معرفی و دانلود کتاب صوتی ژولیوس سزار

عکس جلد کتاب صوتی ژولیوس سزار
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ژولیوس سزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ژولیوس سزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ژولیوس سزار

کتاب صوتی ژولیوس سزار اثر دان ناردو، از مجموعه شخصیت‌های تاثیرگذار به شرح زندگی پر فراز و نشیب، ژولیوس سزار پادشاه ایتالیایی می‌پردازد.

پادشاهان و رهبران مذهبی و سیاسی، همواره در تمام ادوار تاریخ تاثیری انکار ناشدنی بر زندگی مردمان هم­‌عصر خود داشته‌‌اند. آن­‌ها گاه بانی پیشرفت و گاه متضمن نابودی سرزمین خود شده‌اند. در این میان، برخی البته تاثیری مضاعف از خود بر جای گذاشته­‌اند. ژولیوس سزار (Julius Caesar) پادشاه دیکتاتور و جنگ طلب روم، نیز یکی از این شخصیت‌‌هاست.

وی ملقب به قیصر بوده و در سیزدهم ژوئیه یکصد سال قبل از میلاد مسیح به دنیا آمد. در آن هنگام روم بزرگ‌ترین و قوی‌ترین امپراتوری روی زمین بود. رومی‌ها تقریبا کنترل سرزمین‌های حاشیه دریای مدیترانه را در اختیار داشتند و ارتش روم، قدرتمند و رعب‌انگیز بود. خانواده سزار مشهور و مورد احترام بیشتر رومیان بود. چند تن از خویشاوندان ژولیوس سزار در حکومت به مقامات بالایی برگزیده شده بودند. 

سزار در نوجوانی شیفته­‌ی نویسندگی شد و تمام دوران نوجوانی خود را به نویسندگی پرداخت، اما یک حادثه‌ مسیر زندگی او را برای همیشه، تغییر داد. سزارِ نوجوانِ شیفته­‌ی ادبیات، به مقام دستیاری نظامی مارکوس ترموس در آسیا برگزیده شد. همین انتصاب، در آخر سبب تغییر نگرش و انتخاب او هم شد و وی را مجاب ساخت در بازگشت به رم مسیر سیاسیِ پیش روی­‌اش را ادامه دهد.

جولیوس قیصر، سردار قدرتمندی بود که امپراتوری بزرگ روم را بنیان نهاده و واژه سزار را در تاریخ زندگی بشر جاویدان ساخت. سزار با توانایی، هوشمندی و جنگ‌دانی توانست دشمن را از پای درآورد و برای روم افتخارات بسیاری کسب کند، به همین دلیل سربازانش به او مهر بسیار داشتند. کسانی چون بروتوس و مارک آنتونی اشخاصی بودند که در دوره او نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کردند.

ژولیوس سزار در 15 مارس 44 قبل از میلاد به دست تعدادی از سناتورهای مخالف کشته شد. این کتاب شرح مختصر زندگی این فرمانروای ایتالیایی بوده و به اتفاقات مهم دوران پادشاهی او می‌پردازد.

دان ناردو (Don Nardo)، مورخ، آهنگساز و نویسنده آمریکایی است. از وی نزدیک به پانصد کتاب منتشر شده است. او یکی از پرکارترین نویسندگان در ایالات متحده و نویسنده‌ای چیره‌ دست در ادبیات کودک و نوجوان است.

دوران کودکی «ناردو» در سفرهای که پدر و مادر او به واسطه شغل خود داشتند گذشت. وی به خاطر سفرهای پیوسته­‌ی والدینش تحصیلات رسمی نداشت و تنها در نوجوانی موفق به تحصیل رسمی در زمینه تئاتر شد و بعد از گارگردانی چند تله فیلم بود که یکی از تله فیلم‌هایش برنده جایزه از بنیاد هنرمندان ماساچوست شد. ناردو از سال 1980 شروع به نوشتن کتاب‌های تاریخی کرد. او کتاب ژولیوس سزار را برای اولین بار در سال 1999 منتشر کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی ژولیوس سزار می‌شنویم:

«خورشید در حال طلوع از میان پرده ضخیم مه شروع به تابیدن کرده بود. مرد میانسال لاغر اندامی با ردای سرخ رنگ از میان مه بیرون آمد. با احتیاط از برجی که با شاخه‌های تنومند درخت ساخته شده بود بالا رفت. او گایوس ژولیوس سزار (قیصر) فرمانده سپاه روم در گل بود. گل نامی بود که رومی‌ها به فرانسه، بلژیک، هلند و بخشی از آلمان امروزی داده بودند. سزار در این صبح سرنوشت سازِ اکتبر 52 قبل از میلاد، آماده می­‌شد با سپاه بزرگِ گل بجنگد...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
12 دقیقه
فصل اول: معجزه در آلسیا
13 دقیقه
فصل دوم: شهرت درخشان
11 دقیقه
فصل سوم: صعود از نردبان سیاست
10 دقیقه
فصل چهارم: راهروهای قدرت
10 دقیقه
فصل پنجم: تسخیر گل
11 دقیقه
فصل ششم: در گرداب جنگ داخلی
9 دقیقه
فصل هفتم: سزار و کلئوپاترا
10 دقیقه
فصل هشتم: چهار پیروزی بزرگ
10 دقیقه
فصل نهم: دیکتاتور مادام العمر
9 دقیقه
فصل دهم: امپراتوری، میراث سزار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ژولیوس سزار
نویسنده
مترجمشهربانو صارمی
راویمیلاد میرزائی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ژولیوس سزار

مجید امین
۱۳۹۹/۶/۱۹
خلاصه و خوب ولی راوی تجربه کافی نداره فقط اقای سلطان زاده رو عشقه
محی حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۷
خیلی خلاصه ولی جالب و گیرا بود. پیشنهادش میکنم.
فرهنگ ظریف بشارتی
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
زندگی نامه عالی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ژولیوس سزار

برای دریافت کتاب صوتی ژولیوس سزار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.