابقه‌ی ماشین‌رانی بزرگ
تاریخ: روز موش
مکان: روبه‌روی سالن گردهمایی موش‌ها
جایزه: بزرگ‌ترین پنیر دنیا

این‌طور شد که پنج موش داستان ما تصمیم گرفتند توی مسابقه شرکت کنند. آن‌ها با دیدن جایزه‌ی تیم اول هیجان‌زده شده بودند و سر از پا نمی‌شناختند، این مسابقه موقعیت خیلی خوبی بود و آن‌ها دوست نداشتند فرصت برنده شدن بزرگ‌ترین پنیر دنیا رو از دست بدهند. پس هر پنج دوست تمام شب را بیدار ماندن تا بهترین ماشین ممکن برای بردن مسابقه را طراحی کنند. ویسک که یک مکانیک و مخترع خیلی خوب بود، گفت: اول از همه به یک موتورِ ماشین و یک باطری عالی نیاز داریم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
پنج موش مهربون و مسابقه‌ی رالی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویعادله نهاوندیان، پریسا یحیی زاده، محمد طالشیان، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی

برای دریافت کتاب صوتی پنج موش مهربان و مسابقه‌ی رالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.