معرفی و دانلود کتاب چین در آیینه فرهنگ

عکس جلد کتاب چین در آیینه فرهنگ
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چین در آیینه فرهنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چین در آیینه فرهنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چین در آیینه فرهنگ

کتاب چین در آیینه فرهنگ به موضوعات فرهنگی، مذهبی، اعتقادی، اسلام و مسلمانان کشور چین پرداخته است و در سه بخش چین در حال حاضر، اندیشه‌ها و مذهب‌ها و مسلمانان تنظیم شده است.

امروزه سهم و نقش برجسته و حیاتی قدرت اقتصادی کشور بزرگ چین بر کسی پوشیده نیست. این کشور با اتخاذ سیاست درب‌های باز و مدیریتی مدبرانه رشد و توسعه حیرت‌انگیزی را تجربه می‌کند. توجه و تمایل به بازار، برون‌نگری و سرمایه‌گذاری مشترک از عوامل موفقیت این کشور است.

با توجه به کاستی موجود در زمینه پژوهش و تحقیقی مربوط به فرهنگ چین در محافل فرهنگی و علمی کشورمان و همچنین دامنه گسترده مباحت و موضوعات متنوع فرهنگی در این کشور، گروه مطالعات شرق و جنوب شرقی آسیا در مرکز مطالعات فرهنگی - بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تلاش است آخرین مقالات منتشره درباره وضعیت نوین مسائل فرهنگی چین را گردآوری و به صورت سلسله‌وار منتشر سازد. در کتاب چین در آیینه فرهنگ ابتدا مقالات مرتبط با مباحث فرهنگی در وضعیت موجود آورده شود، سپس مقالاتی درباره مذهب و اعتقادات رایج در این خطه درج شده است و در نهایت مقالاتی در خصوص اسلام و مسلمانان چینی در وضعیت موجود عرضه شده است.

در بخشی از کتاب چین در آیینه فرهنگ می‌خوانیم:

بر اساس گفته کارشناسان، صنایع فرهنگی چین در حال تبدیل شدن به نیروی جدیدی در رشد اقتصادی این کشور است و در پنج سال آینده ارزش افزوده این بخش به چهار تریلیون یوان خواهد رسید. براساس آمار، ارزش افزوده این صنعت در سال 2004 در زمینه‌های مطبوعات، فیلم، رادیو و تلویزیون، آگهی‌های تبلیغاتی، هنرهای نمایشی، ارتباطات اینترنتی و سایر خدمات وابسته به یکصد و پنجاه میلیارد دلار رسید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
الف. چین در حال حاضر
ب. اندیشه‌ها و مذاهب
ج. مسلمانان

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چین در آیینه فرهنگ
ناشر چاپیانتشارات بین المللی الهدی
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات353
زبانفارسی
شابک978-964-439-355-6
موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چین در آیینه فرهنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چین در آیینه فرهنگ

برای دریافت کتاب چین در آیینه فرهنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.