معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم

جول اوستین در کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم، به شما می‌آموزد که بدون تکیه و وابستگی بر دیگران به موفقیت‌های چشم‌گیری در زندگی برسید.

این اصل را یاد بگیرید که به دیگران تکیه نکنید و برای دلگرمی، تایید، ارزش و اعتبار سراغ خدا بروید. شما نمی‌توانید به همسر، والدین، مربی، معلم و به فرزند خود متکی باشید، آن‌ها شاید خیلی شما را دوست داشته باشند، اما هیچ‌کس نیست که بتواند تمام نیاز‌های شما را برآورده سازد، فقط خداوند است که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. اگر چشم شما فقط به مردم باشد، نهایتاً سرخورده و دلخور می‌شوید، از آن‌ها متنفر می‌شوید و استرس می‌گیرید.

خداوند برای تمام آن بی‌انصافی‌هایی که برایتان رخ‌ داده دو برابر جبران خواهد کرد، دیگر از مردم انتظار نداشته باشید چیزی را برایتان جبران کنند، دیگر سعی نکنید کسی را مجبور به عذرخواهی کنید و یا قبول کنند اشتباه کرده‌اند و به شما چیزی را بدهند که خودشان هم ندارند. اگر سراغ خدا بروید، او برایتان کاری می‌کند که از حالا به بعد زندگی‌تان چنان پربرکت‌ و رضایت‌بخش‌ باشد که دیگر حتی فکر گذشته را هم نکنید.

جول اوستین می‌گوید: «بسیار حس قشنگی است که دیگران ما را باور داشته باشند یا کاری کنند که ما احساس با ارزشمند بودن بکنیم. ما عاشق زمانی هستیم که همسرمان از ما تعریف می‌کند یا زمانی که دوستی به ما دلگرمی می‌دهد یا وقتی که همکاران‌مان تا دیروقت می‌مانند تا در پروژه به ما کمک کنند.

خدا از مردم استفاده می‌کند تا به ما کمک کند به سمت اهدافمان حرکت کنیم. اما نکته این است، شما نباید آنقدر به دیگران وابسته شوید تا احساس لیاقت و ارزشمندی‌ای که در وجودتان احساس می‌کنید، به رفتاری که دیگران با شما می‌کنند، بستگی داشته باشد. آسان است که به تعریف‌هایی که دیگران از ما می‌کنند عادت کنیم، به دلگرمی‌هایشان عادت کنیم یا به تشویق کردن‌هایشان عادت کنیم.

شما به خاطر اینکه حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، به آن‌ها عادت می‌کنید، به خاطر اینکه باعث اعتبار بخشیدن به شما می‌شوند یا احساس لیاقت بکنید، به آن‌ها عادت می‌کنید اما درست مثل مواد مخدر، اگر شما را نسازند و انتظارات‌تان را برآورده نکنند، ناامید می‌شوید...»

جول اوستین (Joel Osteen)، یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان انگیزشی، نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. محتوای صحبت‌های این فرد، طوری هست که بیشتر به جلسات مشاوره روانشناسی شباهت دارد تا موعظه دینی. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده‌رو" می‌شناسند. او تا به حال کتاب‌های پرفروشی را منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم

Kayvan Hossein
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
این کتاب، مزخرفی بیش نیست. متن بسیار ضعیف، ترجمه بدتر از متن. تکرار مکرر مساله وارائه ندادن هیچ راه حل منطقی و کاربردی، هیچ انسجام ویکپارچگی درمتن دیده نمی‌شه، تنها حسن این کتاب صدای دلنشین گوینده است که آن هم در سرپوش گذاشتن بر ایرادات بیشمار این کتاب کاری از پیش نمی‌برد.
Yalda Amini
۱۳۹۷/۸/۲۶
با سلام و درود
یکی از بهترین کتاب‌هایی صوتی که در تمام عمرم گوش داده ام. با توجه به مدت زمان کوتاهی که این کتاب صوتی دارد اما موضوعات بسیار عالی و مفیدی برای رسیدن به اهداف با توکل کردن به خدا را در خود جای داده است
ممنونم بابت همچین کتاب‌هایی مفید و آموزنده
Yalda Amini
۱۳۹۷/۸/۲۹
وقتی به این فایل صوتی گوش دادم متوجه شدم که نسبتا فردی وابسته به نزدیکانم هستم. مدت زمان این فایل صوتی کم هست اما ارزش گوش دادن را دارد.
Sima Kia
۱۳۹۷/۸/۲۷
صدای گوینده اصلا خوب نبود اگر این گوینده نبود دوست داشتم بارها بشنوم
Ara Asr
۱۳۹۹/۳/۱
کتابی است بسیار لازم و ضروری برای هرکس که قصد زندگی دارد!
فقط گوینده علیرغم صدای خوب، خیلی نافرم صحبت می‌کند، امیدوارم روی نوع صحبتشان تمرین کنند تا بهتر و موثر تر با مخاطب ارتباط بگیرند.
مائده حسینی
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
سلام کتاب عالی بود و باعث میشه سرمون رو مثل کبک نکنیم تو برف وبه خودمون وخدای خودمون بیشترفکرکنیم از بنده خدا چیزی طلب نکنیم حتی مهرومحبت بی‌انتظار زندگی کنیم
علامه ی شهید
۱۳۹۹/۴/۱۹
کتاب بسیار عالیست اما لطفا هیچ وقت کتاب جول را به یک خانم ندهید که گویندگی کند، صدای گوینده عالی است اما برای کتاب‌ها و سخنرانی‌های جول اوستین مناسب نیست و نابودش می‌کند
مرضیه حاجیعلیزاده
۱۳۹۹/۴/۳۱
به موقعه به دادم رسید واقعا عالی بود بی نظیر بود انگار این کتاب یه نشونه بود از سمت خدا که به خودم بیام و بهم بگه که چرا منو توی این شرایط قرار داده
توحید عباسی آذر
۱۳۹۸/۲/۲۷
این یک کتاب فوق العاده س که کمک میکنه بغیر خدا به هیچ کس حتی خانواده مون وابسته نشیم اونا ممکنه ترکمون کنن ولی خدا همیشه باهامونه
رقیه کاظم زاده
۱۳۹۸/۱/۲۴
صدا و لحن گوینده اصلااااااا خوب نبود انگار داشت یه متن رو با لحن مسخره میخوند
و خیلی تند تند کتاب رو میخوند فرصت تجزیه و تحلیل جملات رو هم اصلا به آدم نمیداد
س ض
۱۳۹۷/۱۱/۳
با سپاس.
کوتاه و بسیار مفید بود. به خصوص برای کسانی که سابقه وابستگی دارند. ارزش گوش کردن دارد. مطالب مفیدی ارائه می‌دهد.
☆rehane soltani
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عالی واقعا چطوری ادم بگن با5000تومن تو خیلی چیز یاد میگیری باورمون نمیشه ولی این حقیقیه، من ک دوستش دارم
حمراء نظر
۱۴۰۰/۵/۳۰
عالی هست
خواهش میکنم بقیه کتابهای جول اوستین را با صدای آقای قناعت پیشه انتخاب کنید.
تا من بخرم. 🙏🙏🙏🙏
یاسمین
۱۴۰۰/۲/۵
کتاب محتوا خوبی داره ولی متاسفانه گویندگی اصلا خوب نیست و خیلی فیک و بی احساسه بخاطر اینکه از رو میخونه.
زهرا عمادی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
جنس صدای گوینده خوب بود اما اصلاااا مناسب این کتاب نیست... لحنش هم همینطور... خیلی با ادا حرف زده....
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.