معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین (میکروکتاب)، در واقع حاوی 4 کتاب از این نویسنده‌ی برجسته است که در یک جلد تدوین شده است. این کتاب‌ها دربردارنده‌ی: بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه‌گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، برای افرادی که می‌خواهند مثبت‌اندیشی و تغییر را در زندگی شروع کنند، بسیار مناسب است.

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در میکروکتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین (Four Complete Books) می‌گوید که چیزی به نام محدودیت در زندگی‌های ما وجود ندارد. محدودیت در واقع حصاری است که خود انسان‌ها دور خودشان کشیده‌اند. اگر فکر می‌کنید که دلیل اصلی نرسیدن به تعدادی از خواسته‌هایتان در زندگی نداشتن پول یا اسباب لازم است، همان خواهد شد. اما اگر در وخیم‌ترین شرایط ممکن باشید و آرزوهایتان را ببینید، بدون شک به آن‌ها خواهید رسید. زیرا کلام می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد. شاید آن را ساده نگاه کنیم و بگوییم که صحبت کردن تاثیری بر زندگی ما ندارد. ولی همین جملات به تعبیر ساده می‌توانند تحولی بزرگ در زندگی ما ایجاد کنند.

برای بسیاری از افراد، زندگی مثل میدان رزم است، ولی واقعیت اینگونه نیست و زندگی اکثرا مثل یک بازی است. در حقیقت اگر ما به بعضی از پیش آمدها غیرطبیعی و ماورایی که از ژرفای جان‌مان سرچشمه می‌گیرند، عقیده نداشته باشیم، به هیچ عنوان نمی‌توانیم که در این بازی پیروز شویم. اگر ما به دنیا بدی و نفرت بدهیم هیچ‌گاه نمی‌توانیم خوبی و عشق دریافت کنیم و یا بالعکس اگر عشق بدهیم، امکان ندارد جز آن به دست بیاوریم. همچنین در برابر دروغ، تقلب و دیگر صفات اخلاقی به همان صورت و همان مقدار نصیبمان می‌شود. در حال حاضر از همه مهمتر این است که ما چگونه از هر یک از بازی‌های زندگی عبرت بگیریم و در بازی زندگی خود به کار بگیریم.

فلورانس اسکاول شین را بیشتر بشناسیم؟

فلورانس اسکاول شین نویسنده، تصویرگر و هنرمند درخشان و برجسته‌ی آمریکایی بود. او علم الهی را به دیگران می‌آموخت و از این راه توانست گره از مشکلات و گرفتاری‌های زندگی انسان‌های بسیاری باز کند و می‌کوشید تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های او به زبان‌های مختلفی ترجمه شد و در اختیار عموم قرار گرفته است.

فلورانس می‌گوید: هر چیزی که انسان حس کند و یا به درستی تصور کند بر ذهن نیمه هشیار او تاثیر می‌گذارد و جز به جز در عرصه زندگی آشکار می‌شود. جز شک و ترس، هیچ چیز نمی‌تواند بین انسان و بزرگ‌ترین آرزوها یا مرادهای دلش فاصله بیاندازد. اصولاً هر گرفتاری نتیجه ذهنی آشفته است. شر زاییده توهمات اشتباه اشخاص است و نتیجه باور به دو قدرت خیر و شر به جای اعتقاد به یک قدرت یعنی خدا است. فقط آن چیزهایی را به خود جذب می‌کنید که بسیار به آن فکر می‌کنید.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین می‌شنویم:

ترس باعث می‌شود تا ما یک تصویر روشن از چیزی که از آن هراس داریم را در ذهن نیمه هوشیار خود زنده نگه داشته و تصویرسازی کنیم. برای اینکه از ترس‌ها و تصاویر ذهنی ترسناک خود در امان باشیم، باید به عدم مقاومت روی آوریم.

