معرفی و دانلود کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT)

عکس جلد کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT)
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT)

کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT) نوشته‌ی کتایون بناساز، قواعد دستیابی به موفقیت مالی و ثروتمند شدن را از طریق علم ضربه تراپی آموزش می‌دهد.

به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران، موفقیت مالی و حتی ثروتمند شدن ابتدا باید در درون و ذهن آغاز شود، سپس می‌تواند در بیرون تجلی یابد. ضربه تراپی می‌تواند سریع‌تر وکارآمدتر از سایر روش‌های خودیاری، به شما در رسیدن به این وضعیت ذهنی و غلبه بر موانع درونی موفقیت مالی کمک کند.

در این اثر به برخی از راه‌های ضربه تراپی برای آن دسته از موانع درونی که سد راه موفقیت مالی شما هستند پرداخته می‌شود. در ابتدا باید هرگونه باور منفی و محدود کننده را که درباره‌ی پول و موفقیت مالی دارید، شناسایی کنید. سپس آن‌ها را باضربه تراپی از بین ببرید.

یکی از موانع بزرگ افزایش درآمد باورهایی هستند که میزان پول و درآمد شما را محدود می‌کنند. بنابراین قبل از هر گونه اقدامی برای آغاز و یا گسترش شغل، ابتدا باید باورهای اساسی خودتان را درباره‌ی پول شناسایی کنید و اگر محدود کننده هستند آن‌ها را با ضربه تراپی تغییر دهید.

منابع مالی جهان محدود هستند. این بدین معناست که پول به اندازه‌ی کافی برای همه وجود ندارد. از طرفی این باورها و افکار دائمی شما هستند که احساسات غالبتان را در طول روز و در نتیجه ارتعاشاتی را که از خود ساطع می‌کنید به ‌وجود می‌آورند. طبق قانون جذب هر ارتعاشی که از خود بیرون بفرستید وقایع و افرادی از همان نوع را به سوی شما جذب می‌کنند و چون ارتعاشات کمبود و فقر را ساطع کرده‌اید همین‌ها را هم جذب خواهید کرد، مثل کمبود پول، کمبود محبت و عشق، کمبود وقت، کمبود غذا و…

در بخشی از کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT) می‌خوانیم:

برای موفق شدن در هر کاری، شرط ضروری این است که "مقاومت" ذهن احساسی و نیمه هوشیار را در برابر تصمیماتی که ذهن منطقی و هوشیارمان می‌گیرد، از میان برداریم. که این کار با BTT با سرعت و سهولت بیشتری، انجام پذیر است. زیرا هم زمان با ضربه زدن، اشکال مسدود شده‌ی انرژی در بدن از بین می‌روند و همراه با آن عواطف و احساسات منفی نیز به طور خودکار پاک‌سازی می‌شوند.

به طور کلی می‌توان گفت: برخی تجربیات و رویدادهای زندگی، موجب ایجاد احساساتی منفی، نظیر ترس (ترس از شکست و...) و هم چنین باورهای محدود‌ کننده نظیر: احساس عدم توانایی (من انسان ناتوانی هستم، من توانایی انجام آن کار را ندارم، من در مثلاً درس ریاضی ضعیف و تنبل هستم و...) می‌شوند که به نوبه‌ی خود، در مغز اتصالات و راه‌های جدید عصبی را به وجود می‌آورند. برای تغییر و تحولات اساسی و پایدار، لازم است این اتصالات منفی عصبی شکسته شوند و اتصالات جدید و مثبتی جایگزین آن‌ها گردند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1- ثروت از درون آغاز می‌شود
خبرخوب
نقطه‌ی کاراته
2- رفع موانع مالی با ضربه تراپی
نقطه‌ی کاراته
3- شناسایی و تغییر باورها
الف- شناسایی باورهای تضعیف کننده
ب- تمرین شناسایی باورهای محدود کننده‌ی مالی (پول وثروت)
4- انواع باورها
5- باورهای شخصیتی
6- جایگزینی باورهای تقویت کننده
خبر خوب!
7- هماهنگی با ارتعاشات فراوانی
8- احساس کمبود
خنثی سازی احساس کمبود پول و منابع مالی با "بی تی تی"
نقطه‌ی کاراته
دور اول: منفی‌ها (-)
دور دوم: مثبت‌ها (+)
منطقه‌ی ملتهب
9- مقاومت ذهن احساسی
10- ریشه‌ی ترس‌هایی که برسر راه موفقیت هستند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-289-820-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT)

محمد م
۱۳۹۹/۱/۱۶
علم مربوط به راجر کالاهان هست و آقای فروغی تو ایران زحمت ترجمشو کشیده بعد تو روز روشن میاد میگه بناساز. خوب رویی داری به این گستاخی سرقت علمی میکنی
Morteza Mahdavi
۱۳۹۸/۵/۲۴
تمام مطالب رو آقای فرهاد فروغمند از خود موسس این تکنیک رایگان توی کانالش میزاره با بروزترین حرکات همراه با فیلم و مستند
sa za
۱۴۰۲/۸/۲۰
الان دانلودش کردم خوندمش میخوام پیشرفت کنم و خودمو بپذیرم و کمکم میکمه تکنیکی به خواسته هام برسم خداییی انجام میدما همش جلو دستمه
کاربر ka
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
سوال من اینه که آیا خود این خانم یا آقای فروغی/فروغمند یا راجر کالاهان الان از این روش مولتی میلیاردر شدن؟
محمد رضا ماجد
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب خوبی است این یک روش آزموده شده و‌ پذیرفته شده در دنیاست که نتایج چشم گیری در تغییر دارد
رضا کریمی
۱۳۹۹/۷/۱۸
من این کا
تابو خوندم حرف نداره
آریا طحانى
۱۳۹۸/۵/۱۱
نپسندیدم اصلا کتاب جذابى نیست
آرزو داورپناه
۱۳۹۸/۴/۱۵
کتابی تاثیر گذار و مفید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT)

برای دریافت کتاب پیشرفت سریع با ضربه تراپی (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.