معرفی و دانلود کتاب صوتی پیروزی فکر

عکس جلد کتاب صوتی پیروزی فکر
قیمت:
۴۸۱۰۰ 24050 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیروزی فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیروزی فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیروزی فکر

اورایزن اسوت ماردن در کتاب صوتی پیروزی فکر با زبانی ساده و در عین حال هوشمندانه و همه‌جانبه به تاثیرات نحوه فکر کردن ما درباره خود و دیگران در زندگی می‌پردازد و با بیان مثال‌های عینی، جذاب و شنیدنی ما را با خود همراه می‌کند، نهایتا ما را با وجهی تازه از خودمان روبرو می‌سازد. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

ماردن در کتاب صوتی پیروزی فکر (the victorious attitude)، به ارائه راهکارهای عملی به منظور زیستنی توام با اعتماد به نفس، کشف توانایی‌های درون، زدودن بسیاری از عادات و تفکرات منفی انسان‌ها در مواجه با خود، پرداخته است.

آنان که از روی فکر کار می‌کنند در توفان‌های زندگی غرق نمی‌شوند، فکر، فرمانروای وجود است، فکر هم مایه صحت و هم باعث بیماری می‌شود. برای اینکه طبع بانشاطی داشته باشید، بدبینی، منفی‌بافی را نابود سازید و نقاط ضعف‌تان را از میان ببرید.

مهم‌ترین ایده‌ای که اورایزن اسوت ماردن (Orison Swett Marden) در این کتاب، به شنونده منتقل می‌کند، این است که بر مبنای روانشناسی انسان‌گرا الگوهای کارآمد زندگی را به مخاطب معرفی می‌کند تا هرچه بیشتر به انسان‌هایی شادتر، تواناتر بدل شوند. از ویژگی‌های این اثر می‌توان به صریح و شفاف بودن آن و هم‌چنین دسته‌بندی به جا و کارآمد موضوعات اشاره کرد.

اوریزن اسوت ماردن، نویسنده و پژوهشگر آمریکایی است که آثار او را در زمینه فضایل انسانی، خوب زیستن و موفق عمل کردن الهام بخش می‌دانند. وی متدهای موفق زیستن را به شکل عملی و کاربردی به دیگران آموزش می‌داد، در نتیجه آثار وی تا به امروز با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی پیروزی فکر می‌شنویم:

فکر در این دنیا سکان همه‌چیز است. با استفاده از فکر می‌توانیم مشخصات اخلاقی خودمان را تعدیل کنیم، عوامل خارجی زندگی‌مان و یا حداقل تاثیر این عوامل را در نفس‌مان تغییر دهیم و در نتیجه، صحت و سعادت و موفقیت کسب کنیم. هر فکری، ضربه قلمی است که تکه‌ای از مرمر زندگی را می‌تراشد.

مجسمه‌ساز در حال کار، چشم از مرمر خویش برنمی‌دارد. نتیجه‌ای را که باید به دست آورد پیشاپیش در مغز خود طرح می‌کند و با هر ضربه بر قلم آهنین خویش می‌کوشد به نتیجه برسد و کار خود را به صورت مدلی که در مغز خود طرح کرده است درآورد. ما نیز باید مشخصات اخلاق و زندگی‌مان را با قلم فکر بتراشیم و به صورتی که می‌خواهیم در بیاوریم. باید بدانیم چه می‌خواهیم و اعتقاد پیدا کنیم که باید به آن برسیم و با جرئت و پشتکار شروع به کار کنیم.

اگر بچه‌ای را عادت دهند که درست فکر کند، افکار غلط را از مغز خود براند، مغز خویش را با اراده‌ی خود اداره کند و منتظر نصایح خارجی نباشد، با طرز تفکر صمیمی و بی‌غل و غشی بزرگ می‌شود زیرا او چیز پنهان کردنی و خجالت کشیدنی در زندگی خویش ندارد. کسانی که از کودکی به فکر عادت کرده و مراقب زندگی خویش بوده‌اند از وقایع تاسف‌آوری که در زندگی محرومین از این درس پر بها روی می‌دهد، نجات می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
قسمت اول
31 دقیقه
قسمت دوم
28 دقیقه
قسمت سوم
33 دقیقه
قسمت چهارم
30 دقیقه
قسمت پنجم
27 دقیقه
قسمت ششم
27 دقیقه
قسمت هفتم
22 دقیقه
قسمت هشتم
12 دقیقه
قسمت نهم
26 دقیقه
قسمت دهم
29 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیروزی فکر
نویسنده
مترجمرضا سیدحسینی
راویرضا عمرانی، راضیه هاشمی
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۱۰۰ 24050 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیروزی فکر