برای از بین بردن ترس‌ها باید به قدرت کلام هم اهمیت داده شود، وقتی از مشکلات و ترس‌هایمان دائم حرف بزنیم آن‌ها را دو چندان می‌کنیم. انسان همان چیزی که در عالم تصور و افکار خود کاشته را برداشت می‌کند. از قدرت ایمان برای برطرف کردن ترس‌ها استفاده کنید، زیرا خداوند معجزه‌های خود را از راه‌های عجیبی به انجام می‌رساند.

- همانطور که خدا جدایی‌ناپذیر است، خیر و مصلحت من هم با موهبت او جدایی‌ناپذیرند.
- من به ظاهر امروز توجه نمی‌کنم و از آن متاثر نمی‌شوم، بلکه به خدا توکل می‌کنم و او اکنون خواسته‌ مرا برآورده می‌کند.
- من در ذهن الهی، آرمانی کامل و همواره در جای عالی قرار دارم و برای پاداشی عالی به کاری عالی می‌پردازم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: کتاب اول: بازی زندگی و چگونگی انجام آن
21 دقیقه
فصل دوم: کتاب دوم: کلام تو عصای معجزه‌گر توست
17 دقیقه
فصل سوم: کتاب سوم: در مخفی موفقیت
12 دقیقه
فصل چهارم: کتاب چهارم: قدرت کلام
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین

بابک نیکوئیان
۱۴۰۰/۳/۴
بنده کتاب صوتی اصلی این اثر را خریداری کرده و بارها گوش داده بودم، دوست داشتم خلاصه‌اش را هم داشته باشم، ولی مردد بودم چون این کتاب را فکر نمیکردم کسی بتواند خوب خلاصه کند، چون تمام قسمتهای کتاب اصلی، مهم و زیباست، و کجایش را میتواند حذف کند که زیبایی و تاثیر کتاب اصلی، کم نشود، ولی پس از خریدن این میکروکتاب و گوش دادن به آن، واقعا باید بگویم دست مریزاد، واقعا هم خلاصه نگاری، صدا و تمامی عوامل این میکرو کتاب صوتی واقعا عالی هستند، تازه در همین کتاب خلاصه، من پی به نکاتی بردم که با گوش کردن کتاب اصلی، آن نکات را متوجه نشده بودم، البته بنده تا الان حداقل ده بار کتاب اصلی را گوش داده ام
Lila Gh
۱۴۰۲/۲/۱
صدا و بیان گوینده بسیار مناسب و تاثیرگزار بود برخلاف دیگر اثار صوتی که گوینده‌های این کتاب به صورت کلی و جزیی بدون درنظر گرفتن تاثیر بیان بیشتر حالت خوانش متنی داره تا بیان مطلب با درک و باور گوینده، این کتاب واقعا عالی بود و صدا و کنترل مکث و تاکید برروی مطالب مختلف، تاثیرگزارترین بیان بود. درمورد خود کتاب نیز که میشه گفت یکی از برترین کتاب‌های است که هر انسان اگاه و جستجوگر در زندگی باید اون رو مطالعه کنه. با سپاس از شما.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۲
هرجا که اسن فلورانس اسکاول‌شین بود شک نکنید که اون کتاب، بی نظیره. البته این کتاب خیلی خلاصه هست اما اگر وقت و هزینه‌ی کتاب کامل رو نداری، حتما اینو تهیه کن و مطمئن هستم که بعد از شنیدنش، کتاب کاملش رو هم تهیه می‌کنی. من خودم شاهد تغییر زندگی کسی بودم که این کتاب رو به من پیشنهاد داد و بعد هم خودم کلا طرز فکر و زندگیم تغییر کرد. عالی‌ و بی‌نظیره و ایمان انسان رو قوی میکنه.
هلینا
۱۴۰۲/۵/۵
خوبه. خلاصه و مفید. البته به نظرم باید کتاب صوتی رو از دید مثبت با روایت دو تا روای بسیار خوبشون گوش کرده باشید یا اینکه خود کتاب رو خونده باشید، تا این میکرو کتاب براتون مفید باشه. مثل خلاصه نویسی می‌مونه که از یک کتاب، واسه خودمون می‌نویسیم، شاید کمی خلاصه تر از خلاصه نویسی‌های خودمدن.
حکمت عبدالعظیمی
۱۴۰۲/۴/۳
کتابی هست عالی
هرچقدر هم بخوانیم بازهم کم است
و چهار کتاب را داخل یک کتاب اورده وتحول عظیمی در زندگی رفتار وفکر و گفتار گفته شده وباعث میشه باخواندن این کتاب که هر چه را فکر کند به زبان نیاورد وحتی فکر کردن را هم اصلاح کند واقعا کتابی هست جامع و کامل
Maryam Ghasemi
۱۴۰۱/۵/۲۸
یکی از بهترین بهترین کتاب‌هایی هست که حتما باید خونده بشه. توصیه می‌کنم نسخه کامل کتاب را بخونید و‌برای درک بهتر بهتره که هر مبحث با دقت خونده بشه و روی اون کامل تمرکز کنید و بعد سراغ مبحث بعدی برید. این کتاب به چند بار خوندن نیاز داره واقعا
معصومه
۱۴۰۱/۹/۲۶
بسیار دوست داشتم بارها و بارها این کتاب رو بخونم و وقت کافی نداشتم.
این میکروکتاب کمکم کرد تا به این خواسته م برسم
در کنار کتاب کامل، بسیار کمک کننده بود هر روز از عبارات ارزشمند کتاب در حین کارهام بهره میگیرم از تیم شما و زحماتتون متشکرم.
کیمیا
۱۳۹۹/۸/۶
فصل سوم کتاب و دومش قشنگ بود ولی فصل چهارم خیلی جالب نبود. فصل ۴ میگفت هیچ کاری نکنید برنامه نریزید بزارید خود خدا مسیر رو بهتون نشون بده. از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت. اصلا فصل ۴ جالب نبود ولی فصل ۳ پر از انرژی مثبت بود.
محمد نیر
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
هر کتابی که درباره پرودگار و نیروی ماورا طبیعی و معجزه آسایی که به انسان میده جذاب و التیام بخش روح انسان هاست. به خاطر خدا پنج تا ستاره میدم یعنی عالی عالی
سعیده ابراهیمی
۱۳۹۹/۳/۱۶
کتابش رو کمی که خوندم خیلی انرژی بخشه و آدم با تمام وجود به نیروی خالق ایمان میاره مخصوصا الان که همه مستاصل شدن
چون وقت کم میاوردم از صوتیش میخوام استفاده کنم
علی رحیمی
۱۴۰۲/۷/۲۱
مفید و خلاصه بود. تقریبا همه مواردی مهم بود رو گفته بودن. صدا گوینده خوب بود. واقعا برنامه خوبی هست و نجات دهنده هست. ممنون از عوامل خوب این برنامه. واقعا ممنون
مریم حسینی
۱۳۹۹/۹/۹
قبل از دانلود نمی‌دانستم میکرو کتاب است. اما با اینکه تعریف کتاب را خیلی شنیده بودم برای من خیلی جذاب نبود. برای کسی که دنبال کتاب معنوی است پیشنهاد میشود
مرسده تبریزی
۱۳۹۹/۸/۲۸
این کتاب کمک بسیارربزرگی به من کرد بینش و دیدگاهم به زندگی متحول شده.. از خداوند سپاسگزارم که منو برای شنیدن حرفهاش به سمت این کتاب سوق داد.
Shahin mohammadpanah
۱۴۰۲/۴/۲۰
من هر روز این میکرو کتاب رو گوش میدم چون به نظرم باید چندین بار گوش بدین تا کامل درکش کنید، همچنین صدای ارومو دلنشین گوینده واقعا باعث میشه از شنیدنش لذت ببرین
سارا قراچرلو
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خود این کتاب رو کامل من خوندم خلاصش هم مثل خودش دوست داشتنیه در کل آرامش بخش و برای شروع مسیر زندگی بهتر اولین گامی که هر فرد می‌تونه برداره
مشاهده همه نظرات 139

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.