معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم اثر محمدرضا تقدمی، به شما راهکارها و روش‌های مفیدی جهت شناخت افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید، ارائه می‌کند.

روان‌شناسی، دانش مربوط به روح و جان است. به زبانی ساده می‌توان گفت که روان‌شناسی، بررسی و مطالعه پدیده‌های ذهنی از هرگونه را دربرمی‌گیرد و دانسته‌های خودآگاه و ناخودآگاه ذهن را مورد پژوهش قرار می‌دهد. یکی از اساتید روان‌شناسی فرانسه در این باره اظهار داشته است: «روانشناسی پدیده‌ای است همگانی که بطور مطلق به هر موضوعی دست می‌یابد و در هر موردی می‌توان نشانه‌هایی از آن را بازیافت». روانشناسی تمام رفتارهای درونی و بیرونی انسان را مدنظر قرار می‌دهد و انگیزه‌های درونی و بیرونی این رفتارها را بررسی می‌کند.

پیوند با دیگران، مستلزم قبول یا بازگویی واقعیت‌هاست. بازگویی آنچه که هست و تلاش برای آنچه که باید باشد. روان‌شناسی جدید بر آن است که هر فرد باید پاک و صادق باشد. حداقل با خویشتن چنین باشد و این صداقت، آغاز رشد است. روابط بین انسان‌ها مستلزم وجود اعتماد و اطمینان است. باید به‌ گونه‌ای روشن و صادقانه با هم روبرو شویم. همیشه باید به سخنان دیگران با دقت تمام گوش کرد و مهم نیست که صحبت چقدر شوخی یا جدی است و طرفین مورد بحث چه کسانی هستند. باید همیشه سراپا گوش باشیم، زیرا که با همین کلمات و گفتگوها می‌توان افراد را واقعا شناخت. اشخاص نیز می‌توانند از ناگفته‌های درونیشان به ما خبر دهند. در اجتماع کنونی، آدم‌هایی را می‌یابیم که متاسفانه با گذاشتن یک نقاب دروغین بر چهره واقعی خود و با نقش بازی کردن، در کنار واقعیت‌ها زندگی می‌کنند.

شاید برای‌ آنان نوعی مفهوم داشته باشد، اما از نظر ما و از نظر عموم انسان‌ها، چنین زندگی به مفهوم واقعی زنده بودن و زندگی کردن نیست. آنان با دیگران پیوندی ندارند و تنها هستند و تنها می‌مانند. هیچ‌یک از انسان‌ها دوست ندارند که یک عمر را با حیله، تزویز و دروغ زندگی کنند. ولی ترس از تجربه کردن و خطری که باید متحمل شوند آنان را از بازی کردن نقش و زیر نقاب رفتن ناگزیر می‌کند. آنان باید تا آخر عمر به این بازی ادامه دهند. پس از آنکه در نقش دروغین خود غرق شدند و برای‌ خودشان هم این تشخیص بسیار مشکل می‌شود که واقعا چه کسی هستند؟ در تمام لحظاتی که به‌عنوان یک انسان رشد می‌کنیم، با این مشکل روبرو خواهیم بود. اما پشت سر گذاردن مراحل گوناگون رشد انسانی و به سلامت گذار کردن از آن، ما را بر این مشکلات پیروز خواهد کرد.

این کتاب به شما می‌آموزد که بتوانید شخصیت افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید را بهتر بشناسید و از عصبانیت بی‌مورد دیگران پیشگیری کنید. هم‌چنین در مورد انتخاب بهترین شخصیت برای دوستی نیز توضیحاتی داده شده است و در آخر برای برگزیدن همسر مناسب برای ازدواج راهکارهایی داده شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول - سخنی با شما
24 دقیقه
بخش دوم - خصوصیات افرادی که اعتماد به نفس دارند
25 دقیقه
بخش سوم - خصوصیات افراد مبتلا به سادیسم
25 دقیقه
بخش چهارم - ویزگی افراد حق به جانب
27 دقیقه
بخش پنجم - خصوصیات افراد مالیخوریایی
23 دقیقه
بخش ششم - احساس حقارت، عقده حقارت
17 دقیقه
بخش هفتم - نقش بازی کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم
نویسنده
راویمونا شریفی
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
این کتاب فوق العاده جذاب بود، در مورد تک تک حرکات اشخاص علی الخصوص افراد حسود که نکات تعریفی جالبی داشت که باور کردنی نبود و در جامعه و تحقیقات ارتباطی متوجه رفتار آن‌ها شدم، جالب این است که این رفتارها تجربه جالبی داشت که توسط این کتاب به صورت خوانندگی در اختیار ما قرار داده، در مورد افراد با و بی اعتماد اعتماد به نفس بعد از شنیدن این کتاب نکات جالبی دستگیرم شد که تاثیر زیادی در زندگی روزمره من قرار داد، من این کتاب فوق العاده مفید را دیدم و بعد مطالعه آن لذت کافی بردم، همچنین امیدوارم چنین کتاب و دیدگاهی باز هم منتشر شود، تشکر از کتابراه عزیز
س وزیرزاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
من جذب خوانش این کتاب نشدم. پس از چند دقیقه گوش دادن رها کردم. شاید بقیه دوست داشته باشن
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۱/۸
کتاب خوبی بود... البته باید برای یادگیری روانشاسی کردن مردم کار عملی انجام داد
armanRF khani
۱۳۹۸/۸/۲۸
کتابیه که تو زندگی روزمره کاملا به کار میاد و کمک کنندس
babak avazpoor
۱۴۰۰/۱/۶
کتاب خوبی بود پیشنهاد میکنم حتمن این کنابو دانلود کنید
بهزاد کریمی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
چیز خاصی نیست، اونی که انتظار داشتم نبود
فرگل فراحی
۱۳۹۸/۵/۱۲
من چاپی شو خوندم عالیه
مجتبی خٌرّم آبادی
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
گویش خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه دیگران را روانشناسی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.