معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

جول اوستین در کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم، به شما می‌آموزد که چگونه با وجود دغدغه‌ها و مشکلات روزمره بتوانید با آرامش و بدون استرس زندگی کنید.

اگر شما دلتان می‌خواهد در آرامش زندگی کنید هرگز این اتفاق، شانسی به وجود نمی‌آید. ما هر روز این فرصت را داریم که ناراحت بشویم یا اذیت بشویم اما باید بدانیم که زندگی جریان دارد. ممکن است مردم شما را عصبانی کنند یا اعضای خانواده‌تان بیمار باشند. اگر شما منتظرید تا زندگی‌تان آرام شود و بعد به آرامش برسید سخت در اشتباهید.

خداوند هرگز قولی نداده که ما را از مشکلات دور نگه می‌دارد. ولی گفته که در دل طوفان، به ما آرامش می‌دهد. خداوند این را آرامشی بالاتر از درک و فهم ما می‌نامد. به این معنی که با وجود مشکلات زندگی، شما هنوز آرامش خود را دارید. مثلا گزارشات پزشکی خوب نبود، اما من نگران نیستم چون می‌دانم که خدا حواسش به من هست. من آن مقامی که برایش زحمت کشیدم را نتوانستم کسب کنم ولی ناراحت نیستم چون می‌دانم که خداوند مقام بالاتری برایم در نظر گرفته است.

شما باید از آرامش زندگی خودتان محافظت کنید. شما برای اینکه نگران باشید، خلق نشدید. به همین دلیل است که خیلی از مردم از لحاظ سلامتی مشکل دارند. مشکل خواب، هضم غذا، زخم معده؛ همه این‌ها به خاطر این است که اجازه نمی‌دهند ذهنشان استراحت بکند. دوستان ذهن شما نیاز به استراحت دارد، نمی‌شود همیشه این طور ادامه داد.

کتاب مقدس می‌گوید: محافظت از قلعه را به خدا بسپارید. شما باید مشکلات را به خدا بسپارید. شما آفریده نشده‌اید که بار سنگینی را به دوش بکشید، چون در نهایت ناامید خواهید شد.

جول اوستین (Joel Osteen)، یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان انگیزشی، نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. محتوای صحبت‌های این فرد، طوری هست که بیشتر به جلسات مشاوره روانشناسی شباهت دارد تا موعظه دینی. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده‌رو" می‌شناسند. او تا به حال 7 کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

elham
۱۴۰۲/۱/۵
از هر کتابی میشه نکات خوبی پیدا کرد، چیزی که من از این کتاب یاد گرفتم:
مشکلات و ترس‌ها رو از تخت پادشاهی بردارید و جاشون خداوند رو بر اون جایگاه قرار بدید.
به جای اینکه دهنتون رو سالها درگیر موضوعی کنید که شاید هیچ وقت اتفاق نیوفته، از همون اول به خداوند بسپارید.
برای حل مشکلات ملتمسانه یا به
طلبکارانه درگاه خداوند دعا نکنید، بلکه از صمیم قلب باهاش حرف بزنید، بهش خواستتون رو بگید و راه و روش و زمان برطرف کردنش رو دیگه به خودش بسپارید.
مطمئن باشید وقتی مشکلی انقدر بزرگ هست که کسی جز خداوند قادر به حلش نیست، پس باید به خودش سپرد، خودش می‌دونه چیکار کنه همینطور که از کودکی تا یه امروز مواظبتون بوده.
کاربر هر
۱۴۰۱/۸/۲۵
حالم از لحن و صدای گوینده بهم خورد. خیلی مصنوعی و مسخره آور کتابو میخونه. ربات هوش مصنوعی ازین بهتر میخونه. تعجب میکنم چطور این لحن داغون رو اجازه دادن؟ دو دقیقه بیشتر نتونستم تحمل کنم حیف پولم حیف جول اوستین
سعید مقدسی
۱۴۰۰/۱/۲۷
عقایدش رو دوست داشتم اینکه در زندگی به خدا اعتماد داشته باشیم و همه امور رو به بسپاریم خیلی قشنگه ولی اجراش سخته چون ما با یه حریف سر سخت بنام شیطان روبرو هستیم در ضمن صدای راوی اصلا خوب نبود مثل ربات متن رو میخوند
سحر کارگر
۱۴۰۰/۱/۲۱
گویش زیر صفر. حس کردم چه اشتباهی کردم که کتاب رو تهیه کردم، چون کتاب خیلی تهیه کردم از کتابراه و همه عالی بودن. با سپاس از کتابراه بابت تمام کتابهای عالی صوتی و مابقی کتابها. سپاسگزارم.
Fahimeh
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
جول عزیزم که سخنانش بوی خدارو میده از خداممنونم که تواین مسیرم توصیه میکنم عالیه حتما استفاده کنید. از خانم نازنین هم ممنونم بخاطر زحماتشون ولی‌ای کاش کتابهای صوتی جول رو با انتشارات پژو... ادامه بدید سپاس
محمد سعید صالح تبار
۱۳۹۸/۹/۲۷
کتاب خیلی خوبی بود نکات خیلی جالب و کاربردی داره
در مورد گوینده به نظرم جنس صدای خوبی داره منتهی یکنواخت و با لحن تکراری کتاب میخونه به نظرم میتونه خیلی بهتر باشه..
AT
۱۳۹۷/۹/۲۳
کتاب فوق العاده‌ای بود میتونه از نظر گویش بهتر هم بشه خوشحالم که این کتاب رو مطالعه کردم و از کتابراه ممنونم که این امکان رو فراهم کرد🙏
امیرکیوان موسوی
۱۳۹۷/۹/۱۱
کتاب خوبیه ولی گویش خانم آذرسا خیلی یکنواخت است و باید مواظب باشیم خوابمون نبره.
در هر صورت هر کتاب را باید چندین بار بخونیم و از همه مهمتر به اصول اون عمل کنیم.
رباب عزیزی
۱۳۹۹/۳/۱
محتوای کتاب خیلی خوب و تاثیر گذار بود، ولی متاسفانه بیان گوینده (علی رغم صدای خوب ایشون) چندان جالب نبود
Majid N
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محتوای کتاب بر مبنای مطالب دینی و اعتقادی هست و اگر مثال‌های منطقی عرضه می‌شد، قابل قبول تر بود. صدای گوینده خوبه اما لحن و نوع خوندن مطالب جذاب نیست
aref sadra
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سلام وقت بخیر، محتوى کتاب خوبه اما سبک گویش گوینده و گویندگى اصلا جالب نیست
طناز دریا
۱۴۰۰/۶/۵
این یکی کتاب جول اوستین مثل همیشه منبع انرژی هستش، منتها خانوم گوینده اصلا مناسب نیستش
نمیدونم بااین همه اعتراض چرا تغییر گوینده اتفاق نمیفته.
ساجده شاحیدر
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام. توصیه اگر واقعا دنبال آرامش هستید این کتاب صوتی را چندبار گوش دهید. واقعا از کتابراه ممنونم. بهترین‌ها را برای مجموعه دست اندرکاران کتابراه آرزو می‌کنم
nima nini
۱۳۹۷/۱۰/۶
صدای خانم برای ایشون اشتباه لطفاً کتابهای ایشون را با صدای آقای مهبود قناعت پیشه گوش کنید و تفاوت را احساس کنید.
مریم جودی
۱۴۰۱/۷/۲۴
جول آستین همیشه عالی بوده ولی خانوم آذرسا میتونستن یکم آرام تر و شمرده تر بخونن کتابو ک تاثیر گذاری بیشتری داشته باشه ❤️❤️❤️
مشاهده همه نظرات 79

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.