معرفی و دانلود کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند

عکس جلد کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند

اصغر بهمنی در کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند، به بررسی ویژگی‌ها، سرگذشت‌ها و ماموریت‌های پیامبران، با توجه به آیات قرآنی می‌پردازد.

اصغر بهمنی در این کتاب نام پیامبری را که در آیه آمده برداشته است تا شما با توجه به شناخت قبلی خود از پیامبران، نام حذف شده را از میان «سه گزینه حذف شده» حدس بزنید. برای تعیین «گزینه صحیح»، نیاز به معلومات قبلی است، هر چند برخی از آن‌ها با اندک توجهی قابل شناخت هستند.

طبق حدیثی از رسول اکرم (ص) که ابوذر غفاری آن را نقل کرده در مجموع پیامبران الهی 124000 نفرند که اولین آن‌ها حضرت آدم (ع) و آخرین ایشان حضرت محمد (ص) است. از این جمع نورانی، 313 نفرشان «پیامبران مرسل» هستند که به طور مستقل از جانب خدا منصوب به رسالت شده‌اند. از این گروه نیز فقط پنج نفرشان «الوالعزم» هستند؛ یعنی صاحب شریعت مستقل و جهانی‌اند که عبارت‌اند از: نوح، ابراهیم، موسی، عیسی، حضرت محمد (ص).

در آیه «78 سوره غافر» اشاره شده که در این قرآن فقط به سرگذشت برخی از پیامبران پرداخته شده است که ایشان به ترتیب حضور عبارتند از: 1- آدم 2- ادریس 3- نوح 4-هود 5- صالح 6- ابراهیم 7- اسحاق 8- اسماعیل 9- لوط 10- یعقوب (اسرائیل) 11- یوسف 12- ایوب 13- شعیب 14- موسی 15- هزفل 19- داود 20- سلیمان 21- یونس (ذوالنون = صاحب ماهی و صاحب حوت = همراه و همنشین نهنگ ماهی) 22- زکریا 23- یحیی 24- عیسی (عیسی بن مریم یا ابن مریم) 25- عزیر 26- حضرت محمد (احمد) صلوات الله علیه و علیهم اجمعین.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئینه بهار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-6477-87-9
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند

برای دریافت کتاب پیامبر شناسی در آیات قرآنی در پرتو آیاتی که اسامی پیامبران را در بردارند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.