محمود غفرانی
۱۳۹۷/۵/۱
سلام و عرض ادب. بسیار برنامه خوب، کاربردی و عالیه هست من که خیلی راضی هستم و کلا قید تمام صفحات مجازی را زدم و تمام اوقات فراغتم را به کتاب خوانی اختصاص داده‌ام
از دستندرکا ران مجموعه کتابخانه سپاسگزارم
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۰/۴/۲۶
در دوران دکتر سوئت ماردن، پایان قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم؛ قاره آمریکا‌و اروپا به معنی واقعی محتاج اندیشه‌های نوین رهبری و پیشرفت بود. ‌عصر نیچه، داروین، فروید، هایدگر، بیسمارک، و عصر ویکتوریا.
در‌ این عصر، نبرد اندیشه گی نیکلا تسلا و ادیسون بر هر جریان اجتماعی دیگری سایه افکنده بود. و آوای ‌ و
اندیشه‌های مردان بی‌همتائی همچون رالف والدو‌ا مرسون، ارنست‌همینگوی، ویلیام جیمز سوئت ماردن کمتر شنیده می‌شد. ‌ در نیمه دوم قرن بیستم، ‌بعد از جنگ‌دوم، آشنایی بیشتر با کتب و مقالات این اشخاص ایجاد شد و اصولشان مبنائی برای نوزائی اجتماعی شدند.
در کشور‌ ایران، هنوز فقط با سه‌ چهار کتاب دکتر ماردن را می‌شناسد در‌حالی که ایشان بیش از شصت جلد کتاب فوق العاده نوشته‌اند.
همه آن کتب را در‌اختیار دارم. و از مطالعه شان بسیار می‌آموزم. ‌
کناب‌پیروزی فکر، راه درخشانی برای جوانان و سالخوردگان برای پیشرفت نشان داده است. ‌اصول این کتاب هنوز روشنایی بخش و کاربردی‌اند. ‌
درود بر‌ کتابراه و مخاطبان کتابراه.
زینب خورشیدوند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
دوستانی که نظراتی میدن که انتقاد به نویسنده هست.. این کتاب برای یه نوجوان که ذهنش هنوز رشد نکرده میتونه یه انقلاب و انفجاری از آگاهی و فهم درست ایجاد کنه.. من کم سن بودم اینو خوندم بعداز اتمام کتاب تمام جهانم رنگ و بوی خوبی گرفت.. تغییر عجیبی تو مدت کمی داشتم اطرافیان متعجب بودن.. الان بعداز خوندن کتابهای بیشتر وقتی میخونمش به یکسری موضوعاتش تو ذهنم انتقاد میکنم آمل یادم نمیره همین کتاب بذرهای درست فکر کردن رو در ذهنم کاشت جهان رو از یه زاویه دید بهتر و بزرگتر نشونم داد قبلش من از یه پنجره کوچک دنیارو میدیدم. نویسنده زمانی اینارو میدونسته که انیشتین هنوز معادله نسبیتی کشف نکرده بود. حالا تو دنیایی از اطلاعات طرف با فهمیدن یکسری چیزا که مفهومشون رو وارونه درک کرده میاد انتقاد میکنه
نفیسه کریمی
۱۳۹۷/۵/۱
به نظرمن درزندگی پرمشغله امروزپرورش قوه تفکرمامی تونه بسیارسازنده وراهگشا باشه ویاری رسان ماباشه واین کتاب قطعا مارودراین راه کمک میکنه.
نیما س
۱۴۰۲/۳/۸
با یک نگاه کلی کتاب خوبیه اما بسیار کلی صحبت کرده و خیلی کم وارد جزئیات فنی و ارائه راه کار شده. در بسیاری از قسمت‌ها بصورت کلی فقط گفته که فلان کار را بکنین بدون اینکه بگه خوب چگونه؟!
از دل این مدل کتاب‌ها معمولا خروجی عمیقی در نمیاد.
به هر روی کتاب خوبیه اما چندان تکنیکی نیست و دیدگاه عمیقی به ادم نمیده. دست کم این موضوع برای بنده این گونه بوده است.
Arman Keyvannia
۱۳۹۷/۵/۴
من این کتاب رو در کتابخانه منزل دارم سال ۱۳۶۴ در شیراز یکی از اقوام به مادرم داده بودند جلدش کاهی زرد هست و انتشارات بامداد در اون زمان چاپ چهارم با تیراژ ۵۰۰۰ جلد.... کتاب بسیار خوبی است.
خسرو علی جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۶
دقیقاً ٣٧ سال قبل براى اولین بار این کتاب رو خوندم و البته هدیه ایى از طرف یکى از دوستان بود، از اونموقع بارها مرورش کردم تا جائیکه ملکه ذهنم باشه و الان هم بصورت صوتى استفاده میکنم و در مواقع حساس زندگى قسمتهاى هایلایتش رو در ذهنم تکرار میکنم، کتابى ساده و روان که به شدت میتونه شخصیت ساز باشه و داشتنش لازمه
حسام‌الدین مرادی
۱۳۹۷/۶/۲۴
یکی از کتاب‌هایی که خواندنش برای هرکس بایسته است! این کتاب روش اندیشیدن را دیگرگون می‌کند. به راستی ما را بد می‌فرهنجند و تربیت می‌کنند. از این رو این کتاب را برای فرهنجیدن خود بخوانید. افزون بر آن، من نسخه‌ی صوتی این کتاب را به نسخه‌ نوشتاری آن ترجیح می‌دهم و آن را برتر می‌دانم.
Saeedeh S
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
واقعا عالیه.
کاش نکته‌ها رو بنویسیم و جایی در دسترسمون بذاریمش روزی یبار خوندنش میتونه کمک کنه بهترین باشیم
الان که این تکه از متن رو مینویسم
کتاب تموم شده
کاش میشد آموخته‌های این کتاب رو توی مدارس اموزش داد
هم اموزش رفتاریه هم فکری
زهرا شعله
۱۳۹۷/۵/۲۳
بسیااااار عالی، من کتابهای زیادی با موضوع موفقیت خوندم اما از وقتی کتابراه رو نصب کردم چند تا کتاب عالی در همین زمینه معرفی کرد و من خوندم که احساس میکنم بسیار تاثیر گذارتر از تمام کتابهایی بوده که توی ده سال گذشته خوندم یکی از این کتابها هم پیروزی فکر هست. با تشکر از کتابراه
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۱۰
به شخصه می‌تونم بگم یکی از بهترین کتابهایی بود که در این حوزه مطالعه کرده‌ام. محتوای عالی، ترجمه‌ای ناب که واقعا فکرنمی کنید این کتاب به زبان دیگری نوشته شده بوده، و بیان و خوانشی جذاب و دلچسب. تهیه کنندگان گرامی سپاس فراوان و کتابراه که در اختیار ما قرار داده است.
طاهره سلیمانی
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
چون من به داشتن خود کتاب علاقه زیادی دارم و یه جورایی انگار حس داره کاغذ پیشنهاد میکنم برای کسانی که این آپ رو نصب کردند و استفاده میکنن کتاب نیز بفرستید بعنوان هدیه یا پولش را دریافت کنید
رکسانا عبادی
۱۳۹۷/۵/۲۶
سلام و خدا قوت و تشکر بابت خدمات خوبتون. اقاچقدر کتاب خوندن حال میده. من تازه کتاب خون شدم. کتاب صوتیاتون خیلی باحاله. گوینده هاش حرفه این. چن وقت پیش یه کتاب صوتی گوش کردم با یه گویندگی خونگی. اسم کتابه هدف بود ولی بیشتر احساس افسردگی و بدبختی بهم دست داد با اون گویندگیش. خخخ
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۴
این کتاب واقعا جذابیت جالبی داشت، نگاه فکری من تقریباً از نگاه ایستاده، به سبک روبه جلو هدایت شد، یکی از این نگرشها منو از خرافات جدا کرد و سعی به علمی و منطقی نگاه کردن به زندگی به من داد، مفید و کاملا تاثیر گذار بود، ممنون از کتابراه❤❤😘😘👑👏👏🙏😍🌷
قاسم ملک محمودی
۱۴۰۰/۷/۳
کتاب بسیار خوبیه و به نظر من لازمه که هر انسانی مطالب اون رو به هر نحوی که شده یاد بگیره و بخونه، چون کتابی که راه رو برای آدم روشن میکنه و هدف اصلی انسان که استفاده از بزرگترین آفریده پروردگار یعنی عقل هست رو نمایان میکنه. البته با صدای رضا عمرانی 👌👌👌
مشاهده همه نظرات 161

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیروزی فکر

برای دریافت کتاب صوتی پیروزی فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.