معرفی و دانلود کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟

عکس جلد کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ 2500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟

کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟ به قلم رالف هیلمن و لیتا شرودر، ابتدا به شما کمک می‌کند تا اهداف، آرزوها و رؤیاهایتان را طبقه‌بندی کنید و با توجه به درجه اهمیت هر یک از خواسته‌ها، آن‌ها را در اولویت قرار دهید و سپس راهکارهایی به شما ارائه می‌دهد که به آن‌ها جامه عمل بپوشانید.

هدف رالف هیلمن (Ralf Hillmann) و لیتا شرودر (Lietta Schroder) این است که راه اصلی، قلبی و پایدار رسیدن به خوبی، عشق و امید را به شما نشان دهند. با بکارگیری روش‌های کلیدی و ساده این کتابچه می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید. هر آرزو، هدف یا برنامه‌ای می‌تواند به طور یکسان و در یک چشم به هم زدن در مرکز زندگی شخصی‌تان قرار گیرد.

روشِ شناختی – روانشناسی این کتابچه، شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که با دقت تمام بر امیدها و اهدافش تمرکز کنید و بدین ترتیب می‌توانید هر آنچه را که آرزو دارید، به زندگی خود بیفزایید. پیش رفتن با فصول نوشته، ساده است. هر کسی می‌تواند بدون تلاش و زحمت فراوان، به پایه‌ای معقول و منطقی برای جامه عمل پوشاندن به امیدها و موفقیت‌ها و همچنین تحقق آرزوها، رؤیاها و اهدافش، دست یابد.

به منظور حصول اطمینان از سادگی و کارآمدی این کتابچه، ابتدا نگاهی گذرا به آن داشته باشد و سپس با آرامش و فراغت بال به انجام تمرینات بپردازد.

جملات برگزیده کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم:

- جرأت در آغاز هر عمل است و شانس در پایان آن.
- به هر روزت این فرصت را بده که زیبا‌ترین روز زندگی‌ات باشد.
- هم اکنون از پل منتهی به گام سوم و آخرین گام داری عبور می‌کنی.
- خواهی دید که همه چیز با یک آرزوی قلبی «با آرزوی بهترین‌ها» شروع شد.
- به زودی هر چیزی را که می‌خواهی در دست داشته باشی، می‌توانی ببینی و حس کنی!

در بخشی از کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟ می‌خوانیم:

انسان‌ها از نظر تفکرات، احساسات، آرزوها و تمایلات متفاوتند. یکی خود را هم اکنون خوشحال و خوشبخت می‌داند، در صورتی که دیگری ممکن است خود را چنان خوشبخت نداند و حتی خوشبختی را فرسنگ‌ها دورتر از خود بببیند. بسیاری می‌خواهند جزئیات را تغییر دهند زیرا در این صورت دلتنگ چیزی نمی‌شوند یا اینکه نیرویی برای تصمیم‌گیری بزرگ‌تر در خود سراغ ندارند. بسیار دیگر می‌خواهند کل زندگی شان را پشت سر بگذارند و زندگی جدیدی را آغاز کنند، زیرا خود را در شرایط فعلی و واقعی، خسته، ناتوان، مسلوب الاختیار، ناموفق یا مأیوس احساس می‌کنند.

بسته به اینکه در چه موقعیتی از زندگی‌ات هستی، همیشه تصمیم کوچکی وجود دارد که می‌تواند زندگی‌ات را پر امیدتر و موفق‌تر کند. همین حالا در زندگی‌ات چه چیزی کم است، چه چیزی بر تو فشار می‌آورد، می‌خواهی چه چیزی را تغییر دهی، تکمیل کنی و به آن برسی؟ هر قدم کوچکی که به سوی تغییر بر می‌داری حس خوبی پیدا می‌کنی، به تو امید و شادی هدیه می‌کند، همچنین شیرینی زندگی را به تو نزدیک‌تر می‌کند.

