معرفی و دانلود کتاب چگونه جوان بمانیم؟

عکس جلد کتاب چگونه جوان بمانیم؟
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه جوان بمانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه جوان بمانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه جوان بمانیم؟

با آرزوی زیستی شاد، جوان بمانید و نوآوری‌ها را پذیرا باشید.

طی سال‌های 1997 و 1998 در امریکا مبادرت به ترجمه کتاب راز طول عمر: مجموعه‌ای از تغذیه طبیعی، ورزش، آب درمانی، مدیتیشن و... نمودم که بسیار مورد استقبال هموطنان داخل و خارج از کشور قرار گرفت. اینک در آغاز سال 2005 پس از گذشت هفت سال و اندی، با توجه به تجربه‌هایی که از این کتاب اندوخته‌ام و مطالعات فراوانی که از کتاب‌های علمی، مجلات پژوهشی و جدیدترین دستاوردهای جهان پزشکی در قرن بیست و یکم دارم، بهترین و مفیدترین آن‌ها را گزیده‌ام و اکنون با دید تازه‌تری به مسئله جلوگیری از پیر شدن می‌نگرم، تا جایی که به خود جرأت داده‌ام کتاب جدیدم را "چگونه جوان بمانیم؟" معرفی کنم و آنچه را مدعی هستم به خودم نیز ثابت شده و کاملاً واقعیت دارد.

اگر از من پرسیده شود چگونه به این امر دست یافته‌ام می‌گویم: احساسی که در وجودم شعله‌ور می‌باشد، مبین این امر است و اینک که حدود هفتاد و هفت بهار از عمرم در گذر است، بحمدالله در کمال سلامت هستم و بیماری‌هایی که در سال‌های گذشته نظیر: آرتروز، حساسیت، تنگی نفس، خستگی و دردهای عضلانی در وجودم رخنه کرده بود، با توجه به چهار اصل کتاب راز طول عمر، درمان کرده‌ام و هم اکنون در کمال سلامت و شادابی به سر می‌برم. دوستانی که با من معاشرند، تصدیق می‌کنند که آنچه مدعی آن هستم کاملاً واقعیت دارد حتی به خود جرات می‌دهم و می‌گویم: با سپاس از داده‌های خداوند، در فرا راه متوقف کردن پیری و شادابی گام بر می‌دارم.

آنچه وجود مرا شعله ورنموده، عشقی است که به انسان‌ها، به ویژه هموطنان عزیز دارم، در دوران جوانی وظیفه‌ام ایجاب می‌کرد در خدمت بیماران نیازمند باشم و در زمان بازنشستگی نیز از پای ننشستم و آنچه در توان داشتم عملاً دریغ ننموده و بیش از دوازده کتاب پزشکی درباره انواع بیماری‌ها (که فهرست آن در آخر کتاب آمده) به زبان ساده ترجمه و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ام، اکنون نیز امید آن دارم که با این نوشتار که دربردارنده سفارش‌های تازه پزشکی در قرن بیست و یکم است خدمتی ارائه نموده تا شما را در فرا راه جوانی و شادابی رهنمون باشم.

اهمیت موضوع از این قرار است: اگر از شما که دوران جوانی را به سر برده‌اید و اکنون در میانسالی یا کهنسالی به سر می‌برید، پرسیده شود چه چیزی را در دنیا بیش از هر چیز دیگر دوست دارید؟ بدون شک می‌گویید: سلامتی و بی تردید جوانی/ ناگفته نماند که همه ما افسوس می‌خوریم چرا قدر روزهای جوانی را ندانسته و نتوانسته‌ایم آنگونه که باید و شاید از آن سالهای طلایی بهره‌مند شویم و یا حداقل آن را دستخوش بد سرشتی‌ها و بد آموزیها قرار نداده، تا اندوخته‌ای از نشاط و نیروی جوانی برای دوران میانسالی و به ویژه کهنسالی داشته باشیم.

ولی تأسف نخورید، به شما قول می‌دهم اگر خواهان سلامتی و جوانی هستید، دانشمندان این عصر ثابت کرده‌اند که می‌توانید به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید و با برداشتن اولین گام در مسیر خوشبختی و رستگاری قرار گیرید و به هدف و آرزوی خود برسید. تجربه نشان داده است برای رسیدن به مقصود، حتماً نیاز به داشتن ایمانی راسخ و اراده و پشتکار دارید و قطعاً برای در آغوش کشیدن سلامتی و شادابی باید ایثار نمود و هر روز به آن اندیشید و از حرکت بازنایستاد، زیرا لازمه بدست آوردن جوانی و یا آنچه از دست رفته تلاش و کوشش است و بدون شک خواستن توانستن است و با توجه به آنچه دانشمندان اندیشیده و تجربه کرده‌اند متوقف کردن پیری و دستیابی به جوانی امکان‌پذیر است.

در این کتاب مانند کتاب راز طول عمر، اصول چند گانه‌ای در نظر گرفته شده، با این تفاوت که جهان پزشکی با دید تازه‌ای به مسئله جلوگیری از پیر شدن می‌نگرد و راه‌های جدیدی برای هر یک از اصول ارائه شده پیشنهاد می‌کند که باید آن‌ها را آموخت و به کار بست. ارزش این اصول از این رو حائز اهمیت می‌باشد که هر یک لازم و ملزوم یکدیگر است، دقیقاً مانند یک سکوی پرتاب که اگر به یک پایه و یا اصل آن توجه نشود، کل بنا فرو می‌ریزد و تمامی کوشش‌ها به هدر می‌رود و موشک سلامتی و جوانی شما از مسیر خود منحرف خواهد شد، از همین روی نخست، به اهمیت هر یک از این اصول می‌پردازم تا ضرورت آن برای رسیدن به مقصود مسلم شود.

در این کتاب، تغذیه طبیعی ارائه شده، دارای دوازده قانون مدون پزشکی بسیار آسان است که درباره آن به تفصیل خواهیم نوشت، سپس درباره استرس، ورزش و آب درمانی نکات تازه‌ای فرا می‌گیرید و آنگاه دنیای جدیدی از نوآوری‌های پزشکی و پژوهش‌های علمی درباره گیاه درمانی، ماسک‌های زیبایی، انرژی‌تراپی، خواص میوه‌ها، سبزی‌ها و مقالات پزشکی دیگر که هر یک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تقدیم شما می‌گردد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول
راز آفرینش
12 قانون برای سالم زیستن و بیشتر زندگی کردن
بخش دوم
مبارزه با پیری
پژوهشی دیگر درباره‌ی جلوگیری از پیر شدن
نقش آلرژی مغز در پیری زودرس
اعتیاد
نظریه‌ جمعیت احیای انسانی کنگره 60
بخش سوم
محاسن و فواید ورزش یوگا
راه هایی برای ورزش در هوای آلوده
تنفس تراپی
رقص تراپی
موزیک تراپی
خنده تراپی
لبخند
آب درمانی
بخش چهارم
مبارزه با تشویش
کنترل استرس و مراقبه روند پیری را کند می‌کند
عصر جدید در مقابل استرس چه میکند؟
محاسن مراقبه و رابطه آن یا هورمون جوانی  
تأثیر داروی اکسیر جوانی روی بیماری ها
بخش پنجم
کربوهیداریت‌ها
ویتامین های زندگی بخش
اهمیت عناصر معدنی
بخش ششم
شناسایی روغنها
راهنمایی علمی برای انتخاب گوشت ها
گوشت ماهی و چربی باور نکردنی آن!
ماست عامل بالقوه طول عمر
نیروی شفادهنده سویا
میزان نمک در تغذیه روزانه
تخم مرغ و کلسترول
بخش هفتم
خطرهای ناشی از رژیم غذایی
الکل و خطرات ناشی از آن
چرا خانم ها نیازی به شکر ندارند؟
چای نوشابه ای باستانی
بخش هشتم
پیشگیری بهتر از درمان است.
در خانه سیگار نکشید، هشدار به والدین
آرتروز و راه های پیشگیری
نسخه طبیعی برای آرتروز
درباره‌ی فشار خون چه میدانید؟
اثر آسپیرین در جلوگیری از حمله قلبی
چگونه می‌توان بر بیماری قند غلبه کرد؟
اهمیت پایین آوردن کلسترول
 کم کردن وزن و روش محاسبه وزن طبیعی
بخش نهم
بیوگرافی نویسنده کتاب گیاهان دارویی
روش علمی خشک کردن و نگاهداری گیاهان
طرز تهیه فرآورده‌های ا گیاهی
ماسک‌های زیبایی
دستور کلی برای حفاظت از زیبایی پوست
بخش دهم
ارزش و اهمیت میوه‌ها و سبزیها
خواص درمانی میوه‌ها، سبزیها و گیاهان دارویی  به ترتیب حروف الفبا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه جوان بمانیم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تندیس
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات254
زبانفارسی
شابک978-964-6711-87-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه جوان بمانیم؟

امیر شیری
۱۴۰۱/۶/۱۰
در واقع هنگامی که سن انسان بالا می‌رود، علائم و نشانه‌های مختلفی از جمله چین و چروک‌ها، خطوط لبخند در چهره ظاهر می‌شود و در ضمن بدن پیر و فرتوت می‌شود و دچار مشکلاتی در راه رفتنش می‌شود؛ اما در صورتی که انسان روند درستی را در زندگی خود پیش بگیرد، ممکن است روند پیری و بروز این مشکلات به تعویق بیفتد؛ باید خانم‌ها در انتخاب لوازم آرایش و محصولات بهداشتی خود دقت کنند تا پوستشان دچار چین و چروک نشود؛ جوان ماندن تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی انسان دارد و موجب بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود.
در صورتی که می‌خواهیم بدانیم که چگونه جوان بمانیم باید به نکات و توصیه‌هایی توجه کنیم؛ این نکات کمک بزرگی به انسان می‌کند تا بتواند پوست شفاف و بدن سالمی داشته باشد و به وسیله این راهکار‌ها از بروز پیری جلوگیری کند؛ این نکات مهم به شرح زیر می‌باشند:
1. بلند شوید و قدم‌های بلند بردارید: بسیاری از افراد در دنیا مدت زمان بسیار زیادی را به نشستن سپری می‌کند که این نشستن‌ها به کار انسان مانند کار کردن با کامپیوتر، رانندگی کردن، تماشای تلویزیون، غذا خوردن و …مربوط می‌باشد؛ در صورتی که این نشستن‌ها پیاپی باشد موجب چاق شدن، ناتعادلی در میزان متابولیسم و بیماری‌های قلبی می‌شود؛ پس تلاش خود را کنید که بیش از گذشته از جای خود بلند شوید و کارهای خود را به صورت ایستاده انجام دهید.
2. خود را از اطلاعات دور نگه دارید
3. مدیتیشن
۴. سحرخیزی
۵. تغذیه سالم
۶. ترک دخانیات
۷. تنبلی نکنید تنبلی نکنید: در واقع تنبلی کردن حتی مربوط به پشت میز نشستن به صورت مداوم نیز می‌شود و تنها لازم نیست دراز بکشید تا به شما تنبل بگویند؛ این تنبلی‌ها موجب کش آمدن و افتادگی پوست می‌شود. و...
تاج محمد درنواز
۱۳۹۶/۴/۱۸
کتابی جهت سلامت بدن؛ ورزش یوگا و معرفی روغن‌های سالم برای پخت غذاهای سالم وروش‌های عالی دیگرها سالم زندگی کردن توضیحاتی داده است. کتاب کاربردی است. ازکتابراه تشکر می‌کنیم.
کاربر Z
۱۳۹۷/۷/۳۰
کتاب جالبیه اطلاعات خوبی داره خودم بیشتر وقتی تو فهرستش اکسیر جوانی رو خوندم تمایل خرید کتاب رو پیدا کردم. تشکر از نوسینده.
مریم عباسی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
واقعا کتاب خوبیه. چیزی ک میدونید رو تکرار میکنه تا نطمین بشید فقط یه ایده نیست و بلحاظ علمی کاملا اثبات شده
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۴/۱۰
ایده‌های نوینی دارد. کتاب مفیدی است. نوشیدنی چای از نوشابه خیلی بهتر است و روند پیری را کند می‌کند.
رضا
۱۳۹۶/۸/۱
کتاب جالبی است بخش‌های از کتاب رو خوندم مفید بود به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم بخونیدش.
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۳/۱۵
از همه بهتر موزیک تراپی و ورزش در این کتاب به عنوان عامل جوانی تشخیص دادم. کتاب خوبی است.
elmira zargar
۱۳۹۵/۱۲/۹
کتابش بسیار عالی هست، اطلاعاتش بسیار مفید هست و قلمش بسیار روان، حتما مطالعه‌اش کنید
ایرج عباسی جوان
۱۴۰۲/۹/۸
خیلی عالیه و قابل استفاده برای تمامی افراد یکه طالب سلامت جسم هستند
Arezo123 M
۱۳۹۶/۳/۲۷
روش‌های ان بسیار کاربردی واسان. واقعا جای تشکر دارد
Arezo123 M
۱۳۹۶/۳/۲۷
واقعا کاربردی و مفید ممنون از سایت خوبتون
زهرا جباری
۱۴۰۱/۱/۲۵
عالی بود سبک درست زندگی کردنو یاد میده
نیلوفر سلطانی
۱۳۹۶/۱۰/۴
فقط میتونم بگم عالی عالی
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب چگونه جوان بمانیم؟

برای دریافت کتاب چگونه جوان بمانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.