معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟ اثر پل ژاگو، روش‌های عملی توانمند بودن، فرمانروایی بر غرایز و چیرگی بر هیجانات را آموزش می‌دهد. تسلط بر خود از توانایی‌های با ارزشی است که اگر کسی به راستی بخواهد بر سرنوشت خود حاکم شود بایستی آن را بدست آورد.

این کتاب از دو بخش با عنوان‌های «نظریه و اصول» و «کاربرد در زندگی روزمره» تشکیل شده است. پل ژاگو در کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم (Comment acquerir la maitrise de soi) معتقد است که تسلط بر خویش یک هنر است و در واقع یک استعداد اکتسابی است که همه افراد می‌توانند با تمرین به آن دست یابند.

افرادی که هیچ تسلطی بر خود ندارند، شانس، حوادث و دیگران را بهانه کرده و آن‌ها را مسبب بدبختی‌های خود می‌دانند. برعکس کسانی که بر خود و رفتارهای خود مسلط هستند، می‌دانند که مسئول پیروزی و شکست‌های خود هستند، همچنین مسئولیت‌های خود را گردن دیگران نمی‌اندازند. اینگونه افراد عموما به سادگی در کارهایشان موفق می‌شوند و عادت دارند بر خود مسلط باشند که این خصوصیت شرط اول پیروزی بر نابسامانی‌ها و در دست گرفتن کنترل سرنوشت خویش است.

تسلط بر خویش، در امور جزئی روزانه یا در لحظات حیاتی تصمیم‌گیری‌های مهم، از اهمیتی اساسی برخوردار است. توانایی کار کردن در طی مدت زمانی دقیقا پیش‌بینی‌ شده، دست زدن به اقدامی قاطع هنگامی که دستخوش تردیدیم و ظاهرا حس می‌کنیم باید از آن کار اجتناب کنیم. مهارت در جلوگیری از بیان یک سخن یا انجام حرکتی که در غیر این صورت بعدا مایه‌ی تاسف خواهد بود، تن ندادن به حواس پرتی‌هایی که به گیجی و بی‌توجهی لگام گسیخته می‌انجامند، توانایی رعایت کردن دقیق رژیم غذایی، تعدیل گرایش‌های بلهوسانه، انجام متوالی یک تمرین، تنظیم بهره‌گیری از منابع درونی خویشتن، نشان دادن واکنش‌هایی قاطع توام با آرامش در شرایط و موقعیت‌های نگران‌ کننده، توانایی تجهیز و سازماندهی قوای خویشتن بدون اسیر شدن به کوچک‌ترین تردید در اوضاع و احوال بسیار خطرناک و خلاصه سود جستن تام و تمام از همه‌ی امکانات خود در موقعیت‌های خطیر، از جمله مصداق صفاتی‌ تحت‌ عنوان تسلط بر خویش است که خودبه‌خود در وجود کسی‌ گرد نمی‌آید.

پُل کلمان ژاگو (Paul Clement Jagot) در حالی‌ که 18 سال داشت، با یک متخصص هیپنوتیزم به‌ نام دکتر دورویل آشنا شد و در سال 1907 به‌ عنوان شاگرد نزد این استاد به فراگیری علوم روانشناسی پرداخت و پس از مدتی همکار او شد. اطلاعات عمیق ژاگو در زمینه‌ی روانشناسی فردی به وی امکان داد تا کتاب‌های مهمی بنویسد و شهرت جهانی پیدا کند. مطالعه‌ی آثار پُل ژاگو، آرامش فروانی جهت گذر از مراحل مختلف زندگی و برخوداری از شجاعت کافی برای تصمیم‌گیری را به ارمغان می‌آورد. از دیگر آثار ژاگو می‌توان به کتاب‌های مانیتیسم شخصی، قدرت خود تلقینی، آموزش گفتار، غلبه بر کمرویی اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
5 دقیقه
پیشگفتار
23 دقیقه
تسلط بر خویش اکتسابی است
23 دقیقه
از سستی بپرهیزید
14 دقیقه
آنچه باید از آن اجتناب ورزید
18 دقیقه
تعادل جسمانی
22 دقیقه
حالت‌های منفی روانی
18 دقیقه
تکانش‌ها و صاعقه‌ها
19 دقیقه
حساسیت‌ها
24 دقیقه
غلبه بر ضمیر ناخودآگاه
18 دقیقه
غلبه بر ضمیر خودآگاه
25 دقیقه
تسلط بر خود در زندگی بیرونی
19 دقیقه
تسلط بر خود در زندگی خصوصی
23 دقیقه
تسلط بر خویش و عمل
22 دقیقه
تمرین‌های ویژه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟
نویسنده
مترجمایرج مهربان
راوینیما کرمی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

Hoori
۱۴۰۲/۳/۳۱
من خیلی خیلی دوست داشتم این کتاب رو. صدای راوی و لحن بیانش هم خیلی مورد پسند من بود. توصیه‌های بسیار عالی برای سلامتی جسمی و روحی داره. حتی برای ترک عادات مخرب هم راهکار میده. تمام کتابهای پل ژاگو، پُرمحتوا و کاربردی هستند و همیشه تمارین عملی دارند که انجامشون میتونه کلی تغییر در زندگی و احساس آدم ایجاد کنه.
Hasan Yosefi
۱۳۹۹/۳/۱۲
کتاب بسیار خوبیه بسیار کارامد برای کسانی که قصد شروع یک فعالیتی رو دارند اما قدرت ایجاد انگیزه رو ندارند و پس از مدتی سست میشن
البته کلمات کتاب چندان ساده و روان ترجمه نشدند که باچند بار گوش دادن و تعمیق در مطالب بهتر میتونیم درکش کنیم
مهدی نوروزی
۱۴۰۲/۱/۶
تمام آثار پل ژاگو را چندین بار گوش دهید فوق العاده تأثیر گذاره من چند بار این کتاب رو گوش دادم واقعا هر بار که گوش میدم احساس میکنم واقعا میشه برخود مسلط شد حتی در سخت‌ترین شرایط میشود آرام و خونسرد بمانیم و با درایت و منطق واقعی مشکل رو حل کنیم
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۲/۱۶
خود کتاب ثقیل بوده ولی دارای مطالب ارزشمندی میباشد که البته نیازمند تمرین است. ولی راوی بعضا ساده‌ترین کلمات رو اشتباه میخواند که جای تعجب و تاسف است. در نظر بگیرید کتب پل ژاگو دارای متن روان نیستند و نیازمند دوباره خوانی است.
Siavash Nikpoor
۱۳۹۷/۹/۲۸
من خوشم امد ولی متاستفانه بخاطر واژه‌های سنگین و کتابی خیلی با گفتار فاصله داشت و دیر در ذهن جا میگیره
حامد بهمنى
۱۳۹۷/۹/۷
سلام
نویسنده این کتاب آنقدرجزئیات رو درجوانب مختلف بصورت کاربردی توضیح می‌دهند که دیگرهیچ سوالی را برای خواننده باقی نمیگذارند
بسیارلذت بردم
Siavash Nikpoor
۱۳۹۷/۱۰/۱
کاربردی بود ولی انتظار نداشته باشیم که کتاب جای ما تلاش کنه برای تغییر
moein khalili
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
این کتاب و سایر کتاب‌های ژان پل ژاگو عالی است بخصوص مانیتیسم شخصی که سرامد کتاب‌های اوست
امیررضا امجدی
۱۴۰۲/۶/۱۷
مفاهیم کتاب رو دوست داشتم تنها مشکلی که احساس می‌کنم درون کتاب وجود داره غیر قابل انجام بود برخی تمارین هست
تماشاخانه دوستان
۱۳۹۷/۹/۳
کتاب خوبیه
تسلط بر خود یا مهار نفس واقعا موضوع مهم و ارزشمندی است
مهناز عاصمی
۱۳۹۷/۹/۳
ستاره‌ها برای کتابراهه... توصیه من این است به موضوع کتاب بدقت توجه شود..
kzmi kzmi
۱۳۹۷/۹/۲
اینطور که این کتاب کاریزماتیک بودن رو تعریف کرده بیشتر بىی مهر طلبی و تشنه‌ی تایید بودن میده تا کاریزماتیک بودن
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۷/۲۷
برخلاف آثار دیگه پل ژاگو که عالی بودند بنظرم این کتاب خیلی ضعیف بود.
Mahdi Parsa
۱۴۰۰/۲/۲
عالی درجه یک از کتابهای تاثییر گذار
Sadafgholamii
۱۴۰۲/۸/۱
بسیار عالی و کاربردی من که واقعا تاثیرش رو روی خودم حس کردم
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.