به اینکه از طریق این کتاب کوچک بیش از پیش خالق زندگی خود می‌شوی، نگاه کن و قطعا از آن متحیر خواهی شد. حق داری تاجی بر سر خود بگذاری و خود را سزاوار آن بدانی. پادشاه زندگی خود باش! این حق طبیعی توست.

وقتی این کتاب را خواندی و برایت مشخص شد که موضوع آن چیست، لطفا به خودت آزادی عمل لازم را بده تا بتوانی در مورد تغییرات مورد نظر و گام‌های لازم برای تحقق آن، تصمیم درست را اتخاذ کنی. این کتاب، در زمینه بررسی، پرس و جو، یافتن، دسته‌بندی و تعیین علایق، استعدادها، نیازها، آرزوها و رؤیاهایت در کنارت ایستاده است. طولی نخواهد کشید که به سادگی می‌توانی تصمیم بگیری که چه هدف کوچک، متوسط، بزرگ یا حتی خیلی بزرگ را برای خودت انتخاب، و خود را آماده رسیدن به آن هدف احساس کنی. گام به گام. سطح به سطح.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
معرفی کوتاه کتابچه
هدیه‌ای به تو
امید و تحقق بیشتر خواسته‌های تو
چه امید و موفقیتی برای تو وجود دارد؟
راه تو به سوی موفقیت و امید بیشتر
از خودت بپرس
قسمت 2/ گام 2
مهمترین ساختار کامیابی
قسمت 3/ گام 3
چه زود انجام شد – ادامه بده!
هدف تو برای امسال
لیست اهداف برای امسال
اهداف من برای امسال
کلید اصول خوشبختی
کلید خوشبختی‌ات
عملی نمودن آرزوها و اهداف
سال جدیدی از زندگی‌ات پیش روی توست
چند آرزو در پایان
نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟
نویسنده،
مترجممریم اصغری
ناشر چاپیانتشارات قم
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-964-159-326-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟

. .
۱۳۹۹/۱/۱۵
کتاب خیلی ساده و روان و خلاصه هست طوری که خوندش یک ساعت هم طول نمی‌کشه. به طور کلی شامل سه بخش میشه: بخش اول یک سری سوال ازتون میپرسه و میخواد اگه اون سوال تو زندگیتون در حال حاصر اهمیت داره بهش از یک تا ده امتیاز بدید. بخش دوم میگه بر اساس امتیازهایی که دادید اهدافتون رو مشخص کردید اون اهداف رو با جملات قاطع بنویسید مثلا بنویسید من برای رسیدن به شغل جدید این اقدام رو انجام میدم. بخش سوم میگه هرروز به این اهدافی که نوشتی نگاه کنی و از روشون بخونی و کم کم متوجه میشی با تکرار این کار موقعیتهایی که در راستای هر هدفت برات پیش میاد رو متوجه میشی و ازش به نحو احسن استفاده میکنی. در نهایت کتاب میگه این چیزهایی که گفته کلید بوده و باز کردن درخوشبختی به عهده‌ی خودت هست که چقدر برای رسیدن به اهدافت دست به عمل بزنی و براشون تلاش کنی و رسیدن به اهداف تو رو خوشحال و خوشبخت خواهد کرد.
زهره اصغری
۱۳۹۸/۸/۲۲
واقعا کتاب عالی هستش، ممنون از مترجم بابت ترجمه خوبش
zahra zahra
۱۳۹۸/۸/۲۱
با تشکر از کتاب خوب و ترجمه روان
کتاب خیلی عالی هستش
F fz
۱۴۰۰/۵/۲۸
کتاب سبک و راحت و کم حجمی هست
درکل خوب بود
sara bo
۱۳۹۹/۹/۱۴
حتما پیشنهاد میکنم بخونید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟

برای دریافت کتاب چگونه به آرزوها و خواسته‌هایمان برسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.