معرفی و دانلود کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»

عکس جلد کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»

با کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»، تالیف بهزاد نهضتی ملکی، نگرش‌تان را عوض کنید تا زندگی‌تان عوض شود. تا روزی که نگاه‌مان فقط خودگرا باشد و فکر دیگران نباشیم نمی‌توانیم. باید یاد بگیریم چگونه بیندیشیم. ما یا فکر نمی‌کنیم یا زیاد فکر می‌کنیم ولی درست فکر نمی‌کنیم. 

سرعت پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن آن در ایران و جهان، امروز آن‌چنان برق‌ آسا شده و برخی مشاغل و صنایع، روز‌به‌روز در ورطه‌ نابودی بیشتر قرار می‌گیرند. در عوض به تدریج برخی صنایع و مهارت‌های جدید پا به عرصه‌ وجود می‌گذارند و خواهان فراوان پیدا می‌کنند، در حالی که قبلاً حتی اسمی‌ هم از آن‌ها نبود.

از طرف دیگر تکنولوژی تفکر و روان‌شناسی موفقیت فردی نیز هر روزه ابعاد جدیدی پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان با افکار قدیمی‌ در دنیای اینترنتی و مجازی‌ گونه‌ امروز به موفقیت کاری یا مالی یا خانوادگی دست یافت. زندگی موفق و داشتن کسب‌وکاری موفق و پول‌ساز، حق همه و در توان همه است. این نمی‌شود مگر با آموزش‌های مناسب و کتاب‌های درست و به‌روز، و نه صرفاً وعده و وعید و صحبت از قانون جذب و رویابافی و... ! بدون این‌ که در عمل حرکتی صورت بگیرد.

کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» با تکیه بر نتایج به دست آمده طی چندین سال فعالیت و تجربه شخصی تدوین و در اختیارتان قرار گرفته است. کسب درآمد بر اساس اصول و روش‌های این کتاب محدودیتی ندارد و این خود شما هستید که موفقیت‌تان را در این مسیر تضمین می‌کنید و میزان درآمد شما نیز ارتباط مستقیمی ‌با بینش، طرز فکر و تلاش و پشت‌کار شما دارد و البته پیروی از اصول این کتاب را نادیده نگیریم. 

قدرت ذهن خیلی فراتر از آن است که در کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» به آن اشاره شود. افکار یک فرد است که موجب ثروت یا فقر او می‌شود. می‌توان با اطمینان این را گفت که اگر تفکرات خود را اصلاح کنید؛ همین ذهن شما تبدیل به یک کارخانه‌ ثروت‌سازی خواهد شد، اگر پای سخنان افراد موفق در هر زمینه نشسته باشید، به صراحت این قضیه را بیان می‌کنند، که همیشه در فکر تغییر مسیر زندگی‌شان بوده‌اند و تحولی عظیم در زندگی‌شان به وجود آورده‌اند. این افراد همیشه در ذهن خود هدفی دارند و متناسب با آن، تصاویری را در ذهن‌شان به وجود می‌آورند و آن موقع است که در مسیر و مدار همان هدف قرار می‌گیرند و هر چقدر تفکر عمیقی نسبت به این تصور داشته باشند، بیشتر و بیشتر در رسیدن به آن هدف پیش می‌روند و مطمئن هستند که گزینه‌هایی جلوی راه‌شان قرار داده می‌شود که با انتخاب درست، به هدفی که در ذهن‌شان پرورش می‌دهند خواهند رسید. 

خداوند متعال فرموده: "بطلب تا اجابت کنم" شما خواسته‌تان را بخواهید، دیگر با نحوه و نتیجه کاری نداشته باشید و کار را به کسی که تدبیر امور در دستش هست واگذار کنید. شما خودتان هستید که سرنوشت خود را رقم می‌زنید و خداوند هر کس را مسئول سرنوشت و اعمال خویش قرار داده است. 

آیه‌ی شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» می‌فرماید «خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی‌دهد مگر آن‌که آن‌ها خود تغییر دهند». 

هر اندیشه شما نیتی هست که در جهان هستی نواخته می‌شود و کائنات به اذن خداوند موظف به هم‌نوا شدن با آن‌ چه که شما نواخته‌اید شده است، حال مثبت یا منفی تفاوتی ندارد، تاثیرش در زندگی شما نمایان خواهد بود، چرا که ذهن و اندیشه‌ شما نوازنده بوده و کائنات، دستگاه نوازندگی، بنابراین کیفیت زندگی شما به کیفیت اندیشه‌های شما بستگی دارد.

محتوای کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» در زمینه ایجاد کسب‌و‌کار پول‌ ساز هست، لذا بیش از هر عامل دیگر بینش و طرز تفکر شما در آن دخالت دارد، تا با خلاقیت، ابتکار و نوآوری در جهت موفقیت آن قدم بردارید. تضمین موفقیت در این راه نیز به تلاش و اندیشه‌ خودتان بستگی دارد که چگونه و چطور با چه ایده و ابتکاری شروع کنید و به پیش بروید و چگونه کسب‌و‌کارتان را با خلاقیت و نوآوری مدیریت کنید. 

کتاب کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌‌کار موفق برای همه است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه‌ نویسنده
فصل اول: معرفی کارآفرینی دیجیتال
مقدمه
فروشگاه محصولات فیزیکی
فروشگاه محصولات دانلودی
فصل دوم: پیش‌نیاز‌ها
مهارت‌های کامپیوتری
خلاقیت و ابتکار و جرأت و انگیزه
افزایش اطلاعات در حوزه فعالیتی و بازاریابی
مهارت تولید محصولات دیجیتالی
مبانی طراحی و مدیریت سایت
فصل سوم: تولید و توسعه
مقدمه
تولید محتوا
تحقیق و پژوهش
تولید محصول
وبینار
فصل چهارم: سایت و عرضه محصول
مقدمه
امتیازات سایت خوب
اجزای یک سایت خوب
محصولات شما
چک کردن پیوسته سایت
فصل پنجم: مجوزهای فعالیت کسب‌و‌کار
مقدمه
نشان ملی ثبت سایت
مجوز نشر برخط
نماد اعتماد الکترونیک، اینماد
درگاه پرداخت آنلاین بانکی
فصل ششم: وفاداری مشتری، مشتری‌مداری، فروش
کیفیت محصولات
گرافیک سایت
محتوای سایت
فصل هفتم: بازاریابی دیجیتال
مقدمه
سئو یا بهینه‌سازی برای موتور جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی محتوایی
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
اینستاگرام
هشتگ #
تلگرام
بیزیکت
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی موبایلی
تبلیغات بنری
صفحه فرود (Landing Page)
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-600-6524-30-6
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»

سمانه شریفی راد
۱۳۹۹/۲/۲
عالی بود، از نویسنده و انتشارات متشکرم، با اینکه بیش از یک سال هست در مسیر کسب و کار‌های آنلاین هستم و دوره‌هایی هم گذرانده‌ام ولی با این حال دید و چشم انداز خیلی خوبی از مسیرم بهم داد.
Magh Magh
۱۳۹۷/۷/۵
حدود 10 ماهه که یک استارت آپ اینترنتی دارم با این حال یه سری نکته‌های به درد بخور توی این کتاب خوندم.
سالومه کازرونی
۱۳۹۸/۹/۲
کتاب خوبیه فقط بعضی صفحات اول هر فصل نصفه است
طاها محمودی
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
واقعاً جالبه. خواندن بشرط عمل کردن.
امین احمدی
۱۳۹۹/۱/۱۷
کتابی به شدت بد و جمع اوری نکات شلخته از اینترنت
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت»

برای دریافت کتاب کارآفرینی دیجیتال «سرمایه نت» و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.