معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود

عکس جلد کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود

کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود اثر شارون وگشیدر کروز، به شما نشان می‌دهد چگونه اعتماد به نفستان را تقویت کنید، به انسانی موفق در زندگی تبدیل و عاشق خود شوید.

هرگز در زندگی کسی به ما نگفته است که خود را دوست داشته باشیم، هرگز نیاموخته‌ایم که تنها کسانی می‌توانند به دیگران محبت کنند که به خودشان محبت داشته باشند. آیا می‌توان از یک کوزه‌ خالی، انتظار آب گوارا داشت؟! کسی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، به ‌آن ‌معنا نیست که خود را فراموش کرده بلکه در تمنای آن است تا همان‌گونه که او به دیگران محبت می‌کند، دیگران نیز او را از محبت سیراب کنند، خواسته‌ای که هرگز، دست کم به‌ طور کامل، به حقیقت نخواهد پیوست.

کتاب چگونه خودمان را دوست بداریم (Learning to love yourself) درباره‌ عشق به خود و دوست داشتن خویشتن، پیاپی سخن خواهد گفت و تردیدی ندارد که این عبارات برای شما عجیب خواهند بود و حتی ممکن است حس ناخوشایندی به شما دست دهد اما توجه داشته باشید که منظور نویسنده از دوست داشتن خود، متکبر یا از خود راضی بودن نیست، تکبر و غرور را نمی‌توان عشق دانست، عشق از جایگاه برتر و کاملی برمی‌آید در حالی که تکبر و غرور، ناشی از کمبود و نقصان و زاده‌ ترس است.

زمانی که به ارزش خود پی‌ ببرید و به این ارزش احترام بگذارید، درست مانند این است که با این باور، به کائنات نقب می‌زنید و همه‌چیز به ‌سوی شما سرازیر می‌شود. درست است، همه می‌دانیم که افراد خانواده، جامعه و تمام دنیا، برای ما ارزشمند هستند و باید به آن‌ها کمک کنیم و دوست‌شان بداریم اما عشق، از خود ما آغاز می‌شود و جالب است که ما در برابر این عشق به‌ شدت مقاومت و آن را از ذهن خود دور می‌کنیم.

شارون وگشیدر کروز (Sharon Wegscheider Cruse) در این کتاب بیان می‌کند که اعتماد به نفس یک خصیصه ذاتی نیست و می‌توان با آموزش میزان اعتماد به نفس را افزایش داد. داشتن عزت نفس یک انتخاب است، نه حق مادرزادی.

آموختن اینکه چگونه خودمان را دوست بداریم، وسیله‌ای است برای رسیدن به عزت نفس و اعتماد به نفس. برای رهایی از رفتارها و عادت‌های مسموم ویران‌سازی خود، و رسیدن به عزت نفس، باید بتوانیم سکان زندگی خود را به دست بگیریم و خودمان را دوست داشته باشیم.

در این کتاب صوتی، خودباوری را که لازمه‌‏ی رسیدن به حس آرامش و رضایت در زندگی است، می‏‌آموزیم. یاد می‌‏گیریم خود را دوست بداریم و به خود باور داشته باشیم تا دیگران نیز ما را باور داشته باشند. می‌‏آموزیم که با خود مهربان‌‏تر باشیم و همچون دوستی دلسوز با خود رفتار کنیم؛ دوستی که اگرچه به کاستی‏‌های ما آگاه است، ما را فردی ارزشمند می‌‏داند و نقاط قوت ما را به ما گوش‌زد می‏‌کند؛ اطمینان دارد که می‌‏توانیم، اگر بخواهیم و از هم‏‌نشینی ما لذت می‏‌برد. دوستی که به ما می‌‏آموزد، ما اشتباهات و کمبودهایمان نیستم؛ بلکه موجودی توانمند و قدرتمندیم. به راستی چرا با خود مهربان نیستیم؟ دوست‌ ‏داشتن خود، چگونه می‏‌تواند زندگی ما را متحول کند؟ در این کتاب صوتی، در این باره بیشتر می‌‏آموزیم.

شارون وگشیدر نویسنده، مدرس و مشاور برجسته‌‏ی آمریکایی است. وی موسس انجمن ملی کودکان معتادان است. وگشیدر در زمینه‌‏ی مشاوره‏‌ی‌ خانواده فعالیت داشته و کارگاه‌‏هایی را سرتاسر جهان برگزار می‌‏کند. او همچنین به عنوان مشاور ارتش، نظام آموزشی، صنعت، شرکت‏‌ها و مراکز درمانی فعالیت داشته است. وی هم‏‌اکنون در لاس وگاس آمریکا اقامت دارد و به کار مشاوره می‌‏پردازد.

شارون وگشیدر بیش از 10 جلد کتاب نوشته که آن‌ها عبارت‌انداز: زندگی پس از طلاق: یک شروع تازه، درک اتکای متقابل،‌ شانس دوباره: امید و سلامتی برای خانواده‌‏ی معتاد به الکل، رقص با تقدیر، تعادل در زندگی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
فصل اول: سفری به خودباوری
21 دقیقه
فصل دوم: والدین و خودباوری
34 دقیقه
فصل سوم: چشم‌اندازی جدید به روی احساسات کهنه
24 دقیقه
فصل چهارم: دشمنان عزت نفس
16 دقیقه
فصل پنجم: رسیدن به احساس خودباوری بیشتر
9 دقیقه
فصل ششم: صمیمیت، تعهد و عزت نفس
4 دقیقه
فصل هفتم: راهنمای ایجاد صمیمیت
12 دقیقه
فصل هشتم: نیازهای عاطفی و احساس خودباوری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویدلارام شکوهی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود

رحمانعلی اقابراری
۱۴۰۰/۵/۳۱
کتاب، کتاب خوبی بود ولی خانم شکوهی بسیار تند کتاب ومیخوندند. برخی جاها واقعا تسلط نداشتن
وروزنامه وار میخواندند. بطوریکه شنونده کامل حس میکنه عجله داره واین وسرسری میخونه واسه کاربعدی که منتظره انجام بده. درمجموع خیلی ناراضی
شیوا متحد
۱۳۹۹/۷/۱۵
کتاب را پسندیدم، مطالب جالب و مفیدی را مطرح می‌کرد، فقط سرعت خواندن گوینده زیاد بود و چندین غلط هم در هنگام خواندن داشت؛ واژه‌ها را اشتباه می‌خواند و یا جملات را درست ادا نمی‌کرد.
فاطمه قاسمی
۱۴۰۱/۶/۷
کتاب خوبی هست گوینده هم صدایی خوب و جذاب دارن ولی خیلی تند میخونه و رد میشه تا میخوای با مفاهیم کتاب ارتباط بگیری سریع رد میشه و خوب تفهیم نمیشه واسه همین دیگه گوش نمیکنم
mim mim
۱۳۹۷/۱۰/۱
از یه جایى به بعد موضوع کتاب به یه سمت دیگه رفت و از عنوان کتاب جدا شد، گرچه موضوعات مطرح شده پایه و اساس چیزهایى هست که اول کتاب گفته میشه ولى...
پانیا مرزبانیان
۱۳۹۷/۹/۸
سلام، صدای گوینده زیباست اما متاسفانه سرعت خواندنشون بسیار بالاست و بیان مناسب و هماهنگ با موضوع ندارند
مریم حسینی
۱۳۹۸/۱/۲۸
سلام، کمی از موضوع اصلی خارج شد، اما درکل کتاب آموزنده‌ای بود... خوانش هم خیلی بود، تنها مورد خوانش این بود، انگار گوینده با عجله میخونه
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۴/۲۲
نپسندیم. خیلی سطحی و کوچه بازاری و سطح پایین بود، میشد تا دیدی اقناع کننده تر منو مجاب کنه که چطور خودم رو دوست داشته باشم
ایران دسترس
۱۳۹۹/۷/۱۵
سلام، تندخوانی گوینده باعث میشود محتوا و مفهوم کتاب به خوبی تجزیه تحلیل نشود و ذهن افراد حول محور صدای گوینده باشد، کتاب نسبتا خوبی است.
وحید کریمی
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نمیشه باهاش ارتباط برقرار کرد.
گوینده هم خیلی تند میخونه. آدم یاد روخوانی از روی خلاصه نویسی کتابای درسی میفته.
jetaro jetari
۱۳۹۹/۱/۶
گوینده خیلی خیلی تند حرف میزنه و تمرکز آدم بهم میریزه اصلا خودش نمیفهمه چی میگه روزنامه وار میره جلو😬😬
علی حسین مکاری
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
از نظر محتوا کتاب خوبیه اما متاسفانه باوجود صدایی گیرا خوانده اما سرعت خوانش کتاب بالاست
roya shahmirzayi
۱۳۹۸/۸/۴
گویندش خیلی تند جملات رو میگه.. این اصلا برای یک کتاب صوتی مناسب نیس
Samira Azadi
۱۳۹۸/۴/۲۷
گوینده با سرعت زیادی روخوانی میکنه، انگار مسابقه س! کتاب خوبیه ولی موضوعات خیلی پراکنده س!
ali tarkeshi
۱۳۹۷/۱۰/۹
هرگز نتونستم ارتباط بین اسم کتاب و محتوا رو درک کنم!!!!
هیچ ربطی به هم نداشتن....
Mohammad bagher Tavana
۱۳۹۷/۹/۱۷
هیچ ربطی ب موضوع کتاب نداره محتویات بیشتر راجب تربیت و برخورد با فرزندانه
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود

برای دریافت کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.