معرفی و دانلود کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟

عکس جلد کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟
قیمت:
۸۰۰۰ 4000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟

با مطالعه کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ تالیف عباس بهادری، عواملی را شناسایی می‌کنید که به نظر خیلی ساده‌اند ولی باعث به هم خوردن زندگی خیلی از زوجین شده است. در این کتاب راهکارهایی ارائه شده که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید کنترل زندگی خود را در دست بگیرید.

برقراری روابط خوب با افراد و تداوم داشتن آن‌ یکی از دغدغه‌هایی‌ست که اکثرا با آن روبرو هستیم. ممکن است روزانه با کسانی روبرو شویم که اصول گفتگو کردن و درست گوش دادن را که جزئی از مهارت‌های ارتباطی است، رعایت نکنند. شاید هم برخی افراد که تعداد محدودی‌ام هستند، به‌ خوبی این مهارت را داشته و رابطه خوبی برقرار می‌کنند ولی بسیاری از آن‌ها ممکن است تنها در حد دو کلمه نه بیشتر ادامه گفتگو بدهند.

داشتن برخورد خوب یک مهارت به شمار می‌آید که همه افراد از آن بهره‌مند نیستند. امروزه اجتماع و محیط ما، فراتر از هر چیزی نیاز به داشتن روابطی خوب است. به همین منظور مطالعه کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ در راستای بهبود فردی موثر خواهد بود.

شاید ما در زندگی کسانی را داشته باشیم که با مشکلاتی روبرو باشند، با مطالعه و با به‌ کارگیری راهکارهایی که در کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ ارائه داده‌ شده، در بهبود روابط مؤثر خود قدمی بزرگ برداریم.

در بخشی از کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ می‌خوانیم:

راه از بین بردن اولین سوسک: هر انسانی خواسته‌ها و نیازهایی دارد، چه هنگامی‌ که در منزل پدری زندگی می‌کند و چه زمانی که زندگی جدید خود را با یک انسان‌ دوست داشتنی دیگر شروع می‌کند؛ اما خواسته‌ها و نیازها در دوران مختلف باهم متفاوتند و بستگی به شرایط سنی و زمانی دارد. ممکن است در آن زمان که هنوز به سن پایداری و بلوغ نرسیده‌ایم برآورده شدن خواسته‌های ما چیزی است که از دست خودمان خارج است.

در آن دوران ما نمی‌توانیم نقشی به‌ جز اِصرار درخواسته خود داشته باشیم و نرسیدن به آن باعث از دست دادن اعتماد به‌ نفسمان شود، اما در زندگی مشترک علاوه بر خود یکی دیگر همراه و هم راسته با خواسته‌ها و نیازهای ماست، او می‌تواند در این راه کمک بسیار زیادی به ما بکند.

مشکل در زمانی به وجود می‌آید که ما توانایی ابراز خواسته‌های خود را نداریم، چرا؟ چون این اعتماد را به دست نیاورده‌ایم که می‌توانیم به‌ راحتی و به‌ دور از هرگونه مزاحمتی حرفی از نیازها به زبان‌ آوریم. خواسته ما این است که به اهداف خود برسیم، ولی نمی‌دانیم چگونه! می‌خواهیم رشد کنیم بدون اینکه صحبتی از خواسته بکنیم! خواهان این هستیم که هر روزه در مسیر رسیدن به هدف خوشحال و شاد باشیم، اما نمی‌دانیم راهش چیست! می‌خواهیم حرف بزنیم ولی جرات تکلم نداریم!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: مخفی کردن خواسته‌ها و نیازها
فصل دوم: مقایسه کردن
فصل سوم: بی‌اعتمادی
فصل چهارم: بی‌احترامی
فصل پنجم: توقعات بی‌جا
فصل ششم: نا آرامی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-455-559-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟

برای دریافت کتاب چگونه با سوسک‌های ارتباطی مبارزه